آمازون سرنوشت جیمز باند را تغییر می‌دهد

منبع: برترین ها

49

1400/3/6

11:20


آمازون پس از مدتی مذاکره سرانجام با پرداخت هشت میلیارد و ۴۵۰ میلیون دلار مالک شرکت نامدار مترو گلدوین مایر شد تا بتواند فیلم‌های بیشتری را برای اکران در دسترس داشته باشد.

مهر نوشت: آمازون پس از مدتی مذاکره سرانجام با پرداخت هشت میلیارد و ۴۵۰ میلیون دلار مالک شرکت نامدار مترو گلدوین مایر شد تا بتواند فیلم‌های بیشتری را برای اکران در دسترس داشته باشد.

مترو گلدوین مایر سرانجام به تملک آمازون درآمد تا بسیاری از فیلم‌های به یادماندنی هالیوود در اختیار آمازون قرا بگیرد و امکان اکران اینترنتی آنها وجود داشته باشد.

آمازون سرنوشت جیمز باند را تغییر می‌دهد

در این میان سرنوشت جیمزباند از همه مهم‌تر است و با تاکید گفته شده جدیدترین فیلم جیمزباند طبق آنچه انتظار می‌رود ابتدا در سینماها اکران می‌شود.

با این حال هنوز روشن نیست این پنجره سینمایی برای تماشای «زمانی برای مردن نیست» در سینماها تا چه مدت باز باشد و پس از چه فاصله‌ای فیلم در آمازون پرایم ویدیو به صورت آنلاین در دسترس قرار بگیرد.

ام‌جی‌ام از مشهورترین و قدیمی‌ترین استودیوهای فیلم‌سازی هالیوود است و جیمز باند از تولیدات مهم آن است. این کمپانی که نزدیک به یک قرن سابقه فعالیت دارد و از سال ۱۹۲۴ در بورلی هیلز هالیوود کارش را شروع کرد، از سال پیش وارد مذاکره با آمازون شده بود.

مایک هاپکینز قائم مقام «آمازون استودیوز» و «پرایم ویدیو» درباره این معامله گفت: ارزش اصلی این معامله اقتصادی دستیابی به گنجینه بسیار ارزشمند آثار و مالکیت معنوی فهرست بزرگی از فیلم‌های مهم تاریخ است.

آمازون با این قرارداد مالک فیلم‌های مترو گلدوین مایر می‌شود و مشترکان آن امکان دسترسی به ۱۷ هزار فیلم و ۴۰۰۰ مجموعه تلویزیونی را به دست می‌آورند.

جدیدترین فیلم جیمز باند یعنی «زمانی برای مردن نیست»، فیلم «خاندان گوچی» به کارگردانی ریدلی اسکات و فیلم بعدی پل توماس اندرسون از فیلم‌هایی است که به این ترتیب در تملک آمازون قرار می‌گیرد.

باربارا بروکولی و مایکل جی.ویلسون تولید کنندگان «جیمزباند» اندکی پس از انتشار خبر این معامله با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند جیمز باند جدید طبق وعده داده شده ابتدا وارد سینماها می‌شود و بعد در سیستم آنلاین آمازون قرار می‌گیرد.

با شیوع کرونا بازار تماشای فیلم از خانه بسیار داغ شده و شرکت‌هایی چون نتفلیکس و آمازون در تلاش بوده‌اند تا امکانات نمایشی خود را افزایش دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو