سر و صدای «یک مکان ساکت ۲» در گیشه آمریکا

منبع: برترین ها

69

1400/3/8

13:20


پیش بینی می‌شود فیلم سینمایی «یک مکان ساکت ۲» ساخته جان کرازینسکی، صدر گیشه این هفته آمریکا را تصاحب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: پیش بینی می‌شود فیلم سینمایی «یک مکان ساکت ۲» ساخته جان کرازینسکی، صدر گیشه این هفته آمریکا را تصاحب کند.
 

سر و صدای «یک مکان ساکت ۲» در گیشه آمریکا

 
 به نقل از ورایتی، در روز‌های اخیر اکران فیلم‌های سینمایی «یک مکان ساکت ۲» و «کروئلا» آغاز شده و تاکنون در گیشه‌های روزانه آمار قابل توجهی را به ثبت رسانده اند.
 
دنباله فیلم سینمایی «یک مکان ساکت» که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود، روز پنجشنبه با در اختیار داشتن ۳ هزار سینما در گیشه ایالت متحده، ۴.۸ میلیون دلار فروخته است. از طرف دیگر فیلم «کروئلا»، محصول کمپانی دیزنی، در روز یکشنبه با اکران در ۳ هزار و ۸۹۲ سینما ۱.۴ میلیون دلار فروخته است.
 
این دو فیلم بعد از ۱۴ ماه تعطیلی سینما‌ها به دلیل همه گیری بیماری، تاکنون افزایش قابل توجهی را در گیشه آمریکا ثبت کرده است. سینمادار‌ها و استودیو‌های هالیوودی امیدوار هستند که «یک مکان ساکت ۲» و «کروئلا» آغازگر گیشه تابستانه باشند که در ادامه آن فیلم‌های «در ارتفاعات»، «سریع و خشن ۹» و «بیوه سیاه» اکران خواهند شد.
 
فروش ۴.۸ میلیونی فیلم «یک مکان ساکت ۲» حتی از فروش روزانه اولین فیلم نیز بیشتر است. «یک مکان ساکت» ششم آوریل ۲۰۱۸ اکران شد که در اولین روز اکران ۴.۳ میلیون دلار فروش داشت و با ۵۰ میلیون دلار به کار خود در گیشه آخر هفته پایان داد. این اثر عملکرد فوق العاده‌ای را در گیشه داشت و ۱۸۸ میلیون دلار در آمریکا و در مجموع گیشه جهانی ۳۴۰ میلیون دلار فروخت.
 
دنباله «یک مکان ساکت» باز هم توسط جان کرازینسکی کارگردانی شده و امیلی بلانت هم دوباره در نقش اصلی آن بازی کرده است. انتظار می‌رود این فیلم تا پایان هفته به فروش ۳۰ میلیون دلاری و تا روز دوشنبه به فروش ۳۶ میلیون دلاری برسد.
 
«یک مکان ساکت ۲» داستانی از بازماندگان خوانواده ابوت را روایت می‌کند که در جهانی تحت سلطه موجوداتی خطرناک و حساس به صوت، در سکوت به زندگی خود ادامه دهند. بودجه ساخت این فیلم سینمایی ۶۱ میلیون دلار بوده است.
 
از سوی دیگر فیلم سینمایی «کروئلا»، اگرچه رقیب سرسختی برای «یک مکان ساکت» در کسب صدر گیشه فروش نیست، اما انتظار می‌رود در پایان هفته فروش ۱۷ الی ۲۳ میلیون دلاری داشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو