حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در شصت و نهمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی کشور با شعار تدبیر و امید برای جهش تولید که از طریق ویدیو کنفرانس برگزارشد، ‌پس از گزارش علی مونسان، افزود: تلاشهای خوبی در دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام شده است که به بخشی از آنها در این گزارش به آن اشاره شد. وقتی تعداد تخت هتلی و اقامتگاهی در سراسر کشور از ۲۱۹ هزار به ۴۶۵ هزار افزایش پیدا می کند به آن معنا است که رونقی را در گردشگری داخلی و خارجی مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به سختی‌هایی که کرونا در بخش گردشگری به وجود آورده است، یادآورشد: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ هم با مشکلاتی روبرو هستیم اما در عین حال این نوید را می‌دهم که وضع گردشگری در ماه‌های پایانی امسال وقتی واکسیناسیون در سراسر کشور انجام بگیرد شرایط جدیدی می‌شود و همه این زحماتی که مردم  و بخش دولتی و خصوصی کشیدند در پایان امسال شاهد بهره برداری خواهند بود.

روحانی با تشکر از مسوولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه ها تاکید کرد: امیدواریم ایام نوروز سال آینده با واکسیناسیون عمومی که انجام می گیرد و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی که انجام می گیرد رونق پیدا کند و شرایط جدیدی را در کشور شاهد باشیم.

خبر در حال تکمیل است...