سایت های نوبت دهی پزشکی چطور می توانند در دریافت نوبت به بیماران کمک کنند؟

منبع: زیبامون

162

1400/3/10

09:14


وب سایت نوبت دهی پزشکی پذیرش 24 توانسته با استفاده از بستر اینترنت و ارائه خدمات پزشکی به صورت از راه دور قدم بلندی در راستای بهبود شرایط بیماران داشته باشد

سایت های نوبت دهی پزشکی چطور می توانند در دریافت نوبت به بیماران کمک کنند؟

بسیاری از ما ترجیح می دهیم به جای مراجعه به پزشک برای دریافت نوبت و صرف وقت و هزینه ی زیاد در خارج از خانه این امکان فراهم باشد تا بتوان پزشک مورد نظر و مناسبی را پیدا کنیم و بتوانیم از راه دور به رزرو و تعیین نوبت اقدام کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین راه دریافت نوبت به صورت غیر حضوری بیشتر آشنا شوید.

بستر اینترنت در سال های گذشته توانسته خدمات بسیاری به انسان ارائه کند. در مسائل مختلفی مانند خرید های اینترنتی، آموزش های از راه دور، نامه نگاری های اینترنتی و… در تمام این مواردی که اشاره کردیم با استفاده از اینترنت، سرعت و دقت خدمات بسیار بالا رفته و تغییرات صورت گرفته کاملا در راستای بهبود شرایط زندگی انسان ها بوده است.

یکی از خدماتی که از این قافله عقب نمانده و در سال های اخیر توانسته در جهت بهبود بیماران از این بستر مهم استفاده کند خدمات پزشکی بوده است. وب سایت paziresh24.com از پیشگامان این راه می باشد و توانست با استفاده از بستر اینترنت و ارائه خدمات پزشکی به صورت از راه دور قدم بلندی در راستای بهبود شرایط بیماران داشته باشد. در رابطه با نحوه کمک این سایت ها به بیماران در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

استفاده از روش های آنلاین و سیستم های دریافت نوبت آنلاین پزشکی

ارائه این خدمات به صورت آنلاین و برخط می تواند مزیت های فراوانی برای بیماران به همراه داشته باشد و به طرق بسیار، برای آنان کمک کننده باشد. برخی از مواردی که سیستم نوبت دهی پزشکی آنلاین می تواند به دریافت نوبت توسط بیماران کمک کند به شرح زیر است.

 

عدم ایجاد مشکلات در رابطه با خود درمانی

در گذشته و قبل از اینکه سیستم های نوبت دهی و ارائه خدمات آنلاین پزشکی به صورتی که در حال حاضر استفاده می شوند وجود داشته باشند، بسیاری از بیماران در دورانی که به تازگی با علائمی جدید آشنا می شدند به جستجو در سایت های متفرقه در رابطه با علائم بیماری خود می پرداختند و دست به خود درمانی و استفاده از داروهای متفرقه با استفاده از علائمی که برای بیماری خود در سایت های دیگر پیدا کرده اند می زدند. اما در حال حاضر و ساده تر شدن استفاده نوبت گیری و استفاده از مشاوره های آنلاین پزشکی، تعداد افرادی که سالانه به این روش دچار مسمومیت های خطرناک دارویی و یا مرگ می شدند به شدت کاهش داشته است.

 

عدم نیاز مراجعه بیماران مسن

 بیمارانی که به دلیل کهولت سن یا عوارض و علائم شدید ناشی از بیماری خود امکان خروج مکرر از منزل را ندارند و یا خارج شدن آن ها از منزل می تواند برای دیگران مشکل ساز باشد می توانند با رزرو نوبت آنلاین از مراجعه حضوری به مطب پزشک جهت دریافت نوبت خودداری کنند.

 

استفاده از نظرات دیگران

استفاده از سایت های نوبت دهی پزشکی می تواند در موارد دیگری نیز کمک کننده باشد. وب سایت پذیرش 24 با تعداد بالایی از مراجعه کنندگان می تواند بستر مناسبی برای استفاده از نظرات دیگران در ارتباط با انتخاب پزشک مناسب و تعیین وقت و رزرو نوبت آن ها باشد. در این سایت نام پزشکان مختلف در هر رشته وجود دارد و مراجعه کنندگان آن ها نظرات خود را در رابطه با هریک اعلام می کنند. این امر می تواند در زمان نوبت دهی بسیار کمک کننده باشد.

 

صرفه جویی در وقت و هزینه

کمک دیگری که این روش می تواند به بیماران کند عدم نیاز به خارج شدن از منزل و صرف وقت و هزینه ی اضافی است. با وجود روش های آنلاین رزرو نوبت و دریافت مشاوره می توان در وقت و هزینه صرفه جویی کرد.

 

جلوگیری از مسافرت های پزشکی

این روش می تواند برای بیمارانی که خارج از مراکز استان ها و دور از شهر ها سکونت دارند بسیار کمک کننده باشد. در این صورت و استفاده از روش اینترنتی دیگر نیازی به متحمل شدن مسافرت های طولانی و بعضا چند روزه و صرف هزینه های بالای آن نیست و می توانند به راحتی و از منزل خود از خدمات رزرو نوبت و دریافت مشاوره استفاده کنند.

 

پزشک و بیمار

 

جلوگیری از شیوع بیماری های مسری

باعث جلوگیری از شیوع بیماری های مسری و واگیردار مانند کرونا می شود. در دوره ی کنونی که بیماری کرونا می تواند به شدت در حال رشد و سرایت است، هر فعالیتی برای خارج نشدن از منزل می تواند بسیار حیاتی باشد.

 

عدم ازدحام در مراکز درمانی

مورد دیگری که می تواند هم برای بیماران و هم پزشکان بسیار کمک کننده باشد این است که این روش باعث عدم ازدحام بیماران در مطب پزشک و بیمارستان می گردد که می تواند از شیوع بیماری ها و یا به تاخیر افتادن خدمات بیمارستانی و یا هدر رفتن وقت مراجعه کنندگان جلوگیری کند.

 

پزشک

 

خدمات پزشکی آنلاین ارائه شده توسط سایت پذیرش 24

این سایت که توانسته خدمات خود را بر روی بستر اینترنت برای عموم مردم به انتشار بگذار در حال حاضر به عنوان پرمخاطب ترین سایت این حوزه شناخته می شود و می تواند مرجع بسیار خوبی برای رزرو نوبت و استفاده از خدمات مشاوره و دیگر خدمات پزشکی آنلاین باشد. از جمله خدمات این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. جهت رزرو نوبت آنلاین تمامی پزشکان در تمامی رشته ها می توانید به این سایت مراجعه کنید و با توجه به نظرات دیگر مراجعه کنندگان پزشک مناسب خود را انتخاب نمایید.
  2. برای دریافت انواع مشاوره و مشاوره های روانشناسی می توانید به این سایت مراجعه کنید.
  3. امکان مشاوره تلفنی برای عزیزانی که به واسطه ی مشکلات مختلفی از مشاوره های حضوری و چهره به چهره خودداری می کنند.
  4. در این سایت امکان مراجعه از هر کشوری در هر کجای جهان برای دریافت خدمات پزشکی فراهم شده است.
  5. در این سایت امکان دریافت رژیم های غذایی با به کارگیری متدهای روز دنیا
  6. امکان استفاده از مقالات کاربردی روز دنیا در قالب مجلات مختلف سلامتی و دارویی
  7. امکان دسترسی به هزار سال مختلف و پرتکرار در رشته های مختلف به صورت رایگان برای تمامی افراد 

 

برای دریافت مشاوره آنلاین به چه صورتی می‌توانیم اقدام کنیم ؟

برای دریافت مشاوره پزشکی تلفنی از پزشک انلاین نیازی به شماره مشاوره پزشکی یا شماره تلفن دکتر انلاین ندارید فقط کافیست از اپلیکیشن پزشک آنلاین و یا سایت پذیرش24 اقدام به اخذ نوبت مشاوره نمایید. در صورتی که از سایت اقدام به دریافت نوبت می‌نمایید کافیست

ابتدا تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پزشک تلفنی و مشاور انلاین مورد نظر خود را بر اساس امتیاز یا نظر کاربران انتخاب کنید.

در صورتی که تمایل به گفتگو با پزشک به صورت تلفنی دارید، مشاوره تلفنی و در صورتی که تمایل به چت با پزشک به صورت متنی و صوتی داشته و نیاز به ارسال مستندات دارید، مشاوره تلفنی را انتخاب کنید

شماره موبایل خود را ثبت کرده و وارد شوید.

دکتر مشاوره انلاین به زودی با شما ارتباط خواهد گرفت. در صورتی که کد تخفیف دارید وارد کرده و هزینه مشاوره 24 را پرداخت کنید. در صورتی که کد تخفیف صد درصدی داشته باشید، مشاوره رایگان آنلاین خواهید گرفت.

 

بررسی بخش پرسش و پاسخ پزشکی در سایت پذیرش 24

یکی از امکانات خوب وبسایت پذیرش 24، در اختیار داشتن بخشی تخت عنوان پرسش و پاسخ پزشکی است. در واقع در این بخش کاربران و بیماران عزیز می توانند سوالات خود را در زمینه های مختلف از مشاوران و متخصصان حوزه پزشکی بپرسند تا آن ها در فرصتی مناسب بتوانند به سوال این گونه از بیماران پاسخی کاملا رایگان دهند! استفاده از این بخش می تواند تاثیر بسیار زیادی در شناخت متخصص و فرایند های این چنینی داشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو