بازیگر نقشِ سلمان فارسی به جشنواره آمد

منبع: برترین ها

94

1400/3/7

16:27


شجاع‌نوری که این روزها جلوی دوربین سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» قرار دارد، با چهره‌ای متفاوت و البته پنهان در زیرِ ماسک به جشنواره جهانی فیلم فجر آمد.

تسنیم: شجاع‌نوری که این روزها جلوی دوربین سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» قرار دارد، با چهره‌ای متفاوت و البته پنهان در زیرِ ماسک به جشنواره جهانی فیلم فجر آمد.

علیرضا شجاع‌نوری، این روزها به عنوان بازیگر نقش اصلی در سریال «سلمان فارسی» حضور دارد. کاری که داود میرباقری و همکارانش به‌تازگی از شهرک نور مجدداً راهی شاهرود شده‌اند تا آرام آرام این سریال مهم را به آنتن برسانند.

بازیگر نقشِ سلمان فارسی به جشنواره آمد

دو سه ماهی است که علیرضا شجاع‌نوری به عنوان بازیگرِ میان‌سالی سلمان فارسی، جلوی دوربین داود میرباقری حاضر شده است و احتمالاً در لوکیشن‌های جدید سریال هم به این گروه می‌پیوندد.

او روز گذشته (پنجشنبه ۶ خرداد)، برای تماشای فیلم «گیسوم» به جشنواره جهانی فیلم فجر آمد و چند جمله‌ای درباره تاثیرگذاری این رویداد سینمایی بر ارتقاء و کیفیت سینمای ایران سخن گفت. شجاع‌نوری خواست که حتی جلوی دوربین هم ماسکِ خود را برندارد، چون متعهد به گریم و چهره‌پردازی سریال «سلمان فارسی» بود.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، گفت: «اصولاً هر جشنواره‌ای می‌تواند به ارتقای سینما، کمک کند. فیلم ساخته می‌شود برای دیده شدن و جشنواره فرصتی است برای دیده شدن فیلم‌ها، این‌که برخی درباره بودجه و بخش‌های حاشیه‌ای صحبت می‌کنند، ایجاد مزاحمتی برای سر راه برگزاری جشنواره است.»

او افزود: «جشنواره‌ها همه کمک می‌کنند به ارتقای سطح فیلم‌ها و کیفیت و بلوغ فیلمسازان ما و می‌تواند نقشی سازنده ایفا کند. وقتی فیلمساز با نقاط ضعف و قوت خودش آشنا می‌شود و در کارهای بعدی‌اش از آن‌ها بهره می‌برد، باعث می‌شود فیلمسازان خیلی بزرگ‌تری داشته باشیم.»

شجاع‌نوری همچنین تاکید کرد برای جلوگیری از تصاویر وارونه‌ای که گاهی اوقات برخی از رسانه‌های غربی از ایران و ایرانی نشان می‌دهند، بهترین سلاح، همین فیلم‌های ماست که می‌تواند تصاویر درستی ارائه بدهد و پیام‌آور صادق‌تری باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو