دانلود مجله Maximum PC – ژوئن ۲۰۲۱

دانلود مجله Maximum PC – ژوئن ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

90

1400/3/6

14:09


مجله Maximum PC – ماکسیمم پی سی

| شماره ژوئن ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Maximum-PC

مجله Maximum PC که پیشتر از این با نام Boot منتشر می‌شد، به‌صورت اختصاصی در مورد محصولات و سخت افزار کامپیوترهای شخصی پرداخته و تمام مسائل پیرامون آن را بررسی می‌کند. بنابراین اگر به سخت افزار کامپیوتر علاقه مند هستید و قصد دارید که دانش خود را بالا ببرید، این مقاله یقینا یکی از بهترین‌ها است و می‌توانید تمرکز خود را روی توضیحات فنی و آموزش‌های آن بگذارید. این مجله محصولات پی سی را بررسی کرده و توضیحات تکمیلی در مورد هرکدام از آن‌ها خواهد داشت. می‌توانید مقاله‌های این مجله را معرفی کرده و برحسب علاقه خود جلو بروید.

آوریل ۲۰۲۱

این شماره از مجله به چالش‌های پیاده سازی یک کامپیوتر خواهد پرداخت و راه حل هرکدام را بررسی خواهد کرد. از تست سیستم صوتی کامپیوتر گفته و سپس به سراغ راهنمای گام به گام قرار دادن قطعات کامپیوتر در جای خودشان خواهد رفت.

مجله-Maximum-PC

می ۲۰۲۱

این شماره به سراغ واقعیت مجازی رفته و نحوه تجربه آن با کامپیوتر را تحلیل می‌کند. از کریپتو ماینینگ‌ها گفته و بررسی می‌کند که این سیستم‌ها چگونه عمل می‌کنند. از راهنمای گام به گام پیاده سازی یک سیستم واقعیت مجازی نیز صحبت خواهد شد و در نهایت به سراغ افزایش سرعت ماینینگ خواهیم رفت.

مجله-Maximum-PC

ژوئن ۲۰۲۱

امروز و در این شماره به سراغ پرینت، مود کردن و ساخت کامپیوتر خواهیم رفت. از بهترین راه برای پرینت گرفتن صحبت کرده و پروژه‌های و ایده‌های مختلف در این زمینه را چک خواهیم کرد. از سیستم آنالیز ایکس ری صحبت کرده و از چگونگی کار هرکدام خواهیم گفت.

مجله-Maximum-PC

info

Maximum PC, formerly known as boot, is an American magazine and website published by Future US. It focuses on cutting-edge PC hardware, with an emphasis on product reviews, step-by-step tutorials, and in-depth technical briefs.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مجله Maximum PC

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – با حجم ۸۱ مگابایت (جدید)

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – با حجم ۱۴ مگابایت

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – با حجم ۸۲ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو