چرا باید در دوره‌های آنلاین زبان شرکت کنیم؟

منبع: برترین ها

119

1400/3/3

10:37


ظهور ویروس کرونا برای بسیاری از کسب و کار‌ها معضلی شد که کنار آمدن با آن تقریبا غیر ممکن بود، ولی در حوزه آموزش آنلاین کاملا برعکس عمل کرد و اهمیت این سبک یادگیری را بیش از قبل برای ما نشان داد. با بسته شدن موسسات آموزشی بسیاری از زبان آموزان نیز که با دوره‌های آنلاین خیلی آشنا نبودند مسیر یادگیری خود را تغییر داده و به این دوره‌های روی آوردند.

گرایش روز افزون جامعه بشری نسبت به حضور در دوره‌های آنلاین مخصوصا دوره‌های آنلاین آموزش زبان پیش از ظهور ویروس کرونا سبب شده بود تا بسیاری از موسسه‌های آموزش زبان انگلیسی نیز استراتژی حضور خود در این کسب و کار را تغییر داده و دوره‌های آنلاین را در سیستم آموزشی قرار دهند. ظهور ویروس کرونا برای بسیاری از کسب و کار‌ها معضلی شد که کنار آمدن با آن تقریبا غیر ممکن بود، ولی در حوزه آموزش آنلاین کاملا برعکس عمل کرد و اهمیت این سبک یادگیری را بیش از قبل برای ما نشان داد. با بسته شدن موسسات آموزشی بسیاری از زبان آموزان نیز که با دوره‌های آنلاین خیلی آشنا نبودند مسیر یادگیری خود را تغییر داده و به این دوره‌های روی آوردند.

چرا باید در دوره‌های آنلاین زبان شرکت کنیم؟

چرا یادگیری آنلاین زبان‌های مختلف مهم است؟

براساس تحقیق‌های صورت گرفته توسط زبان شناسان در طی ۵۰ سال آینده از میان ۷۰۰۰ زبان در دنیا تنها ۲۰ درصد از این زبان آن‌ها کاربردی خواهند بود و نزدیک به ۸۰ درصد آن‌ها از میان خواهد رفت، و بیش از نیمی از افراد دنیا نیز تا ۲۰ سال آینده قادر به صحبت به سه زبان دنیا خواهند بود که در این بین زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی و علمی دنیا بیش‌ترین کاربرد را در آینده خواهد داشت، برای آن دسته از زبان آموزانی که زمان و مشکلات حضور در کلاس‌های آنلاین یکی از دغدغه‌ها و دلایل عدم یادگیری زبان دوم یا سوم است دوره‌های یادگیری آنلاین سبب می‌شود تا اصلی‌ترین مانع برای آغاز یادگیری آن‌ها از بین رفته و با خیالی راحت مسیر یادگیری را آغاز کنند.

مزیت‌های حضور در دوره‌های آنلاین

  • بازدهی

دور‌های آنلاین فارغ از تمامی مزیت‌هایی که برای دانشجویان به همراه دارد برای بسیاری از اساتید نیز مفید و کارآمد هستند اساتید فرصت دارند در این دوره‌ها روش‌های مختلف تدریس را که پیش از آن کارایی نداشتند مورد آزمون قرار دهند تا بالاترین بازدهی را به همراه داشته باشند، علاوه بر این از آنجایی که در پلت فرم‌های آنلاین فعالیت می‌کنند استفاده از ابزار‌های ویدیویی و پی دی اف نیز برای آن‌ها امکان پذیر می‌باشند و مطالب برای زبان آموزان ملموس‌تر هستند.

  • دسترسی در هر زمان و هر مکان

در دوره‌های آنلاین شما دیگر محدود به زمان و مکان نیستید و در هر زمان و مکانی قادر هستید در کلاس‌ها حاضر شده و از مطالب گوناگون بیشترین بهره را ببرید، اگر این دوره‌ها همراه با حل تمرین نیز باشد، شما دیگر حتی برای حل تمرین نیز مشکلی نخواهید داشت و به تمامی پرسش‌های شما پاسخ داده خواهد شد.

  • هزینه‌ی پایین

از آنجایی که هزینه‌ی راه اندازی دوره‌های آنلاین در قیاس با دوره‌های حضوری بسیار پایین‌تر است برای آن دسته از افرادی که تامین هزینه‌های این دوره‌ها مشکل ساز است دیگر این نگرانی برای آن‌ها وجود ندارد و به راحتی قادر هستند در دوره‌های مورد نظر خود شرکت کنند.

چرا باید در دوره‌های آنلاین زبان شرکت کنیم؟

  • برنامه ریزی انعطاف پذیر

یکی از مزایایی که دوره‌های آنلاین را انتخاب اول بسیاری از دانشجویان می‌کند انعطاف پذیر بودن حضور در کلاس و انجام کار‌های کلاسی است. یکی از مشکلات حضور در دوره‌ها عدم هماهنگی میان برنامه‌ی دانشجویان و برنامه‌ی حضور در کلاس‌ها است. این مشکل در مورد دوره‌های آنلاین صدق نمی‌کند و ما می‌توانیم برنامه‌ی مخصوص خود را برای حضور در دوره‌ها داشته باشیم.

  • بکارگیری فنون مختلف یادگیری

هر زبان آموزی روش‌های مختلفی را برای یادگیری یک زبان بکار می‌گیرد و یک روش برای هر فرد مناسب نمی‌باشد. در کلاس‌های حضوری از آنجایی که شما وارد یک روند خاص می‌شوید آن چنان حق انتخابی ندارند. ولی در دوره‌های آنلاین و از آنجایی که شما به انواع مختلفی از ابزاری یادگیری دسترسی دارید این حق انتخاب به مراتب بیشتر می‌باشد.

انگلیش کلینیک (کلینیک تخصصی رفیعی) یکی از موسسه‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی است که با بهره گیری از تیمی مجرب و ابزار آموزشی در تلاش است یادگیری زبان انگلیسی را به خانه یکایک فارسی زبانان بیاورد. تیم انگلیش کلینیک به رهبری دکتر حامد رفیعی در تلاش هستند با بهره گیری از بروز‌ترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی زبان آموزان را در آزمون‌های مختلف یاری کنند. بهره گیری از فایل‌های ویدیویی، صوتی، جزوات آموزشی منحصر به فرد و بررسی تک تک تکالیف توسط اساتید برجسته مزایایی هستند که این موسسه را نسبت به دیگر رقبا متمایز می‌کنند. برای آشنایی با انگلیش کلینیک می‌توانید به این نشانی rafieienglishclinic.com مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو