دانلود بازی Grindstone برای کامپیوتر – نسخه DRMFREE

دانلود بازی Grindstone برای کامپیوتر – نسخه DRMFREE


منبع: دانلود ها

153

1400/3/6

20:59


بازی Grindstone شما را با ترکیبی از نبردها و معماهای مختلف همراه خواهد کرد و باید بتوانید با استفاده از تجهیزاتی که خودتان درست می‌کنید، در برابر دشمنان قد علم کنید. بازی باس‌های فریبکار بسیاری دارد و باید تجربه لازم برای نبرد با هرکدام از آن‌ها را داشته باشید. باید سیستم زیرکانه‌ای دارد و باید درک درستی از آن داشته باشید. می‌توانید بر دشمنان خود غلبه کرده و از موانع عبور کنید. بازی چالش‌های دیدنی بسیاری دارد و می‌توانید از ۲۰۰ سطح بازی امتیازات لازم را دریافت کرده و به سپس به سراغ چالش‌های اصلی بروید. بازی از یک موسیقی معروف استفاده می‌کند که توسط سام وبستر نواخته شده است. بازی ده‌ها سلاح متنوع برای تجربه بهتر دارد و یقینا بازی هیچ گاه برای شما تکراری نخواهد شد. می‌توانید چالش‌های روزانه را نیز تکمیل کرده و به سراغ معماهایی بروید که برای عبور از آن‌ها به فکر نیاز خواهید داشت.

Grindstone PC-DRMFREE (EpicStore Release)

دانلود-بازی-Grindstone

در بازی بازی Grindstone می‌توانید پول کسب کرده و سلاح‌های جدیدی خریداری کنید. می‌توانید از چرخ دنده‌هایی که جمع می‌کنید، برای ارتقا رایگان سلاح‌های خود استفاده کنید. همه چیز به شما بستگی داشته و باید امتیازات خود را رفته رفته بیشتر کنید. بازی تکرار نداشته و شما علاقه لازم برای ادامه دادن تا انتهای مراحل را خواهید داشت.  سرعت بازی بسیار بالا است و می‌توانید حس خوبی از کشتن رقبای خود داشته باشید. مکانیسم بازی را باید درک کرده و کمک کنید که امتیازات نهایی در جلوی اسم شما ثبت شود. موسیقی شما را تهییج خواهد کرد و در همین راستا، بهتر است که با یک هنزفری آن را تجربه کنید.

info

Smash creeps to get huge combos and earn precious Grindstones in CAPY’s hit puzzle-battler. Craft new gear and overcome devious enemies, obstacles, and boss encounters as you conquer Grindstone Mountain, and prove yourself on the daily mode leaderboards.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+ (64 bits)

CPU: X64 Dual Core CPU 2+ GHz

GPU: Integrated GPU with 2+ GB Shared Graphics Memory

Memory: 4 GB RAM

Storage: 900 MB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7+ (64 bits)

CPU: X64 Dual Core CPU 2+ GHz

GPU: Discrete GPU with 2GB VRAM

Memory: 8 GB RAM

Storage: 1GB+

راهنمای نصب

1) ابتدا مطمئن شوید که آنتی ویروس شما کاملا غیرفعال است. سپس دیتای دانلودشده را توسط WinRar اکسترکت نمایید.

2) به فولدر بازی مراجعه نمایید. توسط یکی از دو فایل Launcher1.bat یا Launcher2.bat بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Grindstone-DRMFREE با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو