دانلود بازی Stonefly برای کامپیوتر – نسخه Razor1911

دانلود بازی Stonefly برای کامپیوتر – نسخه Razor1911


منبع: دانلود ها

153

1400/3/12

20:10


در بازی Stonefly باید باد را مهار کرده و بتوانید از طرف بیابان اوج گرفته و به اهداف خود برسید. بازی روایتی از آنیکا استون فلای را به نمایش می‌گذارد که مخترع درخشانی بوده اما بسیار ساده لوح است. او قصد دارد که از هوشمندی خود استفاده کرده و استراتژی‌های زیادی را برای بازگردانی میراث خانوادگی خودش به کار گیرد. او می‌تواند از بین گیاهان و جانوران عبور کرده و ماجراهای بسیار متنوعی را تجربه کند. شخصیت‌های بیاد ماندنی در بازی حضور دارند و شما نیز می‌توانید از طریق اکتشاف بیشتر در جهان بازی، به خانواده و میراث آن کمک کنید.

Stonefly PC-Razor1911

دانلود-بازی-Stonefly

بازی Stonefly دارای گیم پلی اکشن و ماجراجویانه‌ای است و می‌توانید صحنه‌های هیجان انگیزی را در آن تجربه کنید. بازی بسیار ماهرانه نقطه گذاری شده است و می‌توانید غنیمت‌های بسیاری را از آن دریافت کنید. توانایی‌های شما در بازی گسترش پیدا کرده و می‌توانید همه چیز را سفارشی سازی کنید. می‌توانید تناسب بازی خود را رعایت کرده و ببینید که کدام یک از سبک‌ها برای شما ساده‌تر است. شکل و شمایل متنوعی از مواد معدنی در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید از آن‌ها برای ساخت قطعات مکانیکی استفاده کنید. بازی سایبان‌های خاصی هم دارد که در میان باتلاق‌ها استوار شده است و در طول ماموریت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در بازی Stonefly می‌توانید روابط خود را با گروهی از شخصیت‌های بیاد ماندنی بیشتر کرده و گروهی از خلبانان را نیز برای سناریوی آخر استخدام کنید. شما در بازی تنها نیستید و همیشه می‌توانید پیشروی خود را با یک دوست ادامه دهید.

info

Harness the wind and soar through the wilderness of Stonefly. Brilliant but naïve inventor Annika Stonefly must recover a lost family heirloom using her smarts and strategy. Glide strategically among flora and fauna, confronting hungry bugs, adventures, and memorable characters. Along the way, you’ll unravel a heartwarming story of self-discovery, family, legacy, and belonging.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 (64-bit) or later

Processor: Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz or faster

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 580 / AMD Radeon 6970 HD

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Stonefly-Razor1911 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو