امیلی بلانت و همسرش ازدواج صوری کرده‌اند؟

منبع: ایران آرت

96

1400/3/11

15:26


جان کرازینسکی به اظهارنظر عجیب ایمی شویمر که گفته بود او و امیلی بلانت برای تبلیغ فیلم "یک مکان آرام" با هم ازدواج کرده‌اند، واکنش نشان داد.

ایران آرت: ایمی شویمر کمدین ۴۰ ساله آمریکایی در صفحه اینستاگرامش توصیه کرد که هوادارانش فیلم "مکانی آرام قسمت ۲" (A Quiet Place Part II) به کارگردانی "جان کرازینسکی" و بازی همسرش "امیلی بلانت" را ببینند. کرازینسکی و بلانت در سال ۲۰۱۰ ازدواج کردند و در حال حاضر صاحب دو فرزند شده‌اند.

شویمر از این دنباله ترسناک ستایش می‌کند و می‌نویسد: "از تک تک لحظات فیلم "مکانی آرام ۲" که حتی بهتر از قسمت اولی که هوش از سرم پراند بود لذت بردم. بودن در سالن سینما شگفت‌انگیز است." او اضافه می‌کند: "مدت‌هاست که می‌گویم به نظر من امیلی و جان برای تبلیغات تظاهر به ازدواج کرده‌اند. اما با این حال فکر می‌کنم که باید این فیلم را در این آخر هفته بارانی ببینید."

کرازینسکی که نویسنده قسمت دوم فیلم نیز بوده در واکنش به این متن شویمر می‌نویسد: "متشکرم ایمی… که کلیت ازدواج ما را روی هوا بردی."

به گزارش 30نما، شویمر با فیلم "کروئلا" دیزنی با بازی "اما استون" هم شوخی می‌کند و می‌نویسد: "همه می‌دانند که اما استون یک فرد سمی است اما فیلم "کروئلا" شگفت‌آور است."

شویمر آخرین بار در فیلم کمدی "احساس زیبایی می‌کنم" دیده شده و فیلم "انسان‌ها" او به کارگردانی "استیون کرم" و بازی "جین هودیشل"، "بینی فلدستین"، "ریچارد جنکینز"، و "استیون یون" که با همکاری استودیوی A24 پخش خواهد شد، در حال پشت سر گذاشتن مراحل پس از تولید است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو