ویزای کانادا

منبع: نوداد

194

1400/3/4

14:43


آیا می دانستید که به عنوان یک ایرانی برای سفر به کانادا، نیاز به اخذ ویزای کانادا دارید؟ هر چند ممکن است دلایل مهاجرت به کانادا متفاوت باشند، اما برای رفتن به کانادا نیاز است تا ویزای مخصوص به مسیر مهاجرتی خود را تهیه کنید. چرا که خط مشی دولت کانادا به این شکل است که برای ورود هر فرد خارجی به این کشور، دریافت ویزای کانادا که از طرف یکی از نهادهای دیپلماتیک کانادا صادر شده باشد، الزامی است.

هر چند شهروندان برخی از کشورها از اخذ ویزای کانادا برای سفر به این کشور معاف هستند، اما اخذ ویزای کانادا برای ایرانیان متقاضی مهاجرت به این کشور، به عنوان یک ضرورت محسوب می شود. بنابراین، چنانچه قصد مهاجرت به کانادا را دارید، اما مطمئن نیستید که از کدام مسیر می توانید برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنید، و یا اگر به دنبال منابع مناسبی برای آگاهی از انواع ویزاهای کانادا هستید، مطالعه کامل این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که با مطالعه این مطلب، علاوه بر آگاهی کامل از انواع ویزاهای کانادا، منابع بسیار مفیدی نیز در هر بخش جهت دریافت اطلاعات بیشتر ارائه شده است

ویزای کانادا


ویزای کانادا یکی از محبوب ترین انواع ویزا در جهان است. دلیل این موضوع نیز تعداد بسیار زیاد مهاجرانی است که هر سال به منظور مهاجرت به کانادا، برای اخذ ویزای کانادا اقدام می کنند. به شکلی که کانادا را به عنوان سرزمین مهاجران نیز می شناسند. جالب است بدانید که فقط در ماه ژانویه سال 2021 میلادی، بیش از 26 هزار ویزای اقامت دائم برای متقاضیان مهاجرت به کانادا صادر شده است! همچنین، خوب است بدانید که کانادا قصد دارد تا در مدت 3 سال، یعنی از سال 2021 میلادی الی 2023 میلادی، در هر سال بیش از 400 هزار ویزای اقامت دائم را برای داوطلبان مهاجرت به کشور کانادا صادر کند. این خبری بسیار خوشحال کننده برای متقاضیان اخذ ویزای کانادا محسوب می شود که نشان دهنده میزان مهاجرپذیری بالای کشور کانادا است.

این در حالی است که تنوع روش های مهاجرت به کانادا و تعداد بسیار زیاد مسیرهای مهاجرتی به این کشور، سبب شده است تا برخی از متقاضیان رفتن به کانادا با سردرگمی مواجه شوند. درست است که وجود مسیرهای متعدد مهاجرتی، یک مزیت غیر قابل انکار برای مهاجران محسوب می شود اما از طرف دیگر، انتخاب بهترین روش مهاجرت به کانادا نیازمند صرف زمان قابل توجه برای مطالعه دقیق تمامی شرایط، مراحل و ویژگی های مسیرهای مختلف مهاجرتی است. در حالی که معمولاَ متقاضیان مهاجرت تمایل دارند تا کارهای مربوط به امور مهاجرتی خود را، در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسانند.

اما خبر خوب دیگر این است که، وکلای خبره مهاجرت در تیم تراست می توانند روند مهاجرت شما را سریع تر نمایند. کارشناسان مجرب تراست با اشراف کامل به تمامی قوانین و مسیرهای مهاجرت به کانادا، ضمن دریافت شرایط منحصر به فرد شما، می توانند آسانترین راه مهاجرت به کانادا را در اختیار شما قرار دهند. در صورتی که نیاز به دریافت راهنمایی برای امور مهاجرتی خود دارید، در هر زمان می توانید با مراجعه به سایت تراست و با تکمیل فرم ارزیابی رایگان، کارشناسان مجرب تراست را از شرایط مهاجرتی خود آگاه کنید. اما به راستی چرا اخذ ویزای کانادا تا این اندازه مورد استقبال مهاجران در سرتاسر جهان قرار گرفته است؟ به منظور پاسخ به این پرسش، در ادامه به مزیت های فراوان اخذ ویزای کانادا اشاره شده است.

مزایای اخذ ویزای کانادا

• فرآیند راحت و سریع اخذ ویزای کانادا

اولین موضوعی که درباره ویزای هر کشوری ممکن است مورد توجه قرار گیرد، در ارتباط با فرآیند اخذ ویزای آن کشور است. اخذ آسان و سریع ویزا می تواند مهاجرت را از همان ابتدا بسیار شیرین و خاطره انگیز نماید. فرآیند اخذ ویزای کانادا سریع و بدون هر گونه ابهام است. این موضوع یکی از دلایل محبوبیت بسیار زیاد ویزای کانادا در بین تمام مهاجران از سرتاسر جهان است. به عنوان مثال، با شرکت در یکی از برنامه های مهاجرتی موجود در سیستم اکسپرس اینتری، می توانید در زمان کوتاهی ویزای اکسپرس اینتری کانادا را دریافت کنید. چنانچه نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی درباره نحوه گرفتن ویزای کانادا دارید، می توانید با رزرو وقت مشاوره، مشاوره تخصصی برای امور مهاجرتی خود را، از وکلای خبره تراست دریافت کنید.

• تحصیل رایگان با اخذ ویزای اقامت دائم کانادا

آیا می دانستید که افراد دارای ویزای اقامت دائم در کانادا می توانند تا سن 18 سالگی، از حق تحصیل رایگان در یکی از مدارس دولتی کشور کانادا برخوردار باشند؟ چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره ثبت نام فرزندان در یکی از مدارس کانادا بدست آورید، می توانید مطالب مفید دیگری با عنوان تحصیل فرزندان در کانادا را مطالعه کنید.

اما خوب است بدانید که شهریه تحصیل در یکی از دانشگاه های کانادا و هزینه تحصیل در کانادا برای دانشجویان کانادایی و افرادی که دارای حق اقامت دائم در این کشور هستند، به مراتب کمتر از هزینه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است. به عنوان مثال، شهریه تحصیلی برای دانشگاه مک گیل در سال تحصیلی 2019-2020 میلادی، مبلغی به اندازه 2,544 دلار برای یک دانشجوی مقیم در استان کبک تعیین شده است. این در حالی است که شهریه تحصیل در این دانشگاه برای سایر کانادایی ها مبلغی به اندازه 7,940 دلار و برای دانشجویان خارجی با توجه به برنامه تحصیلی که در آن شرکت می کنند، مبلغی بین 18,110 دلار الی 48,747 دلار اعلام شده است.

• آموزش مقرون به صرفه با اخذ ویزای تحصیلی کانادا

درست است که هزینه تحصیل در کانادا برای دانشجویان خارجی نسبت به افراد دارای اقامت دائم کانادا و افراد دارای حق شهروندی کانادا، تا اندازه ای بیشتر است، اما ذکر این نکته ضروری است که کشور کانادا یکی از بهترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در مقایسه با سایر کشورها است. به شکلی که به عنوان مثال، با اخذ ویزای تحصیلی کانادا و مهاجرت تحصیلی کانادا می توانید به عنوان یک دانشجوی خارجی از هزینه های تحصیلی به مراتب کمتری، برای اقامت دانشجویی کانادا در مقایسه با هزینه های تحصیلی در کشورهایی مانند انگلیس، استرالیا و آمریکا برخوردار شوید. چرا که دانشجویان بین المللی می توانند با اخذ ویزای دانشجویی کانادا تا ۴۰٪ تحصیلی ارزان تر را در مقایسه با سایر کشورهای انگلیسی زبان، تجربه کنند. به همین دلیل است که فقط در سال 2020 میلادی، در حدود 400 هزار دانشجوی خارجی از کشورهای مختلفی مانند ایران، برای ادامه تحصیل به کانادا مهاجرت کرده اند.

ویزای کانادا


همچنین، بورسیه های تحصیلی متنوعی نیز برای ادامه تحصیل در کانادا در نظر گرفته شده است. اخذ ویزای تحصیلی کانادا فرصتی استثنایی برای دانشجویان خارجی است تا بتوانند تحصیلی بسیار ارزان را با اخذ بورسیه تحصیلی کانادا و فاند تحصیلی کانادا تجربه کنند. با توجه به شرایط تعیین شده برای دریافت بورسیه ها و کمک هزینه دانشجویی در کانادا و نیز تنوع بسیار زیاد آن ها، توصیه می کنیم برای بررسی شرایط تحصیلی خود جهت اخذ بورسیه های تحصیلی در کانادا و اطلاع دقیق از شرایط ویزای تحصیلی کانادا، حتما با یکی از کارشناسان خبره در موسسه مهاجرتی تراست مشورت کنید.

چرا که با توجه به تعداد بسیار زیاد موسسات آموزشی، دانشگاهی و کالج در کانادا، تصمیم گیری برای انتخاب بهترین دانشگاه برای ادامه تحصیل در کانادا تا اندازه ای دشوار است. وجود مراکز مختلف آموزشی که هر کدام مزایای خاص خود را برای تحصیل در کانادا دارند، می تواند علاوه بر زمان بر بودن انتخاب دانشگاه مناسب برای اپلای، موجب سردرگمی دانشجویان نیز بشود. کارشناسان مجرب در موسسه مهاجرتی تراست، ضمن برخورداری از آگاهی کامل از شرایط و مشخصات تحصیل در مراکز آموزشی کانادا، می توانند بهترین موسسه آموزشی را در کمترین زمان، به شما پیشنهاد دهند. با دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان خبره تراست، که سال ها تجربه در امور مهاجرتی کانادا را در کارنامه حرفه ای خود دارند، از همین الان بهترین مسیر تحصیلی را برای خود انتخاب کنید.

به علاوه، مهاجرت به کانادا از طریق ادامه تحصیل نیز، نیازمند آگاهی کامل از شرایط و مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای تحصیلی کانادا است. با توجه به ددلاین دانشگاه های کانادا و فرصت کمی که برای مهاجرت تحصیلی به کانادا وجود دارد، انجام هرگونه اشتباه در فرآیند اخذ ویزای کانادا، می تواند تمام زحمات اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا را نیز تحت تأثیر قرار دهد. این در حالی است که با انجام امور مهاجرتی به وسیله کارشناسان مجرب تراست، ریسک مهاجرتی به میزان بسیار زیادی کاهش می یابد و از بروز اشتباهات احتمالی در فرآیند اخذ ویزای کانادا نیز جلوگیری می شود. بنابراین، توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی برای اخذ ویزای کانادا، ابتدا با یک وکیل مهاجرت خبره در تراست مشورت کنید. بدین منظور، می توانید با مراجعه به سایت تراست و از قسمت ارزیابی رایگان، کارشناسان تراست را از شرایط مهاجرت تحصیلی خود مطلع کنید.

• تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان با اخذ ویزای تحصیل کانادا

مهاجرت دانشجویی به کانادا یکی از محبوب ترین انواع مهاجرت به این کشور است. چرا که هر ساله هزاران دانشجوی خارجی، برای ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه ها و کالج ها در کانادا به این کشور مهاجرت می کنند. بسیاری از موسسات آموزشی و دانشگاهی کانادا همواره در فهرست دانشگاه های برتر جهان قرار دارند. به شکلی که بر طبق نظام رتبه بندی QS در سال 2021 میلادی، 26 دانشگاه کانادایی در فهرست برترین دانشگاه های جهان قرار گرفته اند.

بر طبق این نظام رتبه بندی، رنکینگ دانشگاه های کانادا به گونه ای است که به عنوان مثال، دانشگاه تورنتو با کسب رتبه 25، دانشگاه مک گیل با کسب رتبه 31 و دانشگاه بریتیش کلمبیا با کسب رتبه 45 به عنوان بهترین دانشگاه های کانادا معرفی شده اند. کیفیت بالای آموزشی و پژوهشی، امکانات آموزشی و آزمایشگاهی مدرن و برخورداری از اساتید صاحب نام برای تدریس دوره های تحصیلی، از جمله دلایلی هستند که دانشجویان خارجی را به ادامه تحصیل در کانادا و اخذ اقامت تحصیلی کانادا تشویق می کند. چنانچه قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارید، کارشناسان تراست می توانند در این زمینه به خوبی به شما کمک کنند.

• دریافت حق شهروندی بعد از اخذ ویزای کانادا

یکی از محبوبیت های اخذ ویزای اقامت دائم در کانادا، امکان دریافت حق شهروندی کانادا بعد از مدت زمان مشخصی است. به شکلی که با اخذ ویزای اقامت دائم کانادا، در صورتی که حداقل به مدت 3 سال در 5 سال قبل از ارائه درخواست، در این کشور زندگی کرده باشید، می توانید برای دریافت حق شهروندی این کشور به راحتی اقدام کنید

درآمد بالا با اخذ ویزای کانادا

رفتن به کانادا از طریق کار یا مهاجرت به کانادا از طریق کار، می تواند برای بسیاری از مشاغل بسیار پر درآمد باشد. با توجه به این موضوع که کانادا مهاجرت کاری را از روش های مختلفی امکان پذیر کرده است، مهاجرت به کانادا برای کار یکی از محبوب ترین گزینه های مهاجرتی است. در صورتی که موفق به اخذ ویزای کانادا شوید، با برخورداری از حق کار در کانادا، می توانید درآمدهای مناسبی را به دلار داشته باشید. به عنوان مثال، میانگین درآمد سالانه یک مدیر حسابداری در کانادا برای سال 2021 میلادی، به اندازه 87,500 دلار عنوان شده است. بنابراین، کار در کانادا بالاترین سطح حقوق و مزایای شغلی را به همراه دارد. در بخش های بعدی درباره شرایط رفتن به کانادا برای کار، مطالبی آورده شده است.

کاریابی راحت بعد از اخذ ویزای کانادا

مهاجرت کاری به کانادا گزینه ای ایده آل برای اخذ اقامت کانادا است. با توجه به رشد اقتصاد کانادا و نیاز این کشور به تأمین نیروهای انسانی در مشاغل مختلف، فرصت های شغلی بسیار زیادی برای مهاجران فراهم شده است. به شکلی که، این کشور به شدت با کمبود نیروی کاری مواجه است. این موضوع موجب شده است تا بسیاری از کارفرمایان کانادایی برای جبران کمبود نیروهای خود، از بین مهاجران وارد شده به این کشور افرادی را در شرکت های خود استخدام کنند. به همین دلیل، با اخذ ویزای کانادا و دریافت مجوز کار در این کشور، امکان یافتن شغل مناسب در سریع ترین زمان ممکن وجود دارد.

چنانچه می خواهید مهاجرت کاری به کانادا را تجربه کنید، می توانید قبل از هر اقدامی با یکی از کارشناسان خبره در تیم تراست مشورت کنید. کافی است با مراجعه به سایت تراست، فرم ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید تا کارشناسان با تجربه تراست را از شرایط مهاجرتی خود آگاه کنید.

• ارتقا و پیشرفت شغلی با اخذ ویزای کانادا

ویزای کانادا تضمینی برای ارتقا و پیشرفت شغلی شما است. کانادا به عنوان یک کشور صنعتی و پیشرفته میزبان شرکت های بسیار بزرگ و مهم بین المللی است. با اخذ برخی از انواع ویزاهای کانادا مانند ویزای کار کانادا و یا اخذ ویزای اقامت دائم کانادا، می توانید فرصت طلایی کار در یکی از بهترین شرکت های جهان و تجربه کار در محیطی پویا را بدست آورید. شرکت هایی مانند گوگل، نتفلیکس و آمازون تنها بخشی از شرکت های مهمی محسوب می شوند که در کانادا مشغول به فعالیت هستند. بنابراین، اگر از کار کردن در شرکت های کوچک خسته شده اید و دوست دارید کار در یکی از شرکت های صاحب نام بین المللی را تجربه کنید، می توانید برای اخذ ویزای کانادا درخواست خود را ارائه دهید.

همانطور که اشاره شد، مسیرهای مختلفی برای مهاجرت کاری به کانادا وجود دارد. بنابراین، چنانچه نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی برای انتخاب سریع ترین روش مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای کار کانادا دارید، پیشنهاد می کنیم حتما از راهنمایی یکی از وکلای برجسته در موسسه مهاجرتی تراست استفاده کنید.

• امکان مهاجرت متخصصان با اخذ ویزای کانادا

بسیاری از برنامه های مهاجرتی به کانادا این امکان را برای متقاضیان مهاجرت به کانادا فراهم کرده اند تا بر اساس تخصص در یک زمینه کاری، بتوانند ویزای کانادا را دریافت کنند. به عنوان مثال، با اخذ ویزای نیروی متخصص فدرال کانادا می توانید در یکی از کدهای شغلی موجود در فهرست مشاغل ملی کانادا مشغول به کار شوید. چنانچه آشنایی خوبی به یکی از زبان های انگلیسی و یا فرانسوی دارید و از تحصیلات دانشگاهی نیز برخوردار هستید، می توانید برای اخذ این ویزای کانادا اقدام کنید. چرا که، سریع ترین راه برای کسب اقامت دائم برای خود و اعضای خانواده، مهاجرت کاری به کانادا است. در ادامه این مطلب، درباره ویزای نیروی متخصص فدرال توضیحاتی آورده شده است.

• امکان مهاجرت نیروی کار ماهر با اخذ ویزای کانادا

نیروی کار ماهر و فنی یکی از نیازهای اساسی محیط کار در کانادا است. این نیروها با برخورداری از تجربه ای ارزشمند می توانند در هر کشوری مورد استقبال قرار گیرند. اما کشور کانادا با ایجاد مسیرهای مهاجرتی مانند برنامه اسکیلد تریدز فدرال، یکی از آسانترین راه های مهاجرت به کانادا را برای این گروه از متقاضیان فراهم کرده است. به شکلی که در این مسیر مهاجرتی، شرایط راحتی برای معیارهایی مانند ارائه مدرک تحصیلی و ارائه حداقل نمره از امتحان های معتبر زبان در نظر گرفته شده است.

امکان سرمایه گذاری در کانادا

اقتصاد کانادا به عنوان دهمین اقتصاد برتر جهان شناخته می شود. این کشور یکی از بهترین فضاهای اقتصادی را برای راه اندازی راحت و آسان یک کسب وکار، فراهم کرده است. همچنین، با وجود زیر ساخت های بسیار مناسب حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی، امکان داد و ستد در بازارهای جهانی، به راحتی برای صاحبان کسب وکارها فراهم شده است. همچنین، وجود توافق نامه های تجاری مختلف نیز دسترسی به بازارهای جهانی را بیش از پیش میسر ساخته است. این مزایا تنها بخشی از دلایلی هستند که کشور کانادا را برای اخذ ویزای سرمایه گذاری، به گزینه ای ایده آل در مقایسه با سایر کشورها تبدیل کرده است.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری با اخذ ویزای کانادا در دسترس است. به شکلی که، با شرکت در یکی از برنامه های مهاجرت کسب وکار، و اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا، می توانید علاوه بر دریافت اقامت دائم کانادا، کسب وکار خود را در فضای باز اقتصادی کانادا راه اندازی کنید. با توجه به برنامه های مختلف سرمایه گذاری در کانادا و نیز، لزوم آگاهی کافی از شرایط اقتصادی هر یک از مناطق این کشور جهت راه اندازی و خرید کسب و کار در کانادا، پیشنهاد می کنیم حتما از مشاوره یکی از وکلای مهاجرتی تراست، که تجربه ای طولانی در اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا دارند، استفاده نمایید. بدین منظور می توانید از طریق دریافت مشاوره تخصصی، راهنمایی های لازم را برای انجام یک سرمایه گذاری مطمئن، راحت و کم هزینه دریافت کنید.

• امکان مهاجرت خانوادگی به کانادا

کانادا در عمل ثابت کرده است که کشوری مهاجر پذیر است.

با اخذ ویزای اقامت کانادا می توانید همراه اعضای خانواده خود به کانادا مهاجرت کنید. برنامه های موجود در سیستم اکسپرس انتری کانادا، این امکان را به متقاضیان مهاجرت به کانادا می دهند تا در صورت اخذ ویزای اقامت دائم در کانادا، بتوانند همسر و فرزندان خود را نیز به کانادا منتقل کنند. اما مهاجرت خانوادگی به کانادا از طریق مسیرهای دیگر مهاجرتی نیز امکان پذیر است است. به شکلی که به عنوان مثال، از طریق اخذ ویزای اسپانسرشیپ کانادا، نه تنها امکان مهاجرت به کانادا با همسر و فرزندان برای افراد دارای اقامت دائم کانادا فراهم شده است، بلکه برخی دیگر از بستگان نیز امکان مهاجرت به کانادا را خواهند داشت.

با توجه به تعداد بسیار زیادی مسیرهای مهاجرت و انواع ویزای کانادا، توصیه می کنیم جهت انتخاب سریع ترین روش مهاجرت به کانادا، حتما با یکی از وکلای خبره موسسه مهاجرتی تراست مشورت کنید. دریافت اطلاعات کامل از یک فرد آگاه، با تجربه و متخصص در امور اخذ ویزای کانادا، نه تنها مسیر مهاجرت شما را هموار می کند، بلکه از اتلاف وقت و هزینه شما نیز جلوگیری خواهد کرد.

• تجربه کیفیت بالای زندگی در کانادا

تمامی زحمت هایی که روزانه می کشیم، برای برخورداری از یک زندگی با کیفیت است. با اخذ ویزای کانادا می توانید زندگی در یکی از مرفه ترین کشورهای جهان را در جامعه ای سالم، امن و مهاجرپذیر تجربه کنید. برخورداری از امکانات تفریحی فراوان، وجود بهترین امکانات تحصیلی، بهداشتی و درمانی، درآمدهای بالا، هزینه های منطقی زندگی و بسیاری دیگر از مزایای زندگی در کانادا موجب شده است تا رفاه و آسایش یکی از نتایج اخذ ویزای کانادا باشد. هر چند سایت های معتبری مانند Usnews، معیار کیفیت زندگی در کانادا را بسیار بالا ارزیابی می کنند، اما بهتر است با اخذ ویزا کانادا، برخورداری از یک زندگی با کیفیت را در یکی از مناطق کانادا از نزدیک تجربه کنید.

• امکان اخذ پاسپورت کانادا

با اخذ ویزای اقامت دائم کانادا، مسیر دستیابی به پاسپورت کانادا را برای خود هموار می کنید. هر چند اخذ ویزای این کشور به تنهایی برای دریافت پاسپورت کانادا کافی نیست، اما از طریق مسیرهای مهاجرتی که منجر به اخذ ویزای اقامت دائم کانادا می شوند، می توانید فرصت برخورداری از یک گذرنامه کانادایی را برای خود ایجاد کنید. به شکلی که بعد از دریافت شهروندی کانادا، می توانید برای اخذ ویزای کانادا نیز اقدام کنید. جالب است بدانید که با دریافت پاسپورت کانادا، امکان سفر به 183 کشور جهان بدون نیاز به اخذ ویزا وجود خواهد داشت!

یکی دیگر از مزایای پاسپورت کانادا این است که، در صورت دریافت یک گذرنامه کانادایی می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی، برای تمامی مشاغل در کانادا درخواست خود را ارائه دهید. چرا که برخی از مشاغل در کانادا به گونه ای هستند که، تنها افرادی که پاسپورت کانادایی دارند می توانند در آن مشاغل استخدام شوند.

• تضمین آینده فرزندان شما

همه ما آرزو داریم بهترین شرایط زندگی را برای خود و عزیزانمان فراهم کنیم. اخذ ویزای اقامت دائم کانادا می تواند این فرصت را به فرزندان شما بدهد تا در یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان به ادامه تحصیل بپردازند، با استعدادهای خود به خوبی آشنا شوند و در مسیر درست تحصیلی گام بردارند. این موضوع می تواند آینده شغلی آن ها را نیز به خوبی تحت تأثیر قرار دهد. فرصت های شغلی زیاد، تضمین آینده شغلی، مزایای کاری و درآمدهای مناسب، کار در یکی از شرکت های کانادایی و بین المللی در کانادا را لذت بخش می کند. بنابراین، از همین امروز به فکر آینده فرزندان خود باشید.

• فرصت زندگی شاد در محیطی پویا

تقریبا همه می دانند که با دریافت ویزای کانادا، زندگی در یکی از شادترین کشورهای جهان را تجربه خواهند کرد. دلیل این موضوع نیز برپایی جشن های مختلف هنری، ورزشی و فرهنگی در تمام فصل های سال در کانادا است. برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی فراوان در مناطق مختلف کانادا موجب شده است تا کانادایی ها هیچ گونه دغدغه ای برای گذراندن اوقات فراغت خود نداشته باشند.

زندگی کم هزینه در محیطی مدرن

آیا می دانستید که میانگین هزینه زندگی در یکی از گران ترین شهرهای کانادا، از میانگین هزینه زندگی در برخی دیگر از شهرهای جهان کمتر است؟ به عنوان مثال، متوسط هزینه ماهانه زندگی در مونترال کانادا مبلغی در حدود 1920 دلار کانادا برای یک نفر برآورد شده است. این در حالی است که در شرایط مشابه، میانگین هزینه ماهانه زندگی برای یک نفر در منطقه نیویورک ایالات متحده امریکا، مبلغی در حدود 5081 دلار کانادا و در سیدنی استرالیا مبلغی به اندازه 3433.6 دلار کانادا تخمین زده شده است. بنابراین با اخذ ویزای کانادا، تجربه زندگی ارزان در یکی از پیشرفته ترین شهرهای جهان دیگر یک رویا نیست!

• دریافت خدمات اجتماعی کم نظیر با اخذ ویزای کانادا

افرادی که دارای ویزای اقامت دائم کانادا هستند می توانند از پوشش مراقبت درمانی استانی استفاده کنند. بنابراین با اخذ ویزای اقامت دائم در کانادا می توانید به همراه خانواده خود، از بهترین خدمات درمانی در کانادا بهره مند شوید. آیا می دانستید که کانادا بیش از 50 سال است که طرح پوشش همگانی خدمات درمانی را در نظر گرفته است؟ به شکلی که این کشور تنها برای سال 2017 میلادی، با اختصاص مبلغی در حدود 6300 دلار به ازای هر نفر، خدمات درمانی کم نظیری را برای هر یک از ساکنان خود ایجاد کرده است.

• بازدید از مناظر طبیعی شگفت انگیز

کانادا کشوری مرفه، پیشرفته و با هزینه های مقرون به صرفه برای زندگی است. اما این تنها دلیل برای اخذ ویزای کانادا نیست! اگر به طبیعت گردی علاقه دارید و عاشق طبیعت هستید حتما با مناظر طبیعی بسیار زیبا در کانادا آشنایی دارید. جاذبه های طبیعی در کانادا بسیار منحصر به فرد و شگفت انگیز هستند. تنوع آب و هوایی در کانادا موجب شده است تا هر ساله گردشگران خارجی با اخذ ویزای توریستی کانادا، به بازدید از مناظر حیرت انگیز این کشور بپردازند.

حال که با مزایای بسیار زیاد اخذ ویزای کانادا آشنا شدید، شاید این سوال برای شما مطرح شود که چطور می توانید برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنید؟ و یا مدارک لازم برای اخذ ویزا کانادا کدام است؟ در حقیقت، قبل از اقدام برای اخذ ویزا کانادا، بهتر است با انواع ویزای کانادا آشنا شوید. همانطور که قبلاَ نیز به آن اشاره شد، کانادا کشوری مهاجرپذیر است که راه های بسیار متنوعی را برای مهاجرت به این کشور، در اختیار مهاجران قرار داده است. با توجه به مسیر مهاجرتی که مورد نظر شما است، ممکن است مدارک، شرایط و هزینه های اخذ ویزای کانادا نیز متفاوت باشد. به همین دلیل در بخش بعدی، به معرفی انواع ویزای کانادا می پردازیم.

ذکر این نکته ضروری است که قوانین مهاجرت پیچیده و در مواقعی سردرگم کننده هستند، ولی اصلاً نگران نباشید، چراکه وکلای خبره و حرفه‌ای در موسسه مهاجرتی تراست، به تمامی روش‌های قانونی مهاجرت به کانادا آشنایی کامل دارند. بنابراین، می‌توانید با خیالی آسوده کار مهاجرتی خود را به وکلای مجرب در تیم تراست بسپارید. در صورتی که برای انتخاب راحت ترین راه مهاجرت به کانادا نیاز به دریافت راهنمایی دارید، حتما از تجربه و مشاوره وکیل مهاجرت به کانادا در تیم تراست استفاده کنید.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو