دانلود مجله iCreate UK – شماره ۲۲۵

دانلود مجله iCreate UK – شماره ۲۲۵


منبع: دانلود ها

90

1400/3/6

10:05


مجله iCreate UK – آی کریت

| شماره ۲۲۵ اضافه شد |

مجله-iCreate

مجله iCreate UK یکی از مهم‌ترین نشریات برای آن دسته از کاربران خلاقی است که قصد دارند همه اطلاعات لازم در مورد محصولات اپل را مطالعه کنند. مجله با کیفیت بالایی برای این افراد حاضر شده و می‌تواند جواب خوبی به علاقه شما باشد. مجله به کل پلتفرم‌هایی مانند مک، آیفون، آیپد و اپل واچ خواهد پرداخت و مهم‌ترین اخبار و اطلاعات پیرامون این کمپانی را تحت بررسی خود قرار می‌دهد. درواقع هر اتفاق مهمی که در رویدادها و مراسم‌های این کمپانی می‌افتد، در این مجله پوشش داده شده و می‌توانید به‌صورت عمیق‌تری وارد ماجرا شود. مجله دارای بررسی‌های تخصصی بوده و یکسری آموزش‌های خوب هم برای‌تان خواهد داشت. از ویژگی محصولات برای شما گفته شده و حتی می‌توانید راهنماهایی را داشته باشید که به سختی در دیگر پلتفرم‌ها پیدا می‌کنید. می‌توانید از راهنمای کاربر هم استفاده کرده و آموزش‌های ماهانه شرکت را دریافت کنید.

شماره ۲۲۱

در این شماره به سراغ قابلیت‌های اپل واچ جدید رفته و خواهیم دید که بخش فیتنس آن چگونه کار می‌کند. از قابلیت‌های جدید سافاری در مک او اس بیگ سور گرفته و می‌بینیم که برنامه‌های آیفون خود را چگونه می‌توانید در سیستم‌عامل مک اجرا کنید. بهبود کیفیت خواب توسط آیفون و با استفاده از اپل واچ، بخش دیگری از مجله را تشکیل می‌دهد.

مجله-iCreate

شماره ۲۲۲

در این شماره، می‌توانید از ترفندهای جدید کار با آی‌کلود مطالب جالبی را مطالعه کنید. می‌توانید قابلیت‌های جدید اپل واچ را مطالعه کرده و از آن‌ها در نسخه جدید استفاده کنید. سافاری در نسخه جدید مک او اس، بخش مهم دیگری است و در نهایت به سراغ قابلیت‌های اشتراک گذاری در مک خواهیم رفت.

مجله-iCreate

شماره ۲۲۳

شماره جدید به بازی‌های رترو روی مک پرداخته و به‌صورت کامل آن را بررسی می‌کند. از قابلیت‌های امنیتی iOS 14 در این مقاله صحبت شده است و در ادامه نیز ۱۰ برنامه برتر مخصوص مدارس را برای آیفون معرفی خواهیم کرد. از اپل پی گفته و می‌بینیم که قابلیت‌های امنیتی آن در چه وضعیتی است.

مجله-iCreate

شماره ۲۲۴

در شماره ۲۲۴ مجله به سراغ ترفندهای حرفه‌ای iOS و مک خواهیم رفت و تحلیلی گسترده روی این مسائل خواهیم داشت. از تنظیم اپل واچ گفته و می‌بینیم که هوم اسکرین چگونه کار می‌کند. از بالابردن سرعت اجرای مک نیز خواهیم گفت و تمرکز بیشتری روی مک جدید خواهیم گذاشت.

مجله-iCreate

شماره ۲۲۵

در شماره جدید از اپ استور گلد خواهیم گفت و می‌بینیم که ۱۰۰ برنامه محبوب و معروف آیفون شامل چه مواردی هستند. از برنامه‌هایی برای ریلکسینگ در آیپد خواهیم گفت و کارکرد آن‌ها را بررسی می‌کنیم. به سراغ کلیپ برد مک رفته و نحوه سفارشی سازی آن را نیز بررسی خواهیم کرد.

مجله-iCreate

info

iCreate is the creative magazine for those with a passion for all things Apple. Covering the entire Mac platform, as well as iPhone, iPad and Apple Watch, it’s packed with expert reviews, tutorials, features and guides. … User Guides: Hands-on monthly projects and creative tutorials.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مجله iCreate UK

دانلود شماره ۲۲۵ – با حجم ۱۴ مگابایت (جدید)

دانلود شماره ۲۲۴ – با حجم ۱۴ مگابایت

دانلود شماره ۲۲۳ – با حجم ۵۲ مگابایت

دانلود شماره ۲۲۲ – با حجم ۴۲ مگابایت

دانلود شماره ۲۲۱ – با حجم ۴۵ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو