دانلود بازی Almighty Kill Your Gods برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

دانلود بازی Almighty Kill Your Gods برای کامپیوتر – نسخه Early-Access


منبع: دانلود ها

170

1400/3/5

14:00


بازی Almighty Kill Your Gods در سبک نقش آفرینی عرضه شده است و می‌توانید در برابر شیاطین و هیولاها قرار گرفته و با دوستان خود بازی را در بخش تک نفره یا آنلاین به شکار آن‌ها بپردازید. در بازی شما نقش آلفا را برعهده دارید و می‌توانید یک جنگجوی جادویی باشید که قدرت‌های فراوانی را از اجداد خود کسب کرده است.

شما می‌توانید از جزیره فرار کرده با دویدن، جهش و پرواز، دشمنان خود را از راه به در کنید. جزیره در ابتدا ویران شده است و شما می‌توانید بقایای آن را بازسازی کنید. خدایان دروغنی ستمگر را باید نابود کرده و سپس بتوانید به قادر متعادل تبدیل شوید. در ادامه احضار طلسم‌های قدرتمند را هم یاد خواهید گرفت و می‌توانید از دستان جادویی خود برای حملات گسترده استفاده کنید.

Almighty: Kill Your Gods (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Almighty-Kill-Your-Gods

در بازی Almighty Kill Your Gods می‌توانید جزیره اصلی خود را ارتقا داده و از آن دفاع کنید. می‌توانید خانه‌های قدرتمند را هم ایجاد کرده و از آن‌ها در نبردها استفاده کنید. در ادامه باید از جزایر دوستان خود دیدن کرده و به یکدیگر کمک می‌کند تا از حملات دشمنان نجات پیدا کنند. دفاع در این زمینه اهمیت بسیار زیادی دارد و حتما باید حمایتگری خود را از دیگران نیز انجام دهید. در این بازی محیط‌های واکنش پذیر بسیار زیادی وجود دارد و هر بار مبارزات در حال تغییر خواهد بود.

می‌توانید خدایان را عصبانی کرده و ببینید که تغییرات چگونه در برابر چشمان شما انجام خواهند شد. بازی قابل ارتقا بوده و باید از این موضوع برای ساده‌تر کردن موضوعات استفاده کنید. می‌توانید چرخ دنده‌های خود را قدرتمند کرده و با سفارشی سازی آن‌ها، سبک بازی منحصربه‌فردی را برای خود ایجاد کنید. در ادامه باید در محیط‌های واکنش پذیر حضور پیدا کرده و مبارزات خود را در آن ادامه دهید.

info

Hunt demons, monsters, and gods solo or online with friends in this action RPG. You are an Alpha, a magical warrior infused with the power of your ancestors.

Run, leap and fly across islands, ripping your foes to pieces, and rebuilding your shattered Home Island with their remains. Bring low the oppressive false gods, protect your kindred and become Almighty.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: intel Core i5-2500K

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 950 or GTX 960

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: intel Core i5-8400 or i7-4770K

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 21م می 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

——————-

دانلود بازی Almighty: Kill Your Gods Early-Access-P2P:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو