راز قتل ورزشکار خاشی در اعترافات دزدان مسلح + عکس

86

1400/3/11

11:15


با دستگیری اعضای یک باند سرقت مسلحانه در شهرستان خاش، راز قتل ووشوکار جوان این شهر فاش شد

راز قتل ورزشکار خاشی در اعترافات دزدان مسلح + عکس

به گزارش بهداشت نیوز، 13 فروردین امسال جوانی به‌نام امین میربلوچ زهی از قهرمانان و مربیان معروف رشته ووشو در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان، سوار بر خودروی خود در راه رفتن به مراسم عروسی یکی از آشنایانش در شهرستان ایرانشهر بود که حادثه هولناکی رخ داد. چند مرد که سوار بر 2خودروی پژو 405 بودند درحالی که از پشت سر خودروی جوان ورزشکار را تعقیب می‌کردند، شروع به تیراندازی به سوی آن کردند.

هدف آنها متوقف کردن خودرو برای ارتکاب نقشه سرقت بود اما در جریان تیراندازی این گروه، یکی از گلوله‌ها به بدن جوان ورزشکار اصابت کرد و باعث مرگ او شد. وقتی خودروی امین متوقف شد، دزدان مسلح به سراغ آن رفتند و با سرقت اموال با‌ارزش مقتول به سرعت از محل دور شدند.

دقایقی بعد و با تماس شاهدان، تیمی از ماموران پلیس راهی محل حادثه شدند اما جوان ورزشکار جانش را از دست داده بود و از همان زمان، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد. با گذشت کمتر از 2ماه از این حادثه هولناک، روزگذشته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر از دستگیری دزدان مسلحی داد که در جریان بازجویی‌ها به قتل ورزشکار معروف خاشی نیز اعتراف کرده‌اند.

راز قتل ورزشکار خاشی در اعترافات دزدان مسلح + عکس

سردار احمد طاهری گفت: در پی سرقت های مسلحانه و به عنف و همچنین قتل ورزشکار معروف خاشی، دستگیری سارقان و عاملان جنایت در دستور کار پلیس آگاهی شهر خاش قرار گرفت. در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد که دزدان 6مرد مسلح هستند که با سر و صورتی پوشیده و به وسیله 2دستگاه سواری پژو 405 پلاک مخدوش و تهدید سلاح گرم، اقدام به سرقت مسلحانه از طعمه‌هایشان کرده‌‌اند. وی ادامه داد:‌ با انجام تحقیقات گسترده، کارآگاهان سرنخ‌هایی از سارقان به‌دست آورده و هویت آنها مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از یک‌‌ماه تلاش شبانه‌روزی پلیس، محل اختفای سارقان در یکی از روستاهای حومه شهر خاش شناسایی شد و عصر شنبه، طی یک عملیات ضربتی و منسجم، اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند. سردار طاهری افزود: متهمان دستگیر شده به قتل ورزشکار خاشی و ارتکاب 19سرقت مسلحانه، زورگیری و سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو