آرایش چشم در روزهایی کرونایی

آرایش چشم در روزهایی کرونایی


منبع: روزیاتو

154

1400/3/12

15:37


سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قطعاً آرایش چشم در زیبایی هر فردی تأثیر بالقوه دارد. چشم‌ها طبیعتاً دارای زیبایی بالفعلی هستند و رسیدگی و رنگ و لعاب دادن به آنها به خصوص با ریمل چشم می‌تواند این زیبایی را تا چندین برابر افزایش دهد. متأسفانه در این روزهای کرونایی امکان این که به آرایشگاه و سالن‌های زیبایی مراجعه شود وجود ندارد و به طبع هر شخصی در این ایام کرونایی باید خود به آرایش چشم‌های خویش بپردازد. در واقع این موضوع بهترین فرصت را برای دوست‌داران آرایش چشم به وجود آورده که با تکرار و تمرین زیاد بتوانند آرایش چشم بدون حضور آرایشگر را در روزهایی کرونایی یاد بگیرند. در این فرصت می‌توانید با استفاده از انواع وسیله‌های آرایشی مربوط به چشم همچون ریمل چشم، مداد و خط چشم، سایه، سایه چشم یا مژه‌های مصنوعی یک هنری خارق‌العاده را بر روی چهره خود پیاده کنید.

ریمل چشم

از اصلی‌ترین لوازم برای آرایش چشم ریمل می‌باشد. به جرات می‌توان گفت گاهی با کشیدن تنها یک ریمل چشم تغیر محسوسی را در چهره می‌توان دید. ریمل نقش پر رنگی در زیبایی چشم‌ها دارد. اما در استفاده از ریمل چشم باید به نکاتی توجه نمود تا این آرایش به خوبی بر روی چهره یک فرد بنشیند. اگر شما دارای مژه‌های بلند و پری هستید از ریمل‌های کم حجمی استفاده کنید اما اگر مژه‌های کوتاه و کم حجمی دارید بهتر است ریمل‌هایی را به کار ببرید که حجم دهنده‌ی مژه هستند. حتما به دنبال ریمل چشم معتبر با برندهای خوشنامی باشید زیرا در صورت خرید ریمل بدون نام معتبر ممکن است سلامت چشم خود را به خطر بیندازید، در ساده‌ترین صورت افزایش قرمزی چشم را خواهید داشت. در این باره برندهای معروفی فعالیت دارند که توصیه می‌شود خرید ریمل چشم از این برند ها باشد. ریمل اسنس و ریمل گلدن رز از معروف‌ترین نوع این محصول به شمار می‌روند.

ریمل چشم از بهترین موادی تشکیل شده‌اند که در سلامت چشم‌ها محافظت می‌کنند. این مواد از روغن مانند روغن‌های کرچک، وازلین، زیتون، موم مثل موم زنبور عسل یا پارافین‌های که در شمع سازی به کار می‌روند و رنگ‌دانه‌های تشکیل شده‌اند که به سیاه شدن و زیبا شدن چشم منجر می‌شوند. اگر بخواهیم این محصول را دسته بندی کنیم می‌توانیم به نوع حجم دهنده، فردهنده، بلند کننده یا همه‌کاره و..اشاره کنیم. هر فردی بر اساس نیاز شخصی خود مدل مناسب خود را انتخاب می‌کند. در واقع این خود شخص است که می‌داند کدام نوع ریمل چشم بر روی صورت او می‌نشیند. برای استفاده از ریمل باید روش صحیص استفاده از آن را دانست.

  • ابتدا چشم را باز کرده و رو به بالا نگاه کنید. ریمل چشم را از طرف شانه از انتهایی‌ترین قسمت مژه به طرف بالا تا ابتدای مژه حرکت دهید.
  • بعد از یک‌بار زدن، چند ثانیه‌ای باید صبر کنید و دوباره این کار را مجددا انجام دهید تا حجم مژه دو برابر شود اگر مژه پرپشتی دارید نیازی به این کار نمی‌باشد.
  • لازم است بعد از ریمل زدن فرچه ریمل را بر روی چشمان خود بکشید تا مژه‌ها به هم نچسبند و حالت پریشان نداشته باشند، در این صورت دیدن مژه احساس خوشایندی برای شما خواهد داشت.
  • ریملی که بعد از کشیدن با کمی دست کشیدن به راحتی کنده شوند نشان از کیفیت عالی این مارک است اما مدل‌های که با خیس شدن باعث سیاهی چشم و خراب شدن آرایش چشم می‌شوند مدل مناسبی نیستند؛ پس در انتخاب این محصول به این ویژگی دقت کنید.

به سادگی نمی‌توان از اهمیت ریمل چشم گذشت کرد زیرا چشم نقطه اصلی است که در هنگام صحبت کردن با طرف مقابل مورد هدف قرار می‌گیرد و نگاه شخص خیره به چشمان می‌شود. آرایش کردن چشم فقط به این مورد بسنده نمی‌شود بلکه موارد زیادی وجود دارد که آن را پررنگ‌تر می‌کند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

مداد و خط چشم

بعد از آنکه از اهمیت ریمل چشم صحبت کردیم نوبت به مداد و خط چشم می‌رسد. عجیب است که چشم‌ها را می‌توان با کشیدن یک خط چشم ریز یا درشت نمایش داد. بیشتر افرادی که دارای چشم‌های ریزی هستند دوست دارند از خط چشم یا مداد برای آرایش چشم استفاده کنند. مداد و خط چشم در واقع یک محصول مشترک برای چشم‌ها می‌باشد. با توجه به این که مداد دارای رنگی پررنگ بوده، دوام و عمر کمی دارد؛ ولی در عوض، کشیدن خط چشم با مداد بسیار آسان است و هر فردی می‌تواند با کمی آموزش مانند یک فرد حرفه‌ای، خط چشم را با مداد تجربه کند. کشیدن خط چشم با مدل‌های مایع، ژله‌ای یا ماژیکی نیز امکان‌پذیر می‌باشد. علاوه بر مداد، ماژیک نیز گزینه مناسبی برای کسانی که مبتدی هستند و نیاز دارند تکرار و تمرین زیادی کنند، است. نوع مایع این محصول دوام بالاتری داشته اما نیاز به کسب کردن تجربه بیشتری دارد تا بتوان به صورت پیشرفته این کار را انجام داد. از برندهای معروفی که می‌توان به آن اشاره نمود خط چشم گلدن رز می‌باشد.

سایه چشم

اکثر افرادی که دوست دارند آرایش‌های فانتزی بر روی چشم خود انجام دهند از انواع مختلفی از سایه چشم استفاده می‌کنند. سایه چشم در رنگ‌های بی‌شماری تولید شده است و هر رنگ آن را به صورت ترکیبی یا جداگانه می‌توان به کار برد. عمومی‌ترین نوع استفاده از سایه چشم به صورت ابر و بادی یا یک رنگ می‌باشد. سایه چشم بیشترین زیبایی را به چهره عروس می‌دهد. انتخاب سایه چشم با توجه به عوامل مختلفی انجام می‌شود؛ به طور مثال رنگ چشم، رنگ ابرو و مو یا حتی رنگ لباس از مهمترین دلایل انتخاب این محصول می‌باشند. خوشبختانه مدل‌هایی که در این باره تولید شده‌اند دارای پک هستند و انواع رنگ‌ها را شامل می‌شوند که با خرید یک پک رنگ‌های متنوعی را به‌دست می‌آورید. از مدل‌های زیبا این محصول می‌توان به مدل اکلیلی، ساده، مخملی یا پاستلی اشاره نمود.

در کنار تمامی مواردی که گفته شد می‌توانیم به لنز چشمی یا مژه‌های مصنوعی نیز اشاره کنیم که از ملزومات آرایش چشم‌ها به شمار می‌روند. یک آرایشگر ماهر و حرفه‌ای با در اختیار داشتن این محصولات و استفاده از آن‌ها در صورت شخص، بهترین نقاشی را در قالب یک صورت زیبا خلق می‌کند. شما نیز می‌توانید با تهیه و خرید این ملزومات در زیبایی هر چه تمام‌تر خود کوشا باشید. خرید یک پک لوازم آرایشی چشمی کامل که شامل سایه چشم، مداد و خط چشم و ریمل چشم باشد کار شما را آسان می‌کند و نیازی به خرید محصولات به صورت جداگانه نخواهید داشت. در خرید لوازم بهداشتی و آرایشی حتماً به مواردی که لازم است مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، رنگ و نوعی که دارند دقت نمایید تا با یک خرید عالی، چهره‌ای شاداب و زیبا را به خود اهدا کنید.

خرید لوازم آرایشی با قیمت ارزان

امروزه در سراسر کشور فروشگاه‌های معتبری تأسیس شده‌اند که خرید را برای مشتریان ریمل چشم، سایه یا هر نوع ملزومات آرایشی و بهداشتی و اکسسوری را برای افراد فراهم می‌کنند. اما اگر به دنبال خرید لوازم آرایشی چشم و صورت خود هستید می‌توانید از فروشگاه مجازی لوازم آرایشی پیراکده دیدن نمایید. خوشبختانه این سایت پیراکده انواع برندهای دنیا را دارا می‌باشد و هر مدل و رنگ و مارکی که دوست داشته باشید را در این سایت می‌توانید ببینید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق لینکی که در ادامه به شما معرفی می‌شود اقدام نموده و از محصولات دیدن کنید. خوشبختانه دریافت کالای مرجوعی، عودت مبلغ، تضمین در کیفیت و بسته بندی‌ شیک و استاندارد و ارسال به موقع و سریع از خدماتی است که این سایت برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. از طریق تلگرام و واتساپ نیز می‌توان با این مرکز در ارتباط بود.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

منبع: پیرکده
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو