ماجرای تماس اشتباهی گلزار با یک فرد ناشناس

منبع: برترین ها

71

1400/3/3

12:35


یک تماس اشتباهی در نهمین قسمت مسابقه اینترنتی «هفت خان» با اجرای محمدرضا گلزار باعث بیدار کردن یک شهروند در ساعت ۱۲ شب و اعتراض وی شد.

صبا: یک تماس اشتباهی در نهمین قسمت مسابقه اینترنتی «هفت خان» با اجرای محمدرضا گلزار باعث بیدار کردن یک شهروند در ساعت ۱۲ شب و اعتراض وی شد.

مدتی فصل اول مسابقه «هفت خان» با اجرای محمدرضا گلزار به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا درحال پخش است و اما در آخرین قسمتی که از این مسابقه منتشر شده است، هنگامی که شرکت‌کنندگان قصد استفاده از گزینه کمکی تماس تلفنی را داشتند، به شکل اتفاقی و اشتباه به جای فرد مشخص شده شماره شخص دیگری گرفته و لحظه‌ای که ارتباط تلفنی برقرار می‌شود، ابتدا شرکت‌کنندگان و سپس بقیه متوجه می‌شوند که شماره را اشتباه گرفته‌اند.

ماجرای تماس اشتباهی گلزار با یک فرد ناشناس

در گفتگوی خیلی کوتاه میان گلزار و فرد ناشناس پشت خط، این مرد از تماس بی‌موقع این برنامه در ساعت ۱۲ شب گله کرد و گفت ساعت دوازده تماس گرفتید و مرا از خواب بیدار کردید. مزاحم نشید لطفا!

پخش مسابقه «هفت خان» با اجرای محمدرضا گلزار، کارگردانی سعید رضایت، نویسندگی مهشید ورزنده و تهیه‌کنندگی مهدی منیری به صورت اختصاصی در نوروز ۱۴۰۰ شروع شد و تا این لحظه ۹ قسمت از فصل اول آن منتشر شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو