چرا امروزه استفاده از درب‌های کرکره برقی توصیه می‌شود؟

منبع: فوت و فن

157

1400/3/3

10:27


چرا امروزه استفاده از درب‌های کرکره برقی توصیه می‌شود؟

کرکره برقی به عنوان نمونه‌ای از درب محسو‏ب می‌شوند که می‌توانند با توجه به اهمیت استفاده از کرکره برقی برای مصارف تجاری و مسکونی از آن استفاده نمود و درب های کرکره برقی معمولاً به جهت استفاده آسان و نصب سریع ساخته و طراحی می‌شوند و این درب ها بسیار قوی هستند و برخلاف درهای تاشو و درب های قدیمی که در واحدهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد می توانند مقاومت بسیار خوبی از خود نشان بدهند.

درب کرکره برقی به دلیل اینکه راحت جابجا می شوند و وزن کمی دارند جایگزین بسیار خوبی در مقابل درب های کرکره ای فلزی با وزن سنگین محسوب می شود البته هزینه شان بسیار مناسب است و موجب شده تا افراد از آن استفاده نماید.

معرفی شیشه بالکن ریلی

شیشه بالکن در بین شرکتها و مشتریان با مختلف عناوین مختلفی شناخته می شود که می توان به شیشه تاشو، شیشه ریلی، شیشه بالکن و غیره اشاره نمود. پس شما در هر جایی که با این عناوین روبرو شده اید باید بدانید منظور یک محصول منحصر به فرد را اشاره می کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید شیشه بالکن یا شیشه ای ریلی از چندین پانل شیشه‌ای متحرک ساخته می‌شود که در اصل خاصیت جابجایی را دارند. پانل‌های شیشه‌ای قابل جابجایی و حرکت هستند و به شکل قائم در کنار بالکن یا تراس جمع می‌شوند و همچنین در این نوع شیشه بالکن تمیز کردن این شیشه ها به سادگی انجام می شود چرا که به راحتی می توان به دو سمت شیشه دسترسی داشته باشید. این نوع شیشه بالکن کاملا ایمن بوده و در واقع با شیشه سکوریت بالکن را می پوشانند.

موارد استفاده از شیشه سکوریت

شیشه سکوریت برای جاهای مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به استقامت و مقاومت وجود داشته باشد و در واقع این شیشه ها در برابر حرارت ایمن هستند. معمولاً از شیشه سکوریت در صنعت ساختمان سازی و خودروسازی استفاده می‌شود. در صنعت خودروسازی استفاده از شیشه سکوریت برای مقابله با خرد شدن شیشه و تبدیل شدن به قطعات بزرگ در دو سمت خودرو و عقب خودرو استفاده می‌گردد.برای قسمت جلوی ماشین از شیشه لمینت استفاده می‌کنند چرا که در اثر ضربه دچار شکستگی نخواهد شد. در هر صورت زمانی که پارامتر هایی مانند مقاومت ایمنی و مکانیکی مطرح باشد این شیشه ها مورد استفاده قرار میگیرند.

 استفاده از شیشه سکوریت به خاطر این است که پس از شکست به شکل قطعات ریز در می آید و در صنعت اتومبیل برای شیشه های عقب و جانبی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

کاربردهای جالب آینه کاری منزل

اگر می‌خواهید آینه کاری منزل را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید باید از کاربردهای جالب آینه مطلع باشید. شما می توانید میان قفسه های کتاب آینه را قرار بدهید که موجب می شود فضای فشرده‌ ی پیدا کند و اینگونه بزرگ تر و گسترده تر نشان داده شود. همچنین بالای شومینه آینه دیواری بزرگ و نصب نمایید تا بتوان تمام قسمتهای دیوار را بپوشاند و اینگونه اتاق روشن تر و جادار تر جلوه داده شود البته که استفاده از آینه کاری منزل در هر قسمتی از منزل موجب افزایش نور محیط می شود و البته شما این گونه احساس می کنید اتاق نور بیشتری دارد و روشن تر خواهد بود. نکته جالب آینه کاری منزل این است که به واسطه آینه های متعدد می توان نور لامپ را بازتاب نمایید. از گذشته تا کنون  آینه نماد روشنی برای ایرانیان عزیز بوده است.

ضخامت شیشه حمام

در شیشه حمام برای اینکه استانداردهای ایمنی لحاظ شود از شیشه حمام سکوریت استفاده می‌کند چرا که شیشه های سکوریت دارای ضخامت فوق العاده ای می باشند البته برخی از مشتریان در خصوص شیشه حمام سفارش شیشه لمینت را دارند که برای ایمنی بیشتر می‌توان هم از شیشه لمینت و هم از شیشه سکوریت استفاده کرد. اگر مشتری بخواهد قیمت ارزانتری را در خصوص شیشه حمام داشته باشد از موارد دیگری مثل پلکسی به جای شیشه سکوریت استفاده خواهد شد.

ضخامت شیشه حمام سکوریت به پروفیل و یراق وابسته می باشد که میتوان از چهار تا هشت میلی متر متفاوت باشد.  هر چقدر که میزان پروفیل احاطه شده شیشه دارای مقدار زیادتری باشد ضخامت نیز پایین تر خواهد بود.

مزیت‌های قابل توجه درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای در گذشته وجود نداشتند و تردد افراد در مکانهای پر تردد با مشکلات متعددی مواجه می شد اما امروزه درب اتوماتیک شیشه ای با استقبال زیادی روبرو شده است و دیگر مشکلات گذشته به طور کامل رفع شده اند و افراد می‌توانند به آسانی در ساختمان ها تردد داشته باشند. به صورت خلاصه درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از هدر رفتن انرژی، آسان نمودن تردد افراد، دارابودن میزان امنیت ، بالا بردن قدرت تصمیم گیری، هزینه پایین جهت تعمیر و نگهداری، جلوگیری از ورود گرد و خاک به محیط ساختمان و غیره را در برداشته است.

تفاوت پارتیشن اداری یا پارتیشن‌های معمولی

پارتیشن های اداری با پارتیشن های معمولی تفاوت های زیادی دارند که بیشترین تفاوت در ظاهر آنها وجود داشته است. یکی از مواردی که پارتیشن شیشه ای یا اداری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد برای تقسیم بندی محیط های کاری بوده است. در اصل گسترده شدن این امر موجب می گردد تا بسیاری از طراحان داخلی و صنعت گران نمونه‌هایی از پارتیشن را طراحی و تولید نمایند که بتوانند محیط های اداری و تجاری را به بهترین شکل ممکن تقسیم بندی کنند. پارتیشن شیشه ای یا اداری به عنوان یکی از وسایلی هستند که جدا سازی محوطه ها و تقسیم بندی را انجام می دهند و به دلیل تنوع بسیار زیاد شان در مدل های متنوع و مختلف در بازار وجود دارد و شما می توانید از آنها استفاده کنید.

اصلی‌ترین کاربرد شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل می‌تواند در قسمت‌های مختلف خانه یا محیط های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد اما اصلی ترین کاربرد شیشه لاکوبل به پوشش های دیواری ساختمان ها، شیشه حمام، آشپزخانه و اتاق خوابها، دکوراسیون و طراحی داخلی فروشگاه های مختلف، جدا کننده ها مثل  پارتیشن های اداری یا شیشه ای، آینه های زیبا و رنگی می باشد البته شیشه لاکوبل قابل چاپ هم هستند و می توان روی شیشه ها تصویر های مختلف را چاپ کرد و به همین جهت بسیاری از مکان‌ها شیشه لاکوبل را  استفاده می‌کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو