با کیف های مورداستفاده سلبریتی های ایران آشنا شویم!

با کیف های مورداستفاده سلبریتی های ایران آشنا شویم!


منبع: پارس ناز

169

1400/3/5

10:37


با کیف های مورداستفاده سلبریتی های ایران آشنا شویم!

کیف زنانه و نقش مهم آن را در مد نمی‌توان و نباید دست‌کم گرفت! به‌ویژه هنگامی که مایلیم آن را در مقوله سلبریتی‌ها و افراد مشهور بررسی کنیم.با شروع هر فصل تازه در دنیای مد و فشن، بهترین‌های کوله پشتی و کیف دخترانه و زنانه، کیف مردانه و کیف پول و ده‌ها نمونه دیگر ویترین نمایش مد و لباس را رنگین می‌کند. شروعی تازه برای خوش‌پوشان، اهالی دنیای مد و افراد سرشناس و هنرمندان که با نام سلبریتی شناخته می‌شوند.

با کیف های مورداستفاده سلبریتی های ایران آشنا شویم!

در این مطلب می‌خوانیم:

* پابه‌پای مد کیف زنانه با سلبریتی‌ها!

* آیا دنیای کیف مردانه به اندازه کیف زنانه با مد پیش می‌رود؟

* نقش کیف زنانه پول و کوله پشتی در مدلیزاسیون!

* گالری سیلار و تنوع بالای مدل کیف!

* کد تخفیف ویژه مخاطبان پرتال اینترنتی پارس ناز

 

با هم این نوشتار خواندنی را دنبال کنیم.

با کیف های مورداستفاده سلبریتی های ایران آشنا شویم!

چگونه مدل کیف زنانه باعث شیک‌پوشی می‌شود؟

برای کسانی که با عالم مد به‌ویژه در بخش کیف زنانه و دخترانه سر و کار دارند، هر نمونه کیف زنانه دنیایی تازه است! دنیایی که می‌توان با آن تا اوج خلاقیت و فشن پیش رفت و نگاه‌ها را به خود جلب کرد.شیک‌پوشی و خوش‌لباسی بدون شک امتیازی است که هیچ‌کس نمی‌خواهد از آن محروم باشد. در این میان خانم‌ها به‌دلیل روحیه حساس و طبع نازک خود، به این موضوع بیشتر اهمیت می‌دهند.

 

برای یک خانم در هر سن و سال، توجه به نوع کیف زنانه یا دخترانه‌ای که به دست می‌گیرد به‌عنوان بخشی از شیک‌پوشی و مد همواره مطرح است. از کیف پول زنانه، کوله پشتی و انواع کیف مجلسی و روزانه و سایر انواع کیف زنانه تا ست کیف و کفش و سایر اجزای این بخش از پوشاک هر یک به‌نوبه خود مهم است.خلاصه آنکه هر نوع و مدل از این کالای شیک و لوکس در جای خود نقش مهمی در عالم مد و فشن ایفا می‌کند.

با کیف های مورداستفاده سلبریتی های ایران آشنا شویم!

خوش‌پوشی را همراه با سلبریتی‌ها مزمزه کنیم!

اگر اهل دنیای مد و شیک‌پوشی باشید لابد خوب می‌دانید که در هر فصل مدل‌های تازه کیف زنانه و انواع دیگر شامل کیف دخترانه و مجلسی و مدل‌های اسپرت کیف مردانه مانند کوله پشتی و حتی کیف پول را اولین بار در دست و بر دوش سلبریتی‌ها می‌بینیم!موضوعی که با توجه به تیپ و سلیقه این قشر عجیب هم به نظر نمی‌رسد.

 

اما همواره سؤالات مطرح است که :  انتخاب کدام مدل کیف زنانه و مردانه می‌تواند ما را مانند سلبریتی‌ها خوش‌پوش و شیک کند؟

با کیف های مورداستفاده سلبریتی های ایران آشنا شویم!

آیا انتخاب کیف دخترانه مد سال می‌تواند ما را مثل افراد معروف خوش لباس کند؟

 

کیف مردانه از نوع کیف پول چه سهمی از این دنیای شیک‌پوشی دارد؟

 

جواب همه این سؤالات بی‌شک در خرید و انتخاب کیف مردانه، زنانه و دخترانه مهم است. به عبارتی هر یک از ما می‌توانیم همراه با مد حرکت کنیم و بهترین راهنمای این مسیر هم سلبریتی‌ها هستند!

 

حتی اگر به‌صورت اتفاقی با بازار فروش انواع کیف رفته باشید، باز هم در شیک‌ترین ویترین‌ها همان نمونه‌هایی را خواهید یافت که مشهورترین افراد از آنها استفاده می‌کنند! فرقی نمی‌کند کیف زنانه باشد یا کیف مردانه و یا حتی کیف پول و انواع کوله پشتی و سایر مدل‌های این محصولات!

 

به این ترتیب لزومی به تکرار نیست که برای پیدا کردن بهترین و به‌روزترین مدل کیف دخترانه و زنانه و حتی انواع کیف پول شیک، هیچ ویترینی بهتر از سلبریتی‌ها و افراد معروف نیست!

با کیف های مورداستفاده سلبریتی های ایران آشنا شویم!

کیف مردانه، کوله پشتی و دنیای مد و شیک‌پوشی!

اینکه مردان در جمع کمتر از خانم‌ها به دنبال مد و شیک‌پوشی هستند، تصوری است که همیشه درست از آب درنمی‌آید! اگر سری به سالن‌های مد مردانه بزنید، با تنوع بالایی از پوشاک و کیف مردانه روبرو می‌شوید. از طرفی نمایش عمده این ملزومات خوش‌لباسی را می‌توان در دنیای سلبریتی‌ها، هنرپیشه‌ها و افراد سرشناسی دید که از این ملزومات استفاده می‌کنند.

 

برای مثال انواع کیف پول و کوله پشتی مردانه و البته زنانه ورزشی و کاربرد آن توسط ورزشکاران سرشناس، به شهرت و معروفیت برندهای فروش کوله پشتی رونق داده است. تا جایی که زیباترین نمونه‌های این نوع کیف و دیگر مدل‌های کیف مردانه را همیشه در دست این گروه می‌بینیم.

با کیف های مورداستفاده سلبریتی های ایران آشنا شویم!

برای آقایانی که مایل‌اند در دنیای مد لباس و کیف پیشرو باشند، انتخاب مدل‌های کیف مردانه مطابق با انتخاب سلبریتی‌ها روشی سرراست و آسان است. همین‌طور از انواع کوله پشتی مردانه و کیف پول مردانه از جنس‌های مختلف، همیشه بهترین‌ها را در دست سلبریتی‌ها می‌بینیم.

 

کیف دخترانه، کیف زنانه و نقش مهم این دو دنیای مد و سلبریتی‌!

بی‌تعارف بگوییم دختران خوش سلیقه، حساس و باهوش‌اند! این همه را می‌توانید در یک نگاه از خوش‌لباسی و شیک‌پوشی آنها برداشت کرد. در این میان نقش کیف دخترانه و تأثیر آن در شیک‌پوشی واضح است کیف دخترانه تنها وسیله‌ای برای راحتی و نگهداری وسایل شخصی دختران نیست، بلکه قسمتی از تیپ و شخصیت آنهاست.

 

فرقی ندارد کوله پشتی باشد یا کیف پول یا حتی مدلی از کیف زنانه، آنچه مهم است تأثیر آن در تیپ آنهاست.علاقه دختران به سلبریتی‌ها در طرز پوشش و انتخاب مدل کیف دخترانه تأثیر زیادی گذاشته است. اغلب بهترین مدل کیف دخترانه همان نمونه‌ای است که در دست افراد معروف می‌بینیم.

با کیف های مورداستفاده سلبریتی های ایران آشنا شویم!

سخن آخر

علاقه به همراهی با افراد مشهور و سلبریتی‌ها در همه جوانب جامعه مطرح است. به‌ویژه هنگامی که موضوع به مد کیف زنانه و شیک‌پوشی‌آقایان می‌رسد. از کوله پشتی ورزشی تا کیف پول و از انواع کیف مردانه تا نمونه کیف دخترانه و نیز انواع کیف زنانه مورد استفاده این افراد، همه‌وهمه نمونه‌هایی از این موضوع هستند.گالری سیلار توانسته با فراهم کردن مجموعه‌ای کامل و جالب از این تنوع، اهالی مد و علاقه‌مندان به این دنیای رنگین را جلب و راضی کند.

 

تخفیف ویژه مخاطبان پارس ناز

سیلارشاپ تخفیف ویژه ای برای مخاطبان پارس ناز در نظر گرفته است که با جستجو «سیلارشاپ» در اینترنت یا مراجعه به نشانی www.SilarShop.com با کد تخفیف parsnaz می توانید استفاده نمایید. علاوه بر آن با ثبت نام در سایت، کیف پول الکترونیکی سیلار شارژ هدیه خواهد شد و با هر خرید درصدی از مبلغ خرید در کیف پول سیلار شارژ می شود. امیدواریم خرید خوبی را تجربه کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو