طراحی ناخن تابستانی با رنگ های جذاب و پر انرژی

طراحی ناخن تابستانی با رنگ های جذاب و پر انرژی


منبع: آرگا

941

1400/3/5

23:10


در این مطلب با انواع مدل طراحی ناخن تابستانی مخصوص خانم ها و دختران خوش سلیقه و امروزی آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ناخن ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

فصل تابستان فصل زیبایی هاست و در این فصل خانم ها دوست دارند از دیزاین هایی رنگی و شاد برای ناخن های خود استفاده نمایند تا در این فصل گرم و آرامش بخش پریستیز مخصوص به خود را داشته باشند. برای طراحی ناخن تابستانی ایده های خلاقانه زیادی وجود دارد که شما می توانید به کمک آن ها تغییرات مثبتی را در طرح ناخن های خود ایجاد نمایید.

طراحی ناخن تابستانی با روش های جالب

تابستان دارای طیف وسیعی از رنگ ها است به همین دلیل هر چقدر شما از طیف رنگی مختلف برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید طرح ناخن هایتان جذاب و متفاوت تر به نظر می رسند. در ادامه با انواع طرح ناخن تابستانه آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

دیزاین ناخن تابستانه

دیزاین ناخن مخصوص فصل تابستان

برای طرح ناخن تابستانی می توانید از انواع میوه های تابستانه نظیر هندوانه و توت فرنگی و … استفاده نمایید همچنین می توانید انواع گل های زیبا و برگ درختان را روی سطح ناخن های خود بکشید. توجه داشته باشید که برای دیزاین این طرح ها بهتر است از رنگ های روشن به همراه سایه سفید استفاده نمایید همچنین از طرح گل های زیبا و درخشان می توانید برای دیزاین ناخن دخترانه و زنانه استفاده نمایید.

دیزاین ناخن به صورت آمبره مدتی است که مد شده است و اگر شما تمایل دارید دیزاینی متفاوت برای ناخن هایتان داشته باشید می توانید از این مدل طرح لاک ناخن استفاده نمایید.

در صورت تمایل می توانید چند تا از ناخن هایتان را به کمک رنگ های روشن دیزاین کنید و روی چند تا از ناخن هایتان طرح گل و میوه و برگ و … را ایجاد نمایید که در این صورت جذابیت ناخن هایتان بیشتر به نظر می رسد. اگر تمایل دارید دیزاین ناخن شیک و متفاوتی داشته باشید بهتر است از طرح رنگین کمانی ایده بگیرید این طرح با هر رنگ لباسی به راحتی ست می شود و علاوه بر این برای خانم ها و دختران جوان با سلیقه خاص انتخابی مناسب و ایده آل می باشد.

کشیدن آناناس روی سطح ناخن ها باعث می شود تا ناخن های شما طرحی فانتزی و جذاب به خودشان بگیرند و علاوه بر این حس سرزندگی به شما دست می دهد.

طراحی ناخن تابستانی

طرح ناخن تابستانی

مدل های طراحی ناخن تابستانی

دیزاین ناخن ساده

طرح ناخن تابستانه

 

مدل دیزاین ناخن تاستانه

دیزاین ناخن دخترانه و زنانه

دیزاین ساده ناخن تابستانی

مدل دیزاین ناخن

مدل های طراحی ناخن تابستانی

دیزاین ناخن تابستانی

طرح ناخن تابستانی

طراحی ناخن زنانه

دیزاین ناخن تابستانی

دیزاین ناخن ساده

طرح ناخن تابستانی

دیزاین ناخن تابستانی

طراحی ناخن برای فصل تابستان

در صورت تمایل می توانید هر یک از ناخن هایتان را به کمک رنگ های روشن دیزاین کنید همچنین می توانید روی سطح ناخن ها براق ناخن بزنید و قسمت نوک انگشتان را به کمک لاک رنگی طراحی نمایید که این مدل دیزاین جذابیت خاصی دارد.

برای دیزاین ناخن تابستانه می توانید از اشکال و خطوط هندسی استفاده نمایید که در این صورت بهتر است رنگ های به کار برده شده در دیزاین ناخن را از بین رنگ های روشن و شاد انتخاب نمایید تا تغییرات مثبتی در ظاهر ناخن های خود ایجاد شود.

برای انتخاب رنگ لاک ناخن می توانید به رنگ پوست دست ها و اندازه قد ناخن و رنگ لباس ها و … توجه داشته باشید همچنین اگر تمایل دارید برای دیزاین ناخن ها ، چند رنگ لاک مختلف را با یکدیگر ترکیب نمایید بهتر است رنگ هایی را انتخاب نمایید که با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشند. در صورت تمایل می توانید برای دیزاین ناخن تابستانی از طرح ناخن هاوایی نیز استفاده نمایید که این طرح ها زیبایی و جذابیت خیره کننده ای دارند.

 

طراحی ناخن زنانه و دخترانه

دیزاین ناخن تابستانه

دیزاین شیک ناخن

دیزاین زیبا ناخن

دیزاین ناخن شیک

دیزاین ناخن زنانه

طراحی ناخن تابستانی

دیزاین ناخن ساده

طرح ناخن شیک و فانتزی

طرح ناخن تابستانه

طراحی ناخن تابستانی دخترانه

دیزاین ناخن تابستانه زنانه و دخترانه

طرح ناخن تابستانه

طرح ناخن تابستانی

مدل دیزاین ناخن رنگی

دیزاین ناخن تابستانی

طرح ناخن تابستانه

دیزاین ناخن زنانه

طرح ناخن تابستانه

دیزاین ناخن دخترانه

دیزاین ناخن رنگی

طراحی ناخن تابستانی و رنگی

مدل دیزاین ناخن تابستانه

طراحی ناخن تابستانی زنانه

دیزاین ناخن رنگی

طراحی ناخن تابستانی و گلدار

در این مطلب با انواع مدل های طرح لاک ناخن تابستانه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دیزاینی متفاوت را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو