جدیدترین روش کاشت مو در ایران | کلینیک کاشت موی ایندرا

منبع: نبض ما

137

1400/3/12

17:47


زیبایی برای تمامی افراد موضوع حائز اهمیتی است که برای زیبایی چهره باید به زیبایی مو و ابرو و همچنین محاسن و ریش در آقایان توجه شود. متاسفانه گاهی اوقات بر اثر عوامل مختلفی مانند:

مسائل ژنتیکی، تغییرات هورمونی، آلودگی آب و یا هوا، حوادثی مانند تصادف، شیوه های درمانی مانند شیمی درمانی و پرتو درمانی و …. زیبایی مو ، ابرو و ریش از بین می رود که در نتیجه این موضوع افراد با مشکلات روحی و روانی زیادی مواجه می شوند و اعتماد به نفس خود را برای حضور در اجتماع از دست می دهند.

در طی چند سال اخیر شیوه های جدیدی برای ترمیم مو ، ابرو و ریش به وجود آمده است که این شیوه ها مشکلات افراد را در مورد آلوپسی، طاسی، ریزش موی شدید و کم مویی برطرف کرده است و با کمک این شیوه ها می توان زیبایی افراد را به آنها باز گرداند.

کاشت مو

در خصوص موهای سر، ابرو و یا ریش و سبیل با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود که این شیوه ها را باید با مشورت پزشک و  بر اساس وضعیت بیمار تعیین کرد.

فرآیند کاشت مو  برای موی سر ، ابرو و ریش دارای پایه یکسانی هستند و تقریبا به روش های مشابهی انجام می شوند و تفاوت های آنها تنها در برخی از بخش های جزئی است و بر اساس انواع شیوه های کاشت کمی با هم متغیر هستند.

کاشت ابرو

کاشت ابرو با استفاده از این تکنیک ها و با توجه به قیمت کاشت ابرو  نیز به همان صورت ذکر شده در قسمت های فوق انجام می شود تنها تفاوت این نوع کاشت با کاشت مو این است که برای کاشت ابرو نیاز به دقت وتوجه بسیار زیادی در انجام جراحی نیاز است و پزشک باید از مهارت زیادی برخوردار باشد تا بتواند کاشت را به خوبی انجام دهد به گونه ای که ابرو ها حالت طبیعی پیدا کنند.

انواع شیوه های کاشت مو

همان طور که ذکر شد کاشت مو ، ابرو و ریش بر خلاف درمان ریزش مو با سیر و طب سنتی  به روش های مختلفی انجام می شوند که این روش ها به صورت مجزا عبارتند از:

شیوه های کاشت مو:

  • کاشت مو به روش FUT
  • کاشت مو به روش FIT
  • کاشت مو به روش FUE
  • کاشت مو به روش SUT

 

کاشت مو  روش SUT

این روش به عنوان جدیدترین روشی است که برای کاشت مو ، ابرو و ریش استفاده می شود و بر اساس مزایایی که دارد، استفاده از آن طرفداران زیادی را پیدا کرده است. از زمان پیدایش این شیوه کاشت از شیوه های دیگر به ندرت استفاده می شود و مابقی شیوه ها به گونه ای منسوخ شده اند.

زیرا این شیوه تمامی نقاط ضعف روش های قبلی را برطرف کرده است و با این وجود دیگر نیازی به استفاده از روش های قبلی نیست.

از جمله مزایای این شیوه می توان به امکان برداشت بیش از 14000 تار مویی و گرافت مویی اشاره کرد که در روش های قبلی این موضوع امکان پذیر نبود و می توان تراکم روش sut  را به میزان سه برابر روش های قبلی در نظر گرفت.

کاشت مو با استفاده از روش fut

برای انجام کاشت با استفاده از روش fut پزشک مجبور بود که از بانک موی فرد در قسمت پشت سر او گرافت های مویی را به همراه پوست از سر جدا کند که این برداشت به صورت یک نوار باریک انجام می شد و به همین علت جای خط اسکار همیشه بر روی سر فرد باقی می ماند و حالت طبیعی کاشت را از بین می برد.

پس از این که برداشت گرافت ها انجام می شود، آنها را به قسمت های کوچک تری تقسیم می کنند و دسته بندی هایی که دارای یک الی چهار فولیکول مو می باشد را به قسمت مورد نظر پیوند می زنند. لازم به ذکر است که این شیوه نیاز به جراحی و بخیه دارد و فرد در آن دچار خونریزی می شود.

کاشت مو fit

در کاشت fit از یک دستگاهی شبیه به پانچ استفاده می شود که این دستگاه بر روی بخش های مختلف سر حرکت داده می شود و در نتیجه گرافت های مو از بخش هایی که دارای تراکم بیشتری هستند، برداشته می شود و به ناحیه مورد نظر پیوند می گردد.

این روش نیز مانند روش sut فاقد درد و خونریزی است و برای کنترل درد در آن از ماده بی حس کننده استفاده می شود. اما با این وجود باز هم مزیت های روش sut از این روش بیشتر است و پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که تا جای ممکن از روش sut برای کاشت مو استفاده کنید.

هزینه کاشت مو چقدر است؟

هزینه مورد نیاز برای کاشت مو ، ابرو و پروتز مو  بسیار متفاوت است و این هزینه بر اساس عوامل مختلفی تغییر پیدا می کند. بنابراین نمی توان مبلغ مشخصی را در این خصوص تعیین کرد.

از جمله عواملی که در هزینه کاشت تاثیر می گذارند، عبارتند از:

  • تعداد گرافت های مو که برای فرد باید برداشته و پیوند زده شوند و هر چه بخش مورد نظر که فرد قصد کاشت مو در آن را دارد، به گرافت های مویی بیشتری نیاز داشته باشد، هزینه نیز بیشتر خواهد شد.
  • تراکم مورد نظر فرد، در این خصوص باید بگوییم که اگر فرد مورد نظر بخواهد که تراکم موی کاشته شده در قسمت مورد نظرش زیاد باشد مسلما هزینه کاشت برای او نیز بیشتر خواهد شد زیرا تراکم بیشتر به برداشت گرافت های مویی بیشتری نیاز دارد.
  • میزان تخصص، تجربه و مهات پزشک مورد نظر که هر چه پزشک معروف تر و کاربلد تر باشد، دستمزد او نیز بیشتر می شود.

باید خدمت شما عزیزان بگوییم که برای اطلاع یافتن از هزینه دقیق کاشت مو ، ابرو باید به پزشک مورد نظر خود مراجعه کنید تا وضعیت شما توسط پزشک بررسی شود و شیوه کاشت مو انتخاب گردد و به این صورت می توانید از هزینه دقیق اگاه گردید.

مرکز موی ایندرا

 

تلفن: ۰۲۱۸۸۹۲۱۸۷۳ ۰۹۳۵۲۱۵۶۹۱۶

سایت: indrahair.com

اینستاگرام: indrahair_com

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو