عکس های رومی استراید و دخترش

عکس های رومی استراید و دخترش


منبع: نی نی بان

370

1400/3/3

14:07


عکس های رومی استراید و دخترش

رومی استراید، سوپرمدل 26 ساله به تازگی عکس‌هایی از خودش و دخترش «مینت» را در اینستاگرامش منتشر کرده. این عکس‌ها برای مجله Elle عکاسی شده است. در این مطلب، عکس های رومی استراید و دخترش را می‌بینید و درباره باردار شدن او نکات بیشتری می‌فهمید.
رومی، سوپرمدل 26 ساله ویکتوریا سیکرت، در این پست نوشته: «اولین عکس من در سال 2009 و زمانی که چهارده ساله بودم، روی جلد این مجله قرار گرفتم. بسیار ممنونم که حالا با دخترم روی جلد مجله قرار گرفته‌ام.»


بیشتر بخوانید: هالزی از مادر شدن چه حسی دارد؟



عکس های رومی استراید و دخترش

عکس های رومی استراید و دخترش

عکس های رومی استراید و مینت روی جلد مجله Elle 

بارداری رومی استراید
به بهانه انتشار عکس‌های این سوپرمدل روی جلد مجله Elle خوب است نکاتی هم درباره بارداری او بدانید.
رومی پس از سال‌ها تلاش برای بچه‌دار شدن، بالاخره خبر بارداری خود را در ماه می 2020 اعلام کرد و گفت که او و «لورنس ون لیوون» در انتظار تولد نوزادی هستند.
استراید که در آن زمان 24 ساله بود، در ویدئویی احساسی در یوتیوب درباره غلبه بر وضعیت هورمونی سندرم تخمدان پلی‌کیستیک (PCOS) صحبت کرد و گفت: «ما بسیار مفتخریم که اعلام کنیم منتظر یک کودک هستیم. من در واقع نمی‌توانم باور کنم که حرف را می‌زنم زیرا افکارم باعث شده‌اند احساس کنم که این اتفاق هرگز برای من رخ نمی‌دهد و من هرگز مادر نمی‌شوم.»
استراید با به اشتراک گذاشتن این ویدئو و یک پست اینستاگرامی که در آن دست خود را بر روی شکم خود گذاشته بود، درباره فرایند طولانی باردار شدن خود گفته بود: «فکر می‌کنم برنامه تمرینی دشوار من برای مدلینگ که شامل رژیم‌های لاغری و ورزش‌های شدید است، باعث به تاخیر افتادن بارداری‌ام شده است.»
او در اینستاگرامش نوشته بود: «فکر می‌کنم بدنم را بیش از حد تحت فشار قرار دادم.»


بیشتر بخوانید: بارداری کیانا فرانی، طراح مد


رومی استراید و تخمدان پلی‌کیستیک
رومی در این ویدئو گفته بود: «من خیلی اوقات تمرین می‌کردم و دوره پریود من حدود شش سال متوقف شد. دو سال قبل، وقتی به به یک متخصص زنان مراجعه کردم، تشخیص داده شد که سندروم تخمدان پلی‌کیستیک دارم. علت اصلی ناباروری زنان عدم تخمک‌گذاری، با قاعدگی نامنظم یا از دست رفته، مشخص شده است.»
پزشک به او گفته بود که باردار شدن به روش طبیعی برایش سخت خواهد بود: «دنیای من به هم ریخت زیرا بزرگ‌ترین آرزوی من همیشه تشکیل خانواده با لورنس و داشتن بچه بود.»
او درباره ناراحتی خود از این موضوع، در اینستاگرام پستی را منتشر کرد: «من بسیار ویران شدم زیرا مادر بودن و تشکیل خانواده با لورنس بزرگ‌ترین آرزویم بود. خیلی ترسیده بودم.»


بارداری رومی استراید


تغییر سبک زندگی و بارداری رومی استراید
استراید تصمیم گرفت برای باردار شدن، سبک زندگی خود را تغییر بدهد. در همین راستا به زادگاهش هلند بازگشت و تمریناتی را که برای مدلینگ انجام می‌داد، کاهش داد.


بیشتر بخوانید: آیا تغییر سبک زندگی در درمان ناباروری موثر است؟


دراین‌باره گفته: «فکر می‌کنم بدنم را بیش از حد تحت فشار قرار داده‌ام و صادقانه بگویم جسم هر شخص با افراد دیگر بسیار متفاوت است. فکر می‌کنم وزنم برای عملکرد مناسب بدن من و بارداری مناسب نبود.»
او همچنین گفته بود: «من به این نتیجه رسیدم که باید تمریناتم را با شدت کم انجام دهم، غذاهایم را محدود نکنم و با خودم مهربان باشم.»
با تغییر سبک زندگی، دوره قاعدگی این سوپر مدل آغاز و به دنبال آن باردار شد.
او این خبر را هم با انتشار ویدیویی از سونوگرافی نوزاد به طرفدارانش اعلام کرده بود: «ما بی‌صبرانه منتظر فصل جدید زندگی‌مان هستیم.»

توصیه رومی استراید به زن‌هایی که ناباروری دارند
استراید که برای باردار شدن تلاش بسیاری انجام داده بود، در آن زمان در اینستاگرامش نوشت: «ما به زودی یک خانواده سه نفره می‌شویم.»
او یک یادداشت حمایتی هم برای زن‌هایی که به مشکل ناباروری و سندروم تخمدان پلی‌کیستیک مبتلا هستند، نوشت: «به خود ایمان داشته باشید و با خود و بدنتان مهربان باشید. اجازه ندهید افکار ناراحت‌کننده و ناامیدانه شما را از پا بیندازند.»


بیشتر بخوانید: هیلاری داف بچه‌دار شد


عکس‌هایی از رومی استراید و دخترش
در ادامه، عکس‌های دیگری از رومی استراید و دخترش را مشاهده می‌کنید.

عکس های رومی استراید و دخترش

عکس های رومی استراید و دخترش

عکس های رومی استراید و دخترش

عکس های رومی استراید و دخترش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو