تزریق چربی به لب | هزینه + ماندگاری + عوارض

منبع: زیبامون

146

1400/3/3

10:35


در این بخش از زیبامون اطلاعات خوبی در رابطه با ماندگاری ، مزایا و عوارض تزریق چربی به لب کسب خواهید کرد.

تزریق چربی به لب | هزینه + ماندگاری + عوارض

گاهی اوقات برخی از افراد تصمیم می گیرند تا برای افزایش زیبایی و جذابیت چهره خود ، از روش هایی برای تقویت و پر حجم کردن لب ها استفاده کنند. تزریق ژل یا فیلر و تزریق چربی به لب یکی از رایج ترین روش ها برای این منظور هست و کمک میکنه تا شکل و ظاهر کامل تر ، زیباتر ، پر حجم تر و جذابتری برای لب ها به وجود بیاد و همچنین ماندگاری خیلی بالایی هم خواهد داشت.

اگه شما هم تصمیم دارید یک تغییر جذاب و چشمگیر برای ظاهر و شکل لب هاتون به وجود بیارید ، شاید تزریق چربی به لب بتونه گزینه مناسبی براتون باشه. در ادامه با زیبامون دات کام همراه بمانید و اطلاعات خوبی در رابطه با ماندگاری ، مزایا و عوارض تزریق چربی به لب کسب کنید.

 

نحوه تزریق چربی به لب

تزریق چربی به لب ، یکی از روش های عالی و با ماندگاری بالا هست که کمک میکنه تا شکل و ظاهر بسیار جذاب ، پر حجم و طبیعی برای لب ها به وجود بیاد. برای تزریق چربی به لب معمولا از چربی های بدن خود شخص استفاده میشه و حجم لب ها از طریق تزریق دقیق چربی که از ناحیه اهدا کننده روی بدن خود بیمار (به عنوان مثال شکم ، ران یا باسن) برداشت شده ، افزایش می دهند.

از آنجا که برای تزریق چربی به لب از بافت و چربی بدن خود بیمار استفاده میشه ، خطر رد کردن اینکار توسط بدن بسیار ناچیز است و احتمال موفقیت آمیز و یکپارچه سازی بسیار بالا خواهد بود. 

یکی دیگه از مزایای تزریق چربی به لب این هست که این تکنیک بسیار قابل تنظیم بوده و به پزشک این امکان رو میده تا مقدار دقیق چربی رو برای رسیدن به اهداف زیبایی بیمار انتخاب کنه.

اگرچه از نظر فنی ، تزریق چربی به لب یک عمل جراحی محسوب میشه اما این روش دارای ویژگی های زیر هست:

 

  • دارای حداقل تهاجم هست
  • میشه به صورت سرپایی و تحت بی حسی موضعی انجام بشه
  • با درد و ناراحتی جزئی همراه هست
  • برای بهبودی فقط نیاز به یک دوره چند روزه داره
  • نتیجه حاصل از تزریق چربی به لب فوری قابل مشاهده خواهد بود
  • نتیجه بسیار طبیعی به همراه داره

 

تزریق به لب

 

حتما بخوانید : راهنمای ضد پیری برای مراقب از لب ها

 

تزریق چربی به لب چه مزایایی دارد؟

اینطور ثابت شده که تزریق چربی به لب یکی از گزینه های ایمن و موثر برای تقویت لب هاست و موارد زیر از جمله مزایایی این روش هستند:

 

  • کامل کردن شکل لب ها
  • افزایش حجم لب برای افرادی که از لبهای لاغر ، کوچک ، صاف ، رشد نکرده ، آویزان یا شل ناراضی هستند
  • بهبود ظاهر لب هایی که در اثر افزایش سن دارای علائم پیری مثل چین و چروک و خطوط ظریف در اطراف مرز لب یا سطح لب هستند
  • بهبود افتادگی لب که در اثر سیگار کشیدن ، جاذبه زمین ، آسیب های محیطی و یا افزایش سن ایجاد شده است
  • بازیابی و جوان تر کردن شکل و ظاهر لب ها و ایجاد ظاهری پر حجم تر و جذاب تر برای لب

 

قبل و بعد از تزریق چربی به لب

 

حتما بخوانید : لیفت لب با نخ چیست ؟ | فواید+ هزینه + عوارض

 

تزریق چربی به لب بهتر است یا ژل 

وقتی صحبت از تقویت و افزایش حجم لبها میشه ، معمولا بیشتر افراد با پرکننده ها ، فیلر یا ژل هایی مثل Restylane ، Juvéderm و Belotero آشنا هستند. این ژل ها معمولا با تکیه بر اسید هیالورونیک ، ماده ای مشتق شده از طبیعت که به طور موقت تولید کلاژن رو تحریک می کنه ، باعث افزایش حجم لب ها میشن. اگرچه این روش بسیار محبوب و پرطرفدار هست اما دارای محدودیت هایی نیز هست ؛ تزریق ژل لب معمولا دارای نتایج موقتی هست و برای اینکه بتونید تاثیر تزریق ژل رو بر روی لب ها حفظ کنید باید در دوره های چند ماهه ، ژل لب رو تمدید کنید.

در روش تزریق چربی به لب ، معمولا از چربی های بدن برای تزریق و افزایش حجم لب ها استفاده میشه و از انجایی که این چربی یک بافت زنده هست میتونه شکل و ظاهر بسیار طبیعی و جذابی رو برای لب ها به وجود بیاره و به سادگی هم از بین نخواهد رفت!

در واقع تزریق چربی به لب یک روش مطمئن و عالی برای افزایش حجم لب هاست و دارای نتایج دائمی و ماندگاری هست و به شما این امکان رو میده تا برای طولانی مدت از داشتن لب هایی پر حجم ، متقارن و بدون چین و چروک لذت ببرید و برای مدت زمان طولانی ، زیبا و جذاب بمانید.

در روش تزریق چربی به لب ، مواد استفاده شده از بدن خود شماست و این موضوع باعث میشه تا این تزریق به یک روش کاملا طبیعی و مطمئن تبدیل بشه. برای افرادی که حساسیت پوستی دارند ، تزریق چربی به لب ، خطر شعله ور شدن یا واکنش های آلرژیک رو کاهش میده و باعث میشه که تقویت لب ها گزینه ای برای دستیابی به لب های دلچسب و دلخواه آنها باشه.

 

حتما بخوانید : فیلر لب چیست؟ به همراه عکس و نکات مهم تزریق فیلر لب

 

تزریق چربی به لب چقدر ماندگاری دارد؟

میشه گفت تزریق چربی به لب دائمی است! زیرا بافت چربی که برای تزریق به لب استفاده میشه ، یک بافت زنده هست و زمانی که به لب تزریق میشه میتونه همچنان زنده بمونه و شکل و ظاهر لب ها رو به بهترین شکل ممکن حفظ کنه. به طور کلی نتیجه حاصل از تزریق چربی به لب میتونه تا چندین سال ماندگاری داشته باشه و شکل و ظاهر لب های شما رو برای طولانی مدت ، زیبا و جذاب نگه داره.

 

لبهای زیبا

 

تزریق چربی به لب مدل روسی

تزریق چربی به لب مدل روسی ، یکی از مدل های بسیار پرطرفداری هست که کمک میکنه تا شکل و ظاهری جذاب و خیره کننده برای لب ها به وجود بیاد. در این روش معمولا سعی میشه تا قوس بالای لب شکل و ظاهر مشخص و جذابی پیدا کنه و با دقت و ظرافت پر حجم تر میشه.

در روش تزریق چربی به لب مدل روسی ، معمولا مقدار کمی چربی به خط بالایی لب و گوشه لب ها تزریق میشه و برای افرادی که لب بالای آن ها نازک بوده و قوس بالای لب مشخص و واضح نیست ، بسیار مناسب خواهد بود.

 

تزریق چربی به لب مدل روسی

 

حتما بخوانید : چگونه لب های صورتی رنگ داشته باشیم؟ - روش های طبیعی و ساده

 

عوارض تزریق چربی به لب

از عوارض تزریق چربی به لب میتونیم به عفونت ، درد ، کبودی ، عدم تقارن ، ورم طولانی مدت ، نکروز  یا بافت مردگی چربی و کلسیفیکاسیون چربی اشاره کرد.

 

هزینه تزریق چربی به لب

هزینه تزریق چربی به لب نسبت به تزریق ژل و فیلر به لب بالاتر هست. به طور کلی هزینه های تریق چربی به لب به عوامل مختلفی مثل هزینه برداشتن چربی و لیپوساکشن ، تعداد جلسات تزریق چربی به لب و هزینه های پزشک و کلینیک بستگی داره و به همین دلیل نمیشه هزینه ثابت و مشخصی رو برای این کار در نظر گرفت. شما میتونید با مراجعه به پزشک متخصص در این زمینه و بعد از یک جلسه معاینه و مشاوره ، از هزینه تزریق چربی به لب های خود مطلع بشید.

 

حتما بخوانید : ماسک لب برای داشتن لب هایی نرم هیدراته و زیبا

 

سخن آخر

تزریق چربی به لب یکی از روشهای مطمئن و عالی برای تقویت لب و افزایش حجم هاست که در کنار ایجاد شکل و ظاهر طبیعی و زیبا برای لبها ماندگاری بالایی هم داره و برای افرادی که تمایل دارند شکل و ظاهری طبیعی و زیبا برای لب های خود داشته باشند ، مناسب خواهد بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو