دانلود بازی Ultreia برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Ultreia برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

138

1400/3/12

20:10


بازی Ultreia شما را همراه با رباتی به نام نیمو به جهان بزرگی می‌برد. در این بازی شما باید سفر بزرگی را شروع کرده و بتوانید تصمیم‌های بزرگی برای عبور از جهان وحشت داشته باشید. معنای زندگی و مرگ را در این بازی درک کرده و می‌توانید اهداف مرموز خود را پیدا کنید. او به دنبال مرگ پدرش است و قصد دارد که در دنیای عرفانی بازی که توسط ربات‌ها آباد شده است، بهترین عملکرد خود را نشان دهد. در این بازی موجودات عظیمی را می‌بینیم که در تاریکی زنده کرده و می‌توانند این سفر را برای شما سخت کنند. می‌توانید به محیط‌های خارق العاده راه پیدا کرده و خودتان را به فضا برسانید. در این بازی می‌توانید یک ماجراجویی بزرگ را شروع کرده و از پازل‌ها نیز برای کسب امتیاز بیشتر استفاده کنید.

Ultreïa PC-CODEX

دانلود-بازی-Ultreia

بازی Ultreia کارکردهای شما را مدنظر قرار داده و می‌توانید کم کم ربات خود را به موجود شگفت انگیزی تبدیل کنید. بازی از آثار مهمی الهام گرفته است حدود ۴ الی ۵ ساعت زمان برای پایان دادن آن نیاز خواهید داشت. بازی ۵۰ مکان منحصربه فرد برای کشف شدن دارد و در ادامه نیز می‌توانید مراحل فرعی بازی را برای لذت بردن بیشتر از بازی داشته باشید. در این اثر می‌توانید از خلاقیت خود کمک گرفته و بازی را سریع‌تر کنید. از نگاه آماری نیز می‌توانید به بازی نگاه بیندازیم.

بازی Ultreia از هزار خط گفتگو تشکیل یافته و می‌توانید هنر بی نظیر سازندگان در گرافیک و صداگزاری‌ها را نیز داشته باشید. موسیقی متن بازی از یان لیتور انتخاب شده است و بیش از ۲۰ شخصیت هم در بازی حضور خواهند داشت. به اشیا کناری خود در بازی توجه کرده و المان‌های کمدی آن را نیز مورد توجه قرار دهید.

info

A little robot Nymo, fuelled by a great loss, becomes a pilgrim and decides to cross a wild world to find the meaning of life and death. He also has a mysterious goal : to avenge his father’s death.

Ultreïa is a mystical world populated by robots. Underneath the skin of the landscape are caves filled by huge creatures living in the darkness. The journey will take Nymo through the large and phantasmagoric city of Mount St-Troy, to space, and beyond.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 (64bit)

Processor: i5-8250U @ 1.60GHz (or equivalent)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel(R) HD Graphics 620 (or equivalent)

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 (64bit)

Processor: i7-9700 @ 3.00GHz (or faster)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 (or newer)

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Ultreia-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو