آموزش کاشت ناخن با سه روش فوق العاده عالی

آموزش کاشت ناخن با سه روش فوق العاده عالی


منبع: آرگا

388

1400/3/3

09:52


در این مطلب آموزش کاشت ناخن با سه روش مختلف کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با فرمر و کاشت ناخن با ژل را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این روش ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

داشتن ناخن های زیبا و جذاب آرزوی هر خانمی است به همین دلیل است که کاشتن ناخن امروزه در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و شما می توانید با کمک مطالب آموزش کاشت ناخن مهارت و اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید.

امروزه اغلب خانم ها برای داشتن ناخن های شیک و مرتب از کاشت ناخن و مانیکور ناخن و دیزاین ناخن استفاده می کنند که هر کدام از این روش ها جذابیت خاصی را به فرم ناخن های شما می بخشند.

آموزش مرحله به مرحله کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن با ۳ روش مختلف

برای کاشت ناخن روش های زیادی وجود دارد که در ادامه این مطلب آموزشی کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن با فرمر و کاشت ناخن با ژل را به شما همراهان عزیز یاد می دهیم.

آموزش کاشت ناخن با سه روش مختلف

آموزش مرحله به مرحله کاشتن ناخن پودری

۱. ابتدا لاک روی ناخن ها را پاک کنید سپس سطح ناخن ها را با کمک سوهان از هرگونه باقی مانده کاشت قبلی پاک کنید.
۲. در این مرحله از  کاشت ناخن یک تکه پارچه را به مقداری الکل آغشته کنید سپس الکل را روی سطح ناخن ها و پوست اطراف ناخن ها بکشید تا ناخن هایتان ضدعفونی شود.
۳. هر فردی به ناخن های کوتاه و متوسط و بلند علاقه مند است بنابراین بهتر است قبل از انجام هر کاری اندازه مناسب سر ناخن های خود را پیدا کنید توجه داشته باشید سایز ناخن ها باید به صورتی انتخاب شود که همه عرض ناخن شما گرفته شود سپس هر سری را با زاویه ۴۵ درجه نگهدارید و به مدت ۲۰ ثانیه صبر کنید. اگر سایز مناسب ناخن ها را ندارید می توانید از سایزهای بزرگ تر استفاده کنید و با کمک سوهان سایز ناخن ها را اندازه کنید.
۴.در این مرحله باید باندر را روی ناخن ها بزنید توجه داشته باشید که باندر باید در حرکاتی ضربه مانند و به صورت آهسته روی سطح ناخن ها زده شود سپس به مدت یک دقیقه صبر کنید تا باندر خشک شود و این کار را برای هر یک از ناخن ها به صورت جداگانه انجام دهید.
۵.صمغ و یا چسب را به آرامی روی همه سطح ناخن هایتان بزنید.
۶. هر یک از ناخن ها را به آرامی درون محفظه حاوی پودر ناخن فرو کنید و به مدت ۵ ثانیه صبر کنید سپس ناخن خود را بیرون آورید و این کار را برای بقیه ناخن هایتان انجام دهید. برای از بین بردن پودرهای اضافی در اطراف ناخن ضربه های کوتاهی با کمک انگشت بزنید تا پودرهای اضافی از روی سطح ناخن ها از بین بروند. بعد از خشک ناخن ها از برس ناخن استفاده کنید و بقیه پودرهای اضافی را از روی سطح ناخن هایتان پاک کنید.

مراحل کاشت ناخن پودری

۷. در این مرحله مقداری چسب روی سطح ناخن ها و نوک ناخن ها بزنید سپس سطح و روی ناخن ها را به آرامی و با کمک چسب بپوشانید. اگر تمایل دارید ناخن هایتان را به صورت رنگی بکارید می توانید ناخن ها را درون پودرهای رنگی فرو کنید سپس پودرهای اضافی را از اطراف و روی سطح ناخن ها پاک کنید و برای بار سوم سطح ناخن ها را چسب بزنید. اگر تمایل دارید ناخن هایتان ضخیم تر به نظر برسند می توانید مراحل ذکر شده را چندین بار تکرار کنید.
۸. اکتیویتر را مشابه لاک معمولی روی سطح ناخن هایتان بزنید و به مدت ۵ ثانیه صبر کنید و بعد از مدت زمان ذکر شده دوباره اکتیویتر را روی سطح ناخن هایتان بزنید و به مدت ۵ ثانیه دیگر نیز صبر کنید.
۹. با کمک سوهانی نرم کناره های ناخن و قسمت های بیرون زده از ناخن ها را سوهان بکشید.
۱۰. در مرحله آخر آموزش کاشت ناخن از تاپ کت استفاده کنید و آن را روی سطح ناخن هایتان بکشید و به مدت ۲ دقیقه صبر کنید تا ناخن هایتان خشک شوند.
۱۱. روغن مخصوص ناخن را به کناره های ناخن هایتان بمالید.
۱۲. بعد از اینکه از خشک شدن لاک روی سطح ناخن ها مطمئن شدید با کمک آب ولرم و صابون و برس مخصوص ناخن دست ها را بشویید تا پودر اضافی از روی سطح ناخن ها پاک شود سپس دست هایتان را با کمک حوله خشک کنید.

آموزش کاشت ناخن پودری

مدل کاشت ناخن پودری

آموزش مرحله به مرحله کاشتن ناخن به روش فرمر

۱. ابتدا کوتیکول های اضافی را بالا می زنیم.

آموزش کاشت ناخن با فرمر


۲. کوتیکول های اضافی را حذف کنید.

مراحل کاشتن ناخن ها


۳. در این مرحله هر یک از ناخن ها را سوهان خش بیندازید سپس به ناخن ها ضد قارچ بزنید.

سوهان کشیدن ناخن ها


۴. فورمر را زیر ناخن تنظیم کنید.

تنظیم کردن فرمر زیر ناخن


۵. روی سطح ناخن ها پرایمر بزنید.

کاشت ناخن


۶. قلم مخصوص را به لیکوئید و سپس به پودر مخصوص کاشت ناخن آغشته کنید و از قسمت سر ناخن ها شروع به مواد گذاری کنید.

مراحل کاشتن ناخن با فرمر


۷. در این مرحله از آموزش کاشت ناخن برای ایجاد طرح فرنچ قسمت مورد نظر خود را مواد گذاری کنید.

کاشتن ناخن


۸. کمی صبر کنید تا مواد روی سطح ناخن خودشان را بگیرند سپس فومر را از زیر ناخن ها جدا کنید و قلم را به لیکوئید و پودر صورتی آغشته کنید و سطح ناخن ها را مواد گذاری کنید و کمی صبر کنید تا مواد روی سطح ناخن ها خشک شوند سپس یک لایه مواد با پودر کلیر روی سطح همه ناخن ها بزنید.

آموزش کاشت ناخن با روش های مختلف


۹. کناره های ناخن را با کمک سوهان از پوست جدا کنید.

سوهان زدن سطح ناخن ها


۱۰. با کمک بافر ناخن خط خش را از بین ببرید.

مراحل ساده برای کاشت ناخن


۱۱. در این مرحله از آموزش کاشت ناخن خط و خش های ریز ناخن را از بین ببرید.

کاشتن ناخن ها با 3 روش متفاوت


۱۲. برای براق شدن ناخن ها روی آن ها پولیش بزنید.

سوهان کشیدن سطح ناخن


۱۳. برای براق شدن بیشتر ناخن ها و نرم شدن کوتیکول های زبر روی ناخن ها و اطراف ناخن ها روغن جلا بزنید.

آموزش کاشت ناخن پودری


۱۴. انگشت ها را ماساژ دهید.

کاشت ناخن

کاشت ناخن با فرمر

دیزاین ناخن

آموزش مرحله به مرحله کاشتن ناخن با ژل

کاشت ناخن با ژل مشابه کاشت ناخن با پودر است با این تفاوت که در این روش کاشت مواد مخصوص آماده هستند و آن ها را می توان به راحتی روی تیپ ناخن ها و یا ناخن های طبیعی قرار داد و با کمک دستگاه UV ژل مخصوص را روی سطح ناخن ها ثابت کرد.

کاشت ناخن با ژل

مواد لازم برای کاشت ناخن با ژل

  • پریمیوم ژل
  • تاپ شاین ژل
  • پرایمر
  • برآشان ژل
  • کلینر
  • ضد قارچ
  • چسب ناخن

آموزش کاشتن ناخن با ژل

۱. برای کاشت ناخن ها ابتدا به ناخن هایتان ضد قارچ بزنید سپس مراحل تیپ گذاری ناخن ها را با کمک چسب ناخن انجام دهید و بعد از این مرحله قد تیپ ها را با کاتر به اندازه دلخواه مشتری کوتاه کنید و با کمک سوهان برقی خط تیپ ها را محو کنید.
۲. در این مرحله از آموزش کاشت ناخن با کمک پرایمر ناخن ها را روغن بزنید و در حالیکه پرایمر خیس است پریمیوم ژل را مشابه لاک زدن و با فاصله از ریشه روی ناخن ها بزنید و به مدت ۲ دقیقه انگشتان را درون دستگاه UV قرار دهید و بعد از خارج کردن ناخن ها از دستگاه به آن ها کلینر بزنید و دوباره پریمیوم ژل را برای حجم دادن به ناخن ها روی آن ها بزنید سپس انگشتان را دوباره درون دستگاه UV قرار دهید و بعد از خارج کردن انگشت ها به آن ها کلینر بزنید و همه مراحل سوهان کشیدن را در این مرحله از کاشت ناخن با ژل انجام دهید و روی ناخن ها بافر بکشید.

کاشتن ناخن با ژل


۳. تاپ شاین ژل را با فاصله از قسمت ریشه به صورت لاک روی ناخن هایتان بزنید سپس انگشتان را درون دستگاه UV به مدت ۲ دقیقه قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده انگشت ها را از دستگاه بیرون آورید و کلینر بزنید سپس برآشان ژل را از قسمت ریشه و به حالت لاک زدن روی سطح ناخن ها بکشید و انگشتان را دوباره درون دستگاه UV قرار دهید و بعد از خارج کردن انگشت ها کلینر بزنید در این مرحله از نحوه کاشت ناخن با ژل کار کاشت ناخن ها به پایان می رسد.

کاشت ناخن با ژل UV

تصاویری از مدلهای شیک و جدید کاشت ناخن

آرایش و زیباسازی ناخنها علاوه بر اینکه می تواند تاثیر زیادی در تغییر روحیه خانوم ها داشته باشد، بلکه در ایجاد یک استایل شیک و زیبا نیز بسیار تاثیرگذار است، امروزه با استفاده از انواع مدلهای آرایشی، مانیکور ناخن و کاشت ناخنها, هر شخصی با هر مدل ناخنهایی می تواند به راحتی ناخنهای دست و پاهای خود را زیبا و جذاب تر نماید، در مطلب بالا با چند مورد از انواع کاشت ناخنها آشنا شدید، حال در صورتی که علاقمند به مشاهده مدلهای متنوع کاشت ناخن هستید، می توانید در ادامه از تصاویر گلچین شده در این زمینه دیدن کنید و از بهترین مدلهای آن الگو بگیرید.

انواع مدل کاشت ناخن

امروزه تنوع طرحهای ناخن ها آنقدر زیاد است که هر کسی با توجه به سلیقه اش و فرم انگشتانش می تواند از بین انواع طرح ناخن جدید و زیبا با رنگ های ملایم، شاد و تیره، مدل دلخواهش را انتخاب نماید، البته اخیرا طرح ناخن جدید و ترند شامل رنگ های ملایم با جزئیات شیک و ظریف و نیز رنگهای خاص و جسورانه می باشند که استفاده از آنها می تواند زیبایی خیره کننده ای ایجاد کرده و روح تازه ای به ناخن هایتان ببخشد، در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای کاشت ناخن دیدن کنید و الگو بگیرید.

آموزشی خاص از کاشت ناخن

آموزشی از کاشت ناخن

آموزشی جدید از کاشت ناخن

آموزشی زیبا از کاشت ناخن

زیباترین آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشتن ناخن

آموزش کاشتن ناخن زیبا

جدیدترین آموزش کاشت ناخن

آموزشی جدید از کاشتن ناخن

عکس آموزش کاشتن ناخن

آموزش جدید کاشتن ناخن

تصاویر مدل کاشت ناخن

آموزش کاشتن ناخنها

آموزش کاشت ناخن فانتزی

در این مطلب از بخش آرایش و زیبایی مجله آرگا، با سه روش مختلف آموزش کاشت ناخن مدلهای مختلف آن آشنا شدید که امیدواریم با کمک این روش ها بتوانید ناخن های زیبا و خوش فرمی را بکارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو