معنی رنگ های مختلف گل آنتوریوم : گل آنتوریوم نماد چیست ؟

معنی رنگ های مختلف گل آنتوریوم : گل آنتوریوم نماد چیست ؟


منبع: دلگرم

133

1400/3/6

09:38


معنی رنگ های مختلف گل آنتوریوم : گل آنتوریوم نماد چیست ؟

گل آنتوریوم نشانه چیست ؟

گل آنتوریوم یکی از گیاهان زیبای همیشه سبز است که بیش از ۱۰۰۰ گونه از آنها در نواحی گرمسیری رشد می کند و این گیاه به آمریکای مرکزی و شمال آمریکای جنولی و کارائیب تعلق دارد.

در بین صدها نوع گیاه گل آنتوریوم فقط بعضی از آنها به عنوان گیاه آپارتمانی شناخته می شود و این گیاه نیاز به شرایط آب و هوایی خاص مانند دمای بالا و رطوبت زیاد دارد و نگهداری از آن در منزل ممکن است با چالش هایی همراه باشد.

تاریخچه گل آنتوریوم

در کمتر از ۲۰۰ سال پیش، آنتوریوم به کلی متفاوت با آنتوریوم امروزی بود. آن ها گل های بزرگتری تولید می‌کردند و در طبیعت بکر جنگل‌های آمازون، دست نخورده باقی مانده بودند.

اما در سال ۱۸۰۰ یک مردی به نام “ساموئل دامون”، این گل را به هاوایی برد و به مردم معرفی کرد. تقریبا از سال ۱۹۴۰، پس از تغییرات مختلف آنتوریوم امروزی شکل گرفت.

نماد و معنی گل آنتوریوم

گل آنتوریوم که به نام های گیاه فلامینگو یا گیاه دم خوک نیز نامیده می شود، گیاه گرمسیری زیبایی است که در سال ۱۸۲۹ وسیله طبیعی دانی به نام اسکات شناسایی گردید.

گل آنتوریوم با گل های قلبی شکلش نماد مهمان نوازی، شادی و فراوانی است.

مفهوم گل های آنتوریم به گونه ای است که می توانید از این گل در میهمانی هایتان و برای تبریک در موقعیت های ارتقای شغلی و فارغ التحصیلی استفاده کنید. کافی است یک آنتوریوم در باغچه و یا گلدان خود داشته باشید تا تغییر روحیه خود را بهتر احساس کنید.

گل آنتوریوم سفید نماد چیست ؟

همانطور که می دانید رنگ سفید همیشه نماد پاکی است و درمورد گل آنتوریوم نیز این قانون وجود دارد. گل آنتوریوم سفید نشان دهنده ی پاکی و بی گناهی است.

نماد گل آنتوریوم

گل آنتوریوم سفید نشانه چیست ؟

گل آنتوریوم قرمز نماد چیست ؟

گل آنتوریوم قرمز یکی از فراوان ترین نوع این گل است و برای هدیه بسیار مناسب است. این گل زیبا نشان دهنده ی عشق و علاقه است و برای هدیه به عشق زندگی تان مناسب ترین انتخاب می باشد.

معنی گل آنتوریوم

گل آنتوریوم قرمز نشانه چیست ؟

گل آنتوریوم صورتی نماد چیست ؟

صورتی یکی از رنگ های ملایم و زیباست که پشت آن معانی بسیاری نهفته است. رنگ صورتی نشان دهنده ی عشق مادرانه و اشتیاق است. پس اگر به دنبال گل مناسب برای روز مادر هستید، گل آنتوریوم صورتی بهترین گزینه است.

نماد گل آنتوریوم

گل آنتوریوم صورتی نشانه چیست ؟

خصوصیات ظاهری و عمومی گل آنتوریوم

گیاه آنتوریوم به صورت گل دار و برگ دار رشد و پرورش پیدا می کند. انواع این گیاه گل های بافت محکم، خوش رنگ، براق و برگ های سبز تیره می باشد که تضادی جالب از لحاظ رنگ و تنوع دارد.

گل ها عمری نسبتا زیاد دارند و در هر زمانی از سال ممکن است که شکوفا شوند که همین باعث محبوبیت این گیاه است.

گیاهان گروه آنتوریوم به مناطق گرمسیری آمیکای جنوبی تعلق دارد و در محیط گرم و مرطوب رشد می کند. دلیل نگهداری از این گیاه آپارتمانی کار سختی است و دو گونه خاص آنها به نام های آنتوریوم آندرانوم و آنتوریوم شرزریانوم برای فضای داخلی به فروش می رسد.

این ۲ گیاه قیمت بالایی دارند ولی ظاهری بسیار زیبا به محیط می دهند و بسیار محبوب هستند ولی پرورش آنها مشکلات خاصی دارد که نگهداری آن برای افرادی توصیه می شود که تجربه داشتن گل و گیاه را داشته اند.

آنتوریوم جزو گیاهان هوازی است یعنی به جای خاک، بر روی گیاهان دیگر رشد می کند و هیچ آسیبی هم به آن گیاه وارد نمی کند.

اما گیاه آنتوریوم می تواند به خوبی هوا را تصفیه کند و ناسا هم توصیه می کند که از این گیاه برای از بین بردن سموم فرمالدئید، آمونیاک، تولوئن و زایلین موجود در هوا بهره ببرید.

همچنین بخوانید:

50 عکس خیره کننده از گل آنتوریوم معجزه خلقت

گل آلاله نماد چیست ؟

معنی رنگ های مختلف گل داوودی : گل داوودی نماد چیست ؟

گل زنبق نماد چیست ؟


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو