رکورد ۵۰ساله تغییر دما در تهران

منبع: برترین ها

48

1400/3/6

11:09


یک کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش بی‌سابقه دما در تهران، گفت: از اواسط هفته آینده در بیشتر مناطق کشور افزایش دما خواهیم داشت.

مهر: یک کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش بی‌سابقه دما در تهران، گفت: از اواسط هفته آینده در بیشتر مناطق کشور افزایش دما خواهیم داشت.

محمد اصغری با اشاره به کاهش بی سابقه دما در تهران اظهار کرد: این تغییر دما در این فصل سال در ۵۰ سال گذشته رکورد زده و بی سابقه است.

رکورد ۵۰ساله تغییر دما در تهران

وی برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، استان مازندران، گلستان، ارتفاعات و دامنه‌ها در تهران، البرز، بخشی از استان قزوین، قم و مرکزی بارش پیش بینی کرد و گفت: در سواحل دریای خزر، شرق ارتفاعات استان گیلان، مازندران شاهد پیدایش ابرهای همرفتی در ساعات عصر و بروز رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه از عصر فردا این شرایط تغییر خواهد کرد، افزود: در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، شرق استان اصفهان وزش باد خواهیم داشت.

اصغری همچنین از متلاطم شدن آب‌های جنوبی کشور، سواحل دریای عمان، تنگه هرمز، سواحل دریای خزر خبر داد و گفت: در مناطق فراساحل ارتفاع موج تا دو و نیم متر هم خواهد رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو