برنامه ورزشی فیتامین چگونه به تناسب اندام کمک می کند؟

منبع: زیبامون

141

1400/3/6

12:20


ورزش یک فعالیت حرکتی برای تقویت روح و جسم است. فیتامین با ارائه برنامه ورزش در خانه شما را با اندام ایده آل روبرو می کند.

برنامه ورزشی فیتامین چگونه به تناسب اندام کمک می کند؟

ورزش یک فعالیت حرکتی برای تقویت روح و جسم است. 30 هزار سال پیش انسان های غارنشین بدون اینکه خود بدانند، فعالیت­های ورزشی را انجام می دادند. چینیان 4 هزار سال پیش از میلاد مسیح رقص های نمایشی انجام می دادند. پس فعالیت بدنی به صورت ناخودآگاه از گذشته تا کنون در گذشتگان ما قابل توجه بوده است.

از این رو روش های اصولی کاهش وزن توسط کارشناسان ورزش و تغذیه ارائه شده است. طبق نظر این کارشناسان یکی از اصولی ترین روش های کاهش وزن و تناسب اندام، ورزش در کنار تغذیه سالم است. در این روش سلامت افراد بسیار اهمیت دارد به همین دلیل از کارشناسان متخصص برای دریافت برنامه ی کاهش وزن و تناسب اندام (پرورش اندام)استفاده می کنند.

پس استفاده از رژیم های سالم در کنار حرکات ورزشی به یک روش قطعی و نتیجه بخش تبدیل شده است. فیتامین یکی از گروه های ورزشی فعال در زمینه ارائه برنامه های ورزشی و غذایی به افراد مختلف با هر وزن و تیپ بدنی است. می توانید برای رسیدن به اندام ایده آل و دریافت برنامه از طریق این مجموعه اقدام کنید.

 

معرفی برنامه ورزشی

برنامه ورزشی با توجه به سلیقه فردی و نظر کارشنان تنظیم می شود. اینکه فرد به چه فرم بدنی علاقمند است. آیا بدن حجیم و عضلانی را دوست دارد یا اینکه یک بدن کم چربی و متناسب را می خواهد. فیتنس و بدنسازی دو روش پر طرفدار برای کاهش وزن، افزایش توده عضلانی، تناسب اندام و حتی رفع نقص های بدن است. افراد با تیپ بدنی مختلف (اکتومورف، اندومورف، مزومورف) و تشخیص کارشناسان بدنسازی می توانند از تمرینات ورزشی متفاوت استفاده کنند.

این روزها با شیوع کرونا باشگاه های ورزشی بسته شدند. جای نگرانی نیست. می توانید به فعالیت های ورزشی خود در خانه ادامه دهید. چون فیتامین با ارائه برنامه ورزش در خانه شما را با اندام ایده آل روبرو می کند.

 

قسمت های مختلف برنامه ورزشی در فیتامین

به طور کلی برنامه بدنسازی در فیتامین شامل دو قسمت ورزش و تعذیه است:

 

  • ورزش

ـ مشخصات فردی (سن، بلوغ جنسی، سابقه ورزشی و آسیب دیدگی، هدف از تمرین و...)؛

ـ انتخاب نوع بسته تمرینی شامل تمرینات شدتی، ساده و هوازی (تمرینات درگیر شدنِ چند مفصل، حرکات مربوط به یک گروه عضلانی بزرگ، حرکات مربوط به گروه های عضلانی کوچک ).

 

  • تغذیه

ـ ثبت مشخصات فردی (حساسیت های غذایی، بیماری ها و نوع برنامه ورزشی)؛

ـ تعیین زمان و نحوه مصرف ماده غذایی.

 

ویژگی های یک برنامه ورزرشی استاندارد

اگر قصد آن را دارید که به وزن و اندام ایده آل دست یابید. بهتر است قبل از هر چیز با مهم ترین ویژگی های یک برنامه ورزشی استاندارد آشنا شوید.

 

1- شخصی سازی شده (مختص فرد)

مهم ترین بخش یک برنامه این است که متناسب با ویژگی های شخصی فرد نوشته شود. به این شیوه می توان تأثیرات مثبت در سرعت جوابدهی برنامه را احساس کرد.

 

2- پیشرفت و پیشبرد در برنامه

برای موفقیت در مسیر بدنسازی نیاز است هر چند وقت یکبار میزان عضله سازی، چربی سوزی و کاهش وزن خود را اندازه گیری کنید. با اطلاع از این نتایج، انگیزه بیشتری برای ادامه داشته و از پیشرفت در برنامه ورزشی خود آگاه می شوید.

 

3- گنجاندن حرکات مفید برای بدنسازی

یک برنامه خوب، برنامه ای است که تمریناتی اعم از: تمرینات تمرینات قدرتی و هوازی، سرد کردن و گرم کردن بدن، تمرینات انعطاف، کششی و اصلاحی را در خود داشته باشد.

 

4- تعیین چگونگی تمرینات

در یک برنامه بدنسازی خوب باید چگونگی تمرین مشخص شده باشد. مواردی از قبیل: سِت، تکرار و دوره های استراحت. از طرفی باید محدودیت زمانی در انجام تمرین ها مشخص شود.

تیم ورزشی فیتامین با رعایت این ویژگی ها نهایت تلاش خود را در ارائه یک برنامه ورزشی خوب  دارد و این گونه بین مشترکین و مخاطبین خود محبوبیت کسب کرده است. در ادامه با این گروه بیشتر آشنا می شویم:

 

ورزش کردن

 

فیتامین

 فیتامین یک گروه پر انرژی و متخصص با 100 هزار کاربر مرتبط است. این مجموعه با دغدغه کم‌ تحرکی در جامعه‌ی امروز شکل گرفته است و اهدافی از جمله: سلامتی، تناسب اندام، شادابی و نشاط را در برنامه اجرایی خود دنبال می کند.

گروه فیتامین، شامل دو بخشِ کارشناسان ورزشی و تولید محتوای است. ترکیب این دو گروه، باعث شده پشتیبانی کاربران در فیتامین به نحو مطلوبی انجام ‌گیرد.

 

ویژگی های شاخص فیتامین

  • ارائه برنامه ورزشی شخصی سازی شده در اپلیکیشن فیتامین؛
  • ارائه تمرینات ورزشی همراه با ویدیوهای آموزشی؛
  • ارائه برنامه غذایی متناسب با تمرینات ورزشی.

 

خدمات فیتامین

کارشناسان متخصص فیتامین با بررسی ویژگی های فردی به ارائه برنامه ای اختصاصی برای هر فرد می پردازند. خدمات این مجموعه شامل موارد زیر است.

 

1- ارائه برنامه ورزشی

گروه ورزشی فیتامین با ارائه یک برنامه ی شخصی سازی شده مشکلات بسیاری از قبیل: سوء تغذیه، کمبود ویتامین ها و دیگر موارد را حل کند.

از این رو این مجموعه طی تحقیقات بسیار و بهره مندی از کارشناسان حرفه ای و اطلاعات به روز توانسته است برنامه ورزشی منسجمی را برای افراد تنظیم کند. این برنامه بر اساس مشخصات فردی و جسمی هر فرد تنظیم شده و طبق نظر کارشناس کم یا زیاد می شود که آن را می توانید در این مطلب مشاهده کنید.

بهترین راهکار برای رسیدن به تناسب اندام پیروی از یک برنامه ورزشی لاغری برای کل بدن به همراه برنامه غذایی ورزشی است. این برنامه کاملا شخصی است و به خصوصیات فردی، سبک زندگی افراد، وضعیت استرس و فیزیولوژی بدن بستگی دارد.

 

2- برنامه بدنسازی

بدنسازی یک رشته ورزشی با وسعت درگیری تمام عضلات بدن است. از این رو می توان این رشته را یکی از راه حل های تناسب اندام دانست.

برنامه بدنسازی در مجموعه فیتامین، یک برنامه کاملا شخصی سازی شده، حرفه‌ای و طبق مدل بدنی، سابقه ورزشی و هدف هر شخص است. این برنامه تمرینی بدنسازی براساس بهترین اصول تمرینی مثل سیستم تمرین هرمی و تکنیک سوپرست بصورت مبتدی و حرفه ای طراحی می‌شود. برای مشاهده نمونه برنامه بدنسازی حرفه ای رو عنوان آن کلیک کنید.

 

3- ورزش در خانه

ورزش در خانه یکی از برنامه های مؤثر در دوران کرونا برای افرادی است که جویای سلامتی هستند.

همچنین فارغ از تمام امکانات و محدودیت ها، فراهم کردن شرایط ورزش در خانه باعث می شود زیر بار بهانه ها نروید. اگر روزی به باشگاه دسترسی نداشتید یا زمان شما محدود بود، ورزش در منزل برای لاغری و تناسب اندام بهترین راهکار خواهد بود. برای شروع ورزش در خانه می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. http://bia2safa.net/goto/web/url/2512389 

 

4- ارائه برنامه کات بدن (سیکس پک شکم)

برای داشتن شکم شش تکه باید تلاش های زیادی انجام دهید. بدین منظور بدن باید خشک شود و تمام چربی ها از بین بروند.

بهترین راهکار برای داشتن سیکس پک شکم یا همان شکم شش تکه، پیروی از برنامه تمرینی منظم، تغذیه اصولی و استفاده از مکمل ها برای عضله سازی شکم پیشنهاد می شود. فراموش نکنید پیروی از توصیه ها در کنار هم و اجرای منظم آن رمز داشتن سیکس پک است. بهترین راهکارهای سیکس پک شکم و رسیدن به شکم شش تکه را در fitamin.ir مشاهده کنید.

 

تناسب اندام

 

دیگر خدمات فیتامین

  • ورزش اصلاحی (رفع گودی کمر، قوز پشت پا و...)؛
  • ورزش بعد از زایمان؛
  • کاهش وزن با ورزش؛
  • ورزش درمانی (کمر درد، زانو درد و...)؛
  • ارائه برنامه تناسب اندام.

 

ارتباط با فیتامین

گروه ورزشی fitamin با بهره مندی از تیم کارشناسان حرفه ای اقدام به حفظ سلامتی شما کرده است. این اقدامات در کنار تیم جوان و افراد با تجربه و  بکارگیری علم روز توانسته روش های اصولی و استاندارد را برای تناسب اندام در اختیار شما قرار دهد.

 

اطلاعات  تماس:

وب سایت:  www.fitamin.ir

شماره تماس: 025-32143

ایمیل:  Info@Fitamin.ir

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو