دانلود بازی Descenders v1.10 برای PS4 – نسخه UNLiMiTED

دانلود بازی Descenders v1.10 برای PS4 – نسخه UNLiMiTED


منبع: دانلود ها

162

1400/3/13

00:02


علاقه مندان به رشته ورزشی دوچرخه سواری نمایشی حاضر باشند که قرار است برای اولین بار با بازی Descenders همراه شوند و اوج هیجان را تجربه کنند. این بازی به مدرن ترین شکل ممکن یک فضا برای شما ایجاد کرده است تا با دوچرخه خود به نمایش در محیط بازی بپردازید و تا می توانید به آزادانه در آن حرکت کنید. کنترل کامل درچرخه در اختیار شما است و زاویه دوربین هم به درستی توسط سازندگان در بهترین وضعیت ممکن قرار گرفته است. باید زیرکانه حرکت کنید و سعی کنید که دوام بیشتر در محیط ها داشته باشید. سیستم فیزیکی بازی اجازه کنترل اسکراب ها و بلند شدن ها را به شما می دهد و می توانید به حرفه ای ترین شکل ممکن تعادل خود را در هوا و زمین حفظ کنید. پرش های افسانه ای انجام دهید و سعی کنید که تجربه ای نزدیک به واقعیت را داشته باشید.

Descenders PS4-UNLiMiTED

Update v1.10; ID: CUSA10441; BACKPORT

دانلود-بازی-Descenders

بازی Descenders به شما اجازه می دهد که رنگ لباس و نوع موتور را خودتان انتخاب کنید و در مسابقات بیشتری حضور داشته باشید. به بهترین دورچرخه سوار جایزه ای اهدا خواهد شد و در لیدربرد هم پیشرفت محسوسی خواهید داشت. سعی کنید که به تمامی لیگ ها دسترسی داشته باشید و خودتان را در بین همه محبوب کنید. سرعت بازی بالا است و موسیقی هم همراهی جالبی دارد. دوچرخه سواران متعددی به صورت همزمان وارد جاده ها می شوند و به پرواز در آسمان می پردازند. به سکوهای پرش دقت کنید و سعی کنید که تمرین بسیاری برای یک پرش با بیشترین امتیاز داشته باشید. نور آفتاب تابیده می شود و فضای جذاب و واقع گرایانه ای را روی جاده ها ایجاد می کند. برای پرش فضای محدودی دارید و باید در کسری از ثانیه انتخاب کنید که چکار می خواهید انجام دهید. رقابت در پاییز و زمستان بیش از همه می تواند شما را راضی کند.

info

Descenders is an action cycling video game developed by Dutch studio RageSquid and published by No More Robots. It was released for Microsoft Windows and Xbox One on 7 May 2019, for PlayStation 4 on 25 August 2020, and for Nintendo Switch on 6 November 2020.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55 (or at least 5.05 for backport)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو