بیوگرافی دمت اوزدمیر و عکس های جذاب وی

بیوگرافی دمت اوزدمیر و عکس های جذاب وی


منبع: آرگا

337

1400/3/10

11:50


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی دمت اوزدمیر بازیگر، مدل و رقصنده محبوب و موفق اهل ترکیه همراه با تصاویر جدید و شخصی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

دمت اوزدمیر مدل، رقصنده و هنرپیشه مطرح و محبوب سینما و تلویزیون اهل ترکیه می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را در سال ۲۰۱۳ با سریال “یه راز بهت می گم” در نقش آیلین آغاز نمود و تاکنون در این عرصه فعالیت دارد. ایشان در سال ۲۰۱۵ با سریال ” بوی توت فرنگی” در نقش آصلی بسیار به شهرت رسید و توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی دمت اوزدمیر همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی دمت اوزدمیر همراه با تصاویر جدید و جذاب وی

  • نام و نام خانوادگی: دمت اوزدمیر
  • زادگاه: ازمیت کشور ترکیه
  • تاریخ تولد: ۲۶ فوریه سال ۱۹۹۲
  • شغل: بازیگر، مدل و رقصنده
  • شروع فعالیت: ۲۰۱۲
  • قد: ۱۷۰ سانتی متر
  • وزن: ۵۵ کیلو گرم
  • رنگ چشم: قهوه ای روشن

بیوگرافی دمت اوزدمیر + تصاویر جذاب

دمت اوزدمیر رقصنده، مدل و بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ترکیه متولد ۲۶ فوریه سال ۱۹۹۲ که هم اکنون وی ۲۹ سال سن دارد و در شهر ازمیت کشور ترکیه چسم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فقط تا سوم دبیرستان درس خوانده است.

زندگینامه جامع دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر در منطقه قوجایلی کشور ترکیه از پدر و مادر مهاجر بلغارستانی متولد شده است. او یک خواهر به نام دریا و یک برادر هم به نام ولکان دارد.  وی در ۷ سالگی و پس از طلاق والدینش به همراه مادرش آیشن شنر و خواهرش به شهر استانبول رفتند و در ۸ سالگی به طور کامل پس از جدایی والدینش، ارتباطش را کامل با پدر خود قطع کرد.

بیوگرافی دمت اوزدمیر بازیگر ترکیه

عکس های اینستاگرامی دمت اوزدمیر

زندگینامه دمت اوزدمیر و همسرش

رقصنده

این هنرمند فعالیت خود را به عنوان رقصنده از کلاس های رقص خانم بنگو اردن شروع کرد و همچنین در موزیک ویدیو “Hodri Meydan” این خواننده نیز حضور داشت. سپس بعد از آن گروه رقص “Efes Kızları” پیوست و در سال ۲۰۰۹ هم به عنوان رقصنده در کلیپ خواننده معروف مصطفی صندل بازی کرد.

مدل

خوب است بدانید که دمت در سال ۲۰۱۲ در سن ۲۰ سالگی به عنوان مدل با شرکت هواپیمایی یگاسوس قرارداد امضا کرد و در سال ۲۰۱۵ نیز به عنوان چهره تبلیغاتی “Fresh Company” برگزیده شد.

عکس و بیوگرافی دمت اوزدمیر

زندگینامه دمت اوزدمیر + تصاویر شخصی

تلویزیون

تا اینکه وی فعالیت حرفه ای خود را در سال ۲۰۱۳ با سریال “یه راز بهت می گم” در نقش آیلین شروع کرد. در سال ۲۰۱۴ در سریال ” سعید و شورا” حضور داشت. در نتیجه در سال ۲۰۱۵ با سریال “بوی توت فرنگی” در نقش آصلی به شهرت رسید.

او در سال ۲۰۱۸ بار دیگر با سریال پرطرفدار ” پرنده سحرخیز” در نقش صنم در کنار جان یامان، به شهرت بسیاری دست پیدا کرد و برای این سریال به عنوان بهترین بازیگر زن کمدی سال انتخاب شد.

در سال ۲۰۲۰ نیز در سریال “خانه‌ ی من خانه ی سرنوشت توست” به ایفای نقش پرداخته است.

زندگینامه کامل و خواندنی دمت اوزدمیر

زندگینامه کامل دمت اوزدمیر

سلفی زیبا دمت اوزدمیر

زندگینامه خواندنی دمت اوزدمیر

پیج اینستاگرام دمت اوزدمیر

پیج اینستاگرام این بازیگر به آدرس demetozdemir می باشد. او در آنجا تمامی تصاویر جدید و رخ داد های روزانه خود را برای طرفدارانش به اشتراک می گذارد. او تا کنون نزدیک به ۱۳ میلیون نفر فالوور دارد.

بیوگرافی دمت اوزدمیر + آلبوم جدید

بیوگرافی دمت اوزدمیر + گالری جدید

شرح حال خواندنی دمت اوزدمیر

روابط دوستانه دمت اوزدمیر

این بازیگر در سال ۲۰۱۵ با آقای یوسف جیم که در سریال بوی توت فرنگی همبازی بودند وارد رابطه شد، ولی آنها بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدند.

 

تا اینکه در سال ۲۰۱۸ هم با جان یامان از بازیگران معروف ترکیه وارد رابطه عاشقانه ای شد و اکنون نامزد هستند.

شرح حال دمت اوزدمیر + عکس

مختصری از بیوگرافی جان یامان

جان یامان مدل و هنرپیشه سرشناس و معروف ترکیه متولد ۸ نوامبر سال ۱۹۸۹ که هم اکنون وی ۳۲ سال سن دارد و در شهر استانبول چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه یدی تپه می باشد. او در سن ۲۵ سالگی فعالیت بازیگری خود را شروع کرد و سپس در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل کشور ترکیه انتخاب شد.

زندگینامه جالب دمت اوزدمیر

عکس دمت اوزدمیر با پوشش سفید در یک جشنواره

بیوگرافی دمت اوزدمیر + عکس

کارنامه هنری دمت اوزدمیر

فیلم های سینمایی 

  • Tut Sözünü (۲۰۱۵)
  • چه کسی با شما رقصید (۲۰۱۷)

مجموعه تلویزیونی دمت 

  • یه راز بهت میگم (۲۰۱۳)
  • سعید و شورا (۲۰۱۴)
  • بوی توت فرنگی (۲۰۱۵)
  • شماره ۳۰۶ (۲۰۱۶)
  • پرنده سحرخیز (۲۰۱۸-۲۰۱۹)
  • خانه‌ ی من خانه ی سرنوشت توست (۲۰۲۰)

بیوگرافی دمت اوزدمیر + گالری جدید

شرح حال کامل و خواندنی دمت اوزدمیر

بیوگرافی دمت اوزدمیر + تصاویر جذاب

امیدواریم از خواندن بیوگرافی دمت اوزدمیر بازیگر محبوب ترکیه و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی و تصاویر سایر بازیگران می توانید بر روی عکس بازیگران کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو