سوء‌تفاهم در خانه نمایش مهرگان

منبع: برترین ها

87

1400/3/10

10:47


نمایش سوءتفاهم به نویسندگی آلبر کامو و کارگردانی هانیه یوسفی تا ۱۲خرداد در خانه نمایش مهرگان ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه است.

خبرگزاری ایسنا: نمایش سوءتفاهم به نویسندگی آلبر کامو و کارگردانی هانیه یوسفی تا ۱۲خرداد در خانه نمایش مهرگان ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه است.

سوء‌تفاهم در خانه نمایش مهرگان

نمایش «سوءتفاهم» به نویسندگی آلبر کامو و کارگردانی هانیه یوسفی از ۹خرداد اجرایش شروع شده و تا ۱۲خرداد در خانه نمایش مهرگان ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایش آمده است: مردی پس از سال‌ها دوری از خانواده‌اش با نیتی خیرخواهانه به نزد مادر و خواهرش باز می‌گردد و هویتش را از آنها پنهان نگه می‌دارد. در مقابل خواهرش (مارتا) که از زندگی پر رنج خود خسته شده و آدم‌های ثروتمندی همچون برادرش را مسبب چنین رنجی می‌داند و تنها چاره خوشبختی او و زندگی در جایی که حق اوست به قتل رساندن همین آدم‌هاست.

عواملی که این نمایش را همراهی می‌کنند عبارتند از: نویسنده: آلبر کامو، مترجم: جلال آل‌احمد، تهیه‌کننده و کارگردان: هانیه یوسفی، بازیگران: آتنا دولت آبادی، سپهرداد منشی، فریبا نیروئی، هانیه یوسفی، مجری طرح: کامبیز نیک‌آمیز، مشاور کارگردان: فرید گلریز، دستیار کارگردان: آتنا دولت آبادی، منشی صحنه: پوران ابوذرمنش، طراح نور: رهی علی بالائی، مدیر صحنه: محمد تواب اکبری، طراح گریم: ابوالفضل خسروجردی، مجری گریم: فاطمه رهبری، طراح پوستر و ساخت تیزر: آرین رحیمی، عکاس: مرجان غیاثی، مشاور رسانه‌ای: محمد حسین عبداللهی.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت نمایش را از سایت تیوال خریداری کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو