حبس‌های طویل المدت برای ۱۸ اخلالگر اقتصادی

منبع: برترین ها

82

1400/3/4

11:46


سخنگوی قوه قضاییه گفت: مردان میدان دفاع مقدس جهاد و شهادت را بر ای دفاع ایران اسلامی برگزیدند.

ایسنا: سخنگوی قوه قضاییه گفت: مردان میدان دفاع مقدس جهاد و شهادت را بر ای دفاع ایران اسلامی برگزیدند.

غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز خود، با اشاره با سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: مردان میدان دفاع مقدس جهاد و شهادت را بر ای دفاع ایران اسلامی برگزیدند.

وی افزود: پیروزی جبهه مقاومت در نبرد شمشیر قدس در دفاع از قبله اول مسلمانان مصداقی از دفاع از حرم الهی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه و امتداد راهبردی آزادی خرمشهر و جبهه مقاومت و مکتب شهید سلیمانی بود.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: قوه قضاییه در فرآیند اجرا و نظارت بر نحوه برگزاری بر انتخابات مداخله ای ندارد.

وی گفت: قوه قضاییه در موضوع انتخابات سه ماموریت پیشگیری از وقوع جرم، رسیدگی به جرایم و تخلفات احتمالی و نظارت بر حسن اجرای قانون در دستگاه های اجرایی را بر عهده دارد.

حبس‌های طویل المدت برای ۱۸ نفر از اخلالگران در نظام اقتصادی

سخنگوی قوه قضاییه در بخشی از این نشست، گفت: در یکی از پرونده‌ها با داشتن بیش از هزار شاکی و مشتمل بر ۱۴۵ جلد ناظر به شرکت انبوه سازان آبتین به جهت اخلال در نظام اقتصادی شرکت مذکور منحل شد و تمامی اموال این شرکت مورد مصادره قرار گرفت.

وی افزود: دست اندرکاران این شرکت که ۱۸ نفر بودند به حبس‌های طویل المدت محکوم شدند. «مهدی درخوانی» مدیرعامل شرکت به تحمل ۲۰ سال حبس، شلاق، رد اموال، ضبط کلیه اموال نامشروع، محرومیت از عضویت در هیات مدیره و استرداد مال و جزای نقدی محکوم شد. «علی کریمی» به تحمل ۱۶ سال حبس، شلاق ، رد مال و «محسن اسدی» به ۱۲ سال حبس، شلاق، رد مال و جزای نقدی محکوم شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو