آرایش صورت برای لباس زرد و ترفندهایی که شما را جذاب تر می کنند

آرایش صورت برای لباس زرد و ترفندهایی که شما را جذاب تر می کنند


منبع: آرگا

213

1400/3/3

23:11


در بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع مدل های آرایش صورت برای لباس زرد و نکاتی برای داشتن میکاپی بی نقص آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میکاپی جذاب داشته باشید.

اگر شما تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس لباس زرد رنگ بپوشید بهتر است بدانید که زیبایی هیچ لباسی بدون میکاپ تکمیل نمی شود از این رو بهتر است برای جذابیت ظاهری تان از مدل های آرایش صورت برای لباس زرد رنگ ایده بگیرید.

مدل های آرایش صورت برای لباس زرد رنگ

ست کردن میکاپ با رنگ لباس امروزه در بین خانم ها رواج پیدا کرده و بهتر است شما از این ایده خلاقانه برای ایجاد تغییرات مثبت در ظاهرتان استفاده کنید. در مطالب قبلی مدل های میکاپ صورت برای لباس قرمز و میکاپ صورت برای لباس بنفش را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع مدل های میکاپ صورت با لباس زرد را پیش رو خواهید داشت.

آرایش صورت زنانه برای لباس زرد

میکاپ صورت مخصوص لباس زرد

اگر ترجیح می دهید که لباس زرد بپوشید بهتر است از میکاپ طبیعی و ملایم استفاده کنید و هرگز سعی نداشته باشید که میکاپ صورت تان درخشندگی رنگ لباس را منعکس نمایید. میکاپ صورت مخصوص لباس زرد را می توانید طبق مراحل زیر انجام بدهید :

۱.در صورت تمایل می توانید لکه های صورت را با کانسیلر بپوشانید و کانسیلر را روی پوست به کمک انگشت محو نمایید.

۲. در این مرحله باید از فاندیشن استفاده نمایید و اگر رنگ پوست خود را نمی دانید بهتر است فاندیشن تیره و روشن را با یکدیگر ترکیب نمایید و آن را به کمک اسفنج آرایشی روی پوست صورت خود پخش کنید. به جای استفاده از فاندیشن می توانید از مرطوب کننده رنگی و با کیفیت استفاده کنید.

۳. برای آرایش گونه ها می توانید از رژگونه قرمز کمرنگ استفاده نمایید و اگر تمایل دارید قرمز شدن گونه هایتان به صورت طبیعی باشد بهتر است رژگونه را روی سیب گونه ها بزنید. اگر ترجیح می دهید استخوان گونه ها را هایلایت نمایید بهتر است رژگونه را زیر گونه ها بزنید و هایلایتر را به کمک براش به سمت شقیقه های خود بزنید. رژگونه به رنگ هلویی و مرجانی و صورتی و نارنجی نیز برای میکاپ صورت انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

آرایش صورت برای لباس زرد

آرایش برای لباس زرد

 

آرایش صورت جدید برای لباس زرد

مدل های آرایش صورت برای لباس زرد

مدل میکاپ برای لباس زرد

آرایش صورت برای لباس زرد روشن

آرایش صورت برای لباس زرد

میکاپ برای لباس زرد

آرایش صورت برای لباس زرد روشن

آرایش صورت برای لباس زرد تیره

مدل های آرایش صورت برای لباس زرد

۴. برای میکاپ چشم ها نیز می توانید از آرایش چشم اسموکی استفاده نمایید همچنین می توانید برای میکاپ چشم ها از سرمه استفاده کنید که در این صورت ابتدا باید با پوشاندن پلک خود با سایه چشم مایع و متالیک که دارای رنگ خنثی و قهوه ای روشن می باشد میکاپ چشم هایتان را آغاز نمایید و به کمک مداد چشم نیز می توانید خطی باریک و تیره را دور مژه هایتان بکشید و با سرمه دوباره روی آن خط بکشید تا میکاپ چشم هایتان چشمگیر به نظر برسد.

۵. برای میکاپ چشم ها به صورت اسموکی ابتدا روی پلک را به کمک سایه چشم کرمی بپوشانید و سایه چشم قهوه ای رنگ را در قسمت داخلی چشمان خود بکشید و روی خط مژه نیز به کمک رنگ ذغالی خط چشم بکشید و آن را پخش نمایید و به کمک براشی زاویه دار و سایه چشم مشکی مات حالت ۷ شکلی را برای دم سایه ایجاد نمایید و این حالت را تا قسمت بالا و خط مژه پایین تان پخش نمایید و به کمک کشیدن خط چشم مشکی کار میکاپ چشم هایتان را به تمام برسانید. برای زیباتر شدن میکاپ می توانید اکلیل شامپاینی را تا وسط پلک بالایی و نزدیک به غدد اشکی تان بزنید.

۶. اگر میکاپ چشم ها را به صورت اسموکی انجام داده اید بهتر است برای آرایش لب ها از رژلب با رنگ خنثی استفاده نمایید که در این صورت رژلب صورتی یا نارنجی و رژلب صورتی نود یا قرمز کمرنگ برای میکاپ لب ها مناسب می باشند. اگر چشم ها و گونه هایتان دارای میکاپ طبیعی هستند می توانید برای آرایش لب ها از رژلب قرمز استفاده نمایید.

در صورت تمایل می توانید دور لب ها خط لب صورتی یا هلویی بکشید سپس رژلب قرمز قهوه ای را روی لب ها بزنید و رژ اضافی را به کمک دستمال تمیزی پاک نمایید.

 

آرایش صورت برای لباس زرد تیره

مدل آرایش ملایم برای لباس زرد

مدل آرایش لایت برای لباس زرد

مدل میکاپ ملایم و زیبا برای لباس زرد

مدل میکاپ ملایم برای لباس زرد

مدل آرایش زنانه با لباس زرد

آرایش صورت برای لباس زرد

آرایش صورت ملایم برای لباس زرد

آرایش مخصوص لباس زرد

مدل های آرایش صورت برای لباس زرد

در این مطلب با انواع مدل میکاپ مخصوص لباس زرد رنگ آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدلها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو