قیمت تور قشم در خرداد ۱۴۰۰ چقدر است؟

قیمت تور قشم در خرداد ۱۴۰۰ چقدر است؟


منبع: فرزند

710

1400/3/5

16:36


قیمت تور قشم در خرداد ۱۴۰۰ چقدر است؟

قشم، به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس، از شگفت انگیزترین مناطق جنوب کشور می باشد که این روزها به محبوبیت ویژه ای دست پیدا کرده است. قطعا شما هم علاقمند به کشف زیبایی های این جزیره از نزدیک هستید. اما بهترین و به صرفه ترین راه سفر به این جزیره کدام است؟

برای یافتن تور مناسب و ارزان قیمت ، سایت لحظه آخر انواع هزینه های ممکن را در نظر گرفته و بهترین تور ها با سفر زمینی، هوایی و دریایی را به شما معرفی می کند‌.

لازم به ذکر است که جزیره قشم، امسال یکی از مسیر هایی می باشد که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته و افرادی که سفر به کیش را تجربه نموده اند مسیر بعدی خود را اغلب جزیره ی زیبای قشم انتخاب می‌کنند. جزایر متعدد قشم باعث شده است تا گردشگران داخلی به این مقصد علاقه خاصی پیدا کنند و به آنجا عزیمت نمایند.

در این جزیره به قدری جاذبه های توریستی و تفریحی در انتظار شما هست که هر ساله طیف وسیعی از مردم راهی این مقصد جذاب می شوند. شما در این سفر کم‌ نظیرترین جاذبه‌ های طبیعی جزایر جنوب را از نزدیک تماشا خواهید کرد و متوجه می شوید انتخاب بسیار درستی برای تفریح و گذراندن وقت خود کرده اید و در آخر این امر طبیعی است که درباره مکانی که می خواهید به آن سفر کنید و قیمت تور های آن اطلاعاتی را کسب کنید. پس با ما در این مطلب همراه باشید تا در سایت لحظه آخر فرصت مشاهده و یافتن ارزان ترین تور های قشم را داشته باشید .

قیمت تور قشم در سایت لحظه آخر

در سایت لحظه آخر فهرستی از به روز ترین تورهای قشم را مشاهده خواهید کرد که با قیمت های استثنایی توسط آژانس های مسافرتی فعال در این زمینه ارائه می شوند. تنوع در این سایت به مقداری است که شما می توانید بسته به کیفیت و هزینه ای که قصد دارید صرف سفرتان کنید و از آن لذت ببرید، بهترین و مناسب ترین تور ها را برای خود انتخاب نمایید.

قیمت تور قشم هوایی

طبیعتا قیمت تور قشم در هر زمان از سال ثابت نیست و به عوامل مختلف و مهمی بستگی دارد که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد. برای مثال بلیط هواپیما یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که در قیمت تور تاثیر بسزایی دارد.

پروازهای قشم هر سال توسط ایرلاین ها و خطوط هوایی گوناگونی برگزار می شوند که هر کدام از آنها بسته به کیفیت و خدمات پرواز، قیمت های مختلفی به مسافران و آژانس ها ارائه می کنند و لازم به ذکر است که کلاس های پروازی نیز در قیمت تور تاثیرگذاری بالایی را به دنبال دارند.

شما در سایت لحظه آخر با مناسب ترین قیمت می توانید با انتخاب تور قشم سفری دلنشین را برای خود بسازید

در این سایت مناسب ترین تور های هوایی قشم به شما معرفی می شود.

قیمت تور قشم زمینی

قیمت تور قشم با قطار، وابسته به ۲ پارامتر بلیط رفت و برگشت قطار و هتل محل اقامت شما می باشد. هزینه بلیط رفت تهران – بندرعباس بسته به کیفیت قطار، بین ۱۱۶ تا ۲۵۰ هزار تومان متفاوت است. همچنین ممکن است در اعیاد و یا تعطیلات این هزینه افزایش یابد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هتل های محل اقامت در ایام شلوغی قیمت های خود را افزایش می دهند. نکته جالب توجه این است که در سایت لحظه آخر تور های زمینی قشم نیز با قیمت های مناسب و ارزان برای همه ی اقشار جامعه وجود دارد پس این فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به این سایت سفری خاطره انگیزی را در جزیره قشم در ذهنتان حک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو