هزینه ۶ میلیاردی برای سکانس خواستگاری در یک سریال

منبع: ایران آرت

89

1400/3/11

08:44


جنا فیشر فاش کرده است که تولید یکی از پرخرج‌ترین صحنه‌های سریال "اداره" که تنها ۵۲ ثانیه بوده ۲۵۰ هزار دلار (حدود ۶ میلیارد تومان) هزینه داشته است.

ایران آرت: خواستگاری "جیم" از "پم" در ابتدای فصل پنجم سریال "اداره" (Office) یکی از به‌یادماندنی‌ترین صحنه‌های این سیت‌کام بود. اما کاشف به عمل آمده است که این صحنه پرخرج‌ترین صحنه سریال نیز بوده است. "جنا فیشر" که در سریال نقش "پم" را بازی کرده، در یکی از اپیزودهای پادکست "بانوان اداره" (Office Ladies) فاش کرده است که تولید این صحنه ۵۲ ثانیه‌ای خواستگاری ۲۵۰ هزار دلار هزینه داشته است.

فیشر می‌گوید:‌ "اول از همه، می‌خواهم بدانید که گرگ [دنیلز سرپرست نویسندگان سریال] در موردش با ما حرف زد. او گفت که تمایل داشته خواستگاری جیم از پم در قسمت اول فصل پنجم باشد. او فکر کرد که قسمت اول – غیرمنتظره خواهد بود. معمولاً فصل‌ها را با خواستگاری به پایان می‌رسانند. او گفت که می‌خواسته با برگزاری مراسم در یک لوکیشن معمولی مردم را گیج کند. بنابراین، تمایل داشت که احساس ویژه‌ای داشته باشد، اما از طرفی می‌خواست این احساس منتقل شود که جیم بدون برنامه‌ریزی این تصمیم را گرفته."

به گزارش ۳۰نما، شخصیت جیم با بازی "جان کرازینسکی" در پارکینگ یک پمپ بنزین از پم خواستگاری کرد، اما آن لوکیشن واقعی نبود. فیشر می‌گوید گروه طراحی صحنه "اداره" طی ۹ روز در پارکینگ فروشگاه "بست بای" یک پمپ بنزین احداث کردند. به همین علت، فیشر می‌گوید گروه تولید مسیری برای عبور خودروها طراحی کردند تا با سرعت ۹۰ کیلومتر در اطرافش به حرکت درآیند. سپس با استفاده از جلوه‌های ویژه کوهستان کالیفرنیا حذف شد.

فیشر اضافه می‌کند:‌ "در پایان، پرخرج‌ترین صحنه تمام سریال شد. ۵۲ ثانیه به طول انجامید و ۲۵۰ هزار دلار هزینه داشت."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو