انواع طعم دهنده ها برای قهوه

انواع طعم دهنده ها برای قهوه


منبع: نوداد

105

1400/3/10

07:16


همانطور که همه ی ما می دانیم دانه های قهوه از دو دسته ی عربیکا و روبوستا تشکیل شده که پس از رست شدن با دما و مدت زمان متفاوت، انواع پودرهای قهوه از آن حاصل می شود که هر کدام طعم و عطر متفاوتی دارد و به سبب همین تنوع است که قهوه توانسته پاسخگوی انواع ذائقه ها باشد و برای هر سلیقه حرفی برای گفتن داشته باشد.

اگر دوست دارید قهوه ای با کیفیت بنوشید به فکر خرید دستگاه نسپرسو باشید تا آنچه را که تا اکنون تجربه نکرده اید را تست کنید.

حال گاهی پیش می آید که دوست دارید در کنار طعم دلچسب قهوه ی خود تنوع ایجاد کنید و مزه ها و طعم های دیگری را هم در کنار تلخی یا شیرینی قهوه تجربه کنید.

گاهی می خواهید قهوه تان شیرین تر باشد و دانه های شیرین تری در دسترس ندارید و قصد می کنید همان دانه های موجود را با استفاده از افزودنی های دیگر امتحان کنید.

 در این مقاله ما در کنار شما هستیم تا به شما بیاموزیم که می توانید به راحتی و هر زمان که قصد ایجاد تنوع داشتید؛ قهوه ی متمایزی بنوشید.

از جمله افزودنی هایی که طعم قهوه را تغییر می دهد کره است.

ترکیب قهوه و کره

قهوه و کره


شاید در نگاه اول برایتان عجیب باشد؛ و حتی افرادی که کره دوست ندارند برایشان کمی ناخوشایند بنظر برسد اما باید بگویم ترکیب قهوه و کره در عین خوش طعم بودن سبب ایجاد یک بافت لطیف می شود.

نوشیدن قهوه به همراه کره در وعده ی صبحگاهی می تواند بهترین جایگزین موجود برای صبحانه باشد زیرا باعث ایجاد حس سیری در فرد می شود و از طرفی شما در تمام طول روز انرژی کافی برای انجام امور دارید و حس خستگی ناپذیری با شما همراه است.

توصیه ی ما به تمام کسانی که قصد دارند لاغر شوند این است که حتما از این ترکیب قبل از ورزش استفاده کنند زیرا که سبب افزایش سوخت و ساز بدن و از بین رفتن چربی ها می شود.

خوردن کره به همراه قهوه فوایدی دارد که از جمله ی آنها:

• کنترل میزان کلسترول و کاهش چربی بدن

• جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی

• تامین ویتامین k

و… می باشد

ترکیب قهوه و نمک

قهوه و نمک


شاید اولین باری باشد که اسم این ترکیب را می شنوید اما باید بدانید که چنین ترکیبی وجود دارد و معمولا هم برای قهوه های بی کیفیت که غیر حرفه ای رست شده اند و تلخی غیر قابل تحملی دارند استفاده می شود.

البته نمی توان گفت همیشه برای قهوه های بی کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد بلکه برای افرادی که عادت به خوردن قهوه ی تلخ ندارند و گاهی هیچ افزودنی در دسترس شان نیست این ترکیب بهترین گزینه موجود است زیرا از حجم تلخی نوشیدنی شما می کاهد.

ترکیب قهوه و بستنی

قهوه و بستنی


وقتی نام قهوه در کنار بستنی آورده می شود اولین چیزی که به ذهن همه ی ما می رسد آفوگاتو است که ترکیب بی نظیری از قهوه و بستنی وانیلی می باشد و حتی گاهی به عنوان دسر نیز از آن استفاده می کنند.

طعم این ترکیب بسیار بی نظیر است و کسانی که نگرانی از بابت افزایش وزن ندارند به راحتی می توانند از این ترکیب استفاده کنند.

ترکیب قهوه و عسل

قهوه و عسل


بسیاری از افراد عادت دارند که قهوه خود را حتما شیرین بخورند و در همین راستا از شکر و قند استفاده می کنند که بسیار مضراست و تاثیرات جبران ناپذیری را بر روی سلول های بدن گذاشته از همین رو توصیه می شود که زین پس برای شیرین کردن قهوه ی خود از عسل استفاده کنید زیرا که سالم تر است و به محض ورود به بدن تولید انرژی می کند و این امر برای فعالیت سلول ها نیز مناسب تر است.

ترکیب قهوه و هل

قهوه و هل


یکی دیگر از افزودنی هایی که می تواند عطر خیال انگیزی به فنجان قهوه ی شما بدهد هل است.

هل طبع گرمی دارد و می تواند همچون یک مصلح، سردی طبع قهوه را خنثی کند و بعد از آن عطر خوشبویی را برای قهوه تان به همراه داشته باشد.

فواید این ترکیب عبارتند از:

• تقویت کننده ی استخوان

• تقویت قوای جنسی

• افزایش سوخت و ساز بدن و لاغری

ترکیب قهوه و وانیل

قهوه و وانیل


یکی از نوشیدنی های دل انگیزی که قطعا هر کسی بعد از نوشیدن آن شیفته آن شده است لاته وانیلی است.

این ترکیب بسیار دلپذیر و خوشمزه است و طعم خاطره انگیز در ذهن شما به جای می گذارد.

از جمله فواید وانیل که قطعا تاثیر خود را به همراه قهوه حفظ خواهد کرد

• جلوگیری از پوسیدگی دندان

• کاهش اضطراب و افسردگی

• پیشگیری از زوال عقل

• درمان سینوس و سرفه

ترکیب قهوه و لیمو

قهوه و لیمو


یکی از هیجان انگیز ترین ترکیباتی که برای قهوه وجود دارد؛ ترکیب قهوه و لیمو است.

بیایید چشمانتان را ببندید و تصور کنید یک فنجان قهوه ی تلخ در دست دارید و هم اکنون چند قطره لیمو در آن می چکانید.

ترکیب تلخی و ترشی می توان طعمی خاطر انگیز در ذهن ما به جای گذارد.

اکنون به اختصار فواید این ترکیب را برایتان شرح خواهیم داد:

• استفاده از قهوه و لیمو می تواند سردرد را تسکین دهد.

• اسهال را درمان کند.

• به سلامت پوست کمک می کند

ترکیب قهوه و نارگیل

قهوه و نارگیل


شاید دوست نداشته باشید شیر را به عنوان یک افزودنی به قهوه ی خود اضافه کنید و از طعم خنثی آن لذت نبرید به همین دلیل توصیه می شود این بار شیر نارگیل را امتحان کنید.

 زیرا که ترکیب شیر نارگیل و قهوه میتواند بسیار دلچسب و مثال نردنی باشد از این جهت بهتر است برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنید.

ترکیب قهوه و شکلات

انواع طعم دهنده ها برای قهوه


هر قسمت از این ترکیب به تنهایی جذاب است.

قهوه خود به تنهایی محبوب همگان است و شاید یکی از نوشیدنی های گرمی باشد که با هیچ نوع دیگری از نوشیدنی ها قابل قیاس نباشد و از طرفی شکلات را می توان نوعی پاداش در نظر گرفت که طعم آن برای همه ی افراد تداعی کننده ی یک حس خوب و دلنشین باشد.

 حال ترکیب این دو دوست داشتنی همچون یک اثر خارق العاده است.

این نوشیدنی ی دوست داشتنی جریان گردش خون در مغز را افزایش داده که سبب افزایش تمرکز و شناخت می شود.

سخن پایانی

در انتهای این مقاله باید برایتان بگویم یک قهوه ی با کیفیت و اصیل فاکتورهای زیادی را باید دارا باشد تا بتوان آن را به عنوان یک نوشیدنی برگزید وبا افزودن طعم دهنده ها از آن لذت برد پس هنگام خرید به مواردی همچون رنگ، عطر و … دقت کنید.

اگر روش ها و طعم دهنده هایی را که معرفی شد دوست ندارید می توانید با خرید کپسول قهوه آنچه به ذائقه تان نزدیک است را تهیه کنید.

اکنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید اگر هوس کردید برای وعده ی عصرگاهی خود یک فنجان قهوه به همراه ترکیباتی که امروز به شما معرفی شد میل کنید ما در تهیه ی آن به شما کمک می کنیم و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با مراجعه به سایت سان راپ هر آنچه که مد نظرتان است را تهیه کنید و عصری دلپذیر را برای خود بسازید.

سایت سان راپ در کنار قهوه ها و دستگاه های متنوعی که دارد هزاران مدل فنجان نسپرسو متنوع و زیبا نیز به فروش می رساند.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو