دانلود بازی The Longest Road on Earth برای کامپیوتر – نسخه Razor1911

دانلود بازی The Longest Road on Earth برای کامپیوتر – نسخه Razor1911


منبع: دانلود ها

146

1400/3/12

19:40


بازی The Longest Road on Earth طولانی‌ترین جاده روی زمین را به عنوان محیطی انتخاب کرده است که داستان بازی در آن جریان دارد. بازی روی موزیک استوار شده و سعی می‌کند که بدون هیچ گونه دیالوگی آن را جلو ببرید. شما باید داستان بازی را تفسیر کرده و بتوانید شخصیت‌های متنوع آن را بشناسید. می‌توانید در دنیای اطراف خود بهترین عملکرد را نشان داده و در طولانی ترین جاده روی زمین پیاده روی کنید. بازی ارزش توجه به هر مرحله را دارد و حدود دو ساعت می‌توانید با گیم پلی بازی سرگرم شوید. بازی از یک موسیقی صمیمانه همراه با مضامین شعری مختلف تشکیل یافته است که عواطف و احساسات شخصیت‌های بازی را به نمایش می‌گذارد.

The Longest Road on Earth PC-Razor1911

دانلود-بازی-The-Longest-Road-on-Earth

در بازی The Longest Road on Earth می‌توانید خاطرات خود را مرور کرده و بار دیگر به مصاف چگونگی اشتراک زندگی‌ها بروید. چهار فصل در بازی وجود دارد و جوهره یک زندگی واقعی را به شما نشان خواهد داد. لحظه‌های معنادار بسیاری در بازی وجود دارد و همه آن‌ها به یک موسیقی نوستالژیک ختم می‌شوند. در بازی می‌توانید صدف‌های دریایی را جمع کرده و سپس در زمستان سورتمه سواری کنید. هیچ کدام از این المان‌ها را ساده ندیده و سعی کنید که ارتباط خوبی را بین آن‌ها پیدا کنید.

لحظه‌های آرام و ساده‌ای در انتظار شما است و می‌توانید در سطح گسترده‌ای از توانایی‌های خود، آن‌ها را تجربه کنید. در این بازی می‌توانید کنترل‌های ساده بازی را به دست گرفته و سعی آرام آرام در این جاده حرکت کنید. چالش‌های خاصی در بازی وجود ندارد و یک نوع فیلم سینمایی روایی را در بازی تجربه خواهید کرد. هیچ دشمنی هم برای مجازات کردن اشتباهات شما در بازی وجود ندارد که نگرانش باشید.

info

The Longest Road on Earth is a deeply personal and meditative narrative title. Play in the songs of four short stories featuring stripped down mechanics and no words. Each story is up for interpretation – what story lives inside you for each character and the world around them?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i3-7100, AMD FX-8100 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel UHD 630, Geforce GTX 275, Quadro 2000D or equivalent

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی The Longest Road on Earth-Razor1911:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو