دانلود بازی Mad Rat Dead v1.01 برای PS4 – نسخه هک‌شده OPOISSO893

دانلود بازی Mad Rat Dead v1.01 برای PS4 – نسخه هک‌شده OPOISSO893


منبع: دانلود ها

170

1400/3/13

00:02


بازی Mad Rat Dead این فرصت را به شما می‌دهد که آخرین روز از زندگی خود را در کره زمین سپری کرده و در نقش یک موش صحرایی، به دنبال رویاهای خود باشید. شما می‌توانید از قدرت‌های این موش استفاده کرده و قلب او را با یک موسیقی هیجان انگیز پمپاژ کنید. او از طریق همین موسیقی زنده مانده و نباید اجازه دهد که زمانش تمام شود. شما یک روز بزرگ در پیش رو دارید و می‌توانید از این فرصت برای تسویه حساب استفاده کنید. وقت آن رسیده است که از ریتم موسیقی استفاده کرده و یک تجربه اکشن تمام عیار مبتنی بر موسیقی داشته باشید. در این بازی گیم پلی جذابی را شاهد خواهیم بود که می‌توانید به صورت تند و سریع دنبال کرده و سریع در ریتم موسیقی بازی قرار بگیرید.

Mad Rat Dead CUSA20305 v1.01 PS4-OPOISSO893

دانلود-بازی-Mad-Rat-Dead

بازی Mad Rat Dead گرافیک ساده‌ای داشته و می‌توانید مراحل پلتفرمر بازی را تجربه کنید. المان‌های بازی پرتعداد بوده و سرعت بخش مهمی از آن محسوب می‌شود. سیستم امتیازی بازی به صورت رکوردی بوده و حتی می‌توانید با دوستان خود یک رقابت هیجان انگیز شکل دهید. بازی دارای باس فایت‌هایی است که بزرگ جثه بوده و چالش فراوانی در برابر آن‌ها خواهید داشت. بازی رنگارنگ بوده و کمک می‌کند که بتوانید آدرنالین خود را برای تجربه بازی بالا ببرید. این اثر به صورت کراس پلتفرمینگ بوده و می‌توانید با دوستان خود به رقابت بپردازید.

info

A rat’s dream has been left unfulfilled before his death…that is, until he gets a second chance at life! Granted the opportunity to redo his last day on Earth, you must utilize the rat’s newfound power to pump his heart in time with the music, lest his own time runs out.

You’ve got one day to live and a huge score to settle.
Time to put the “beat” in beatdown! Jump, dash, and smash to the rhythm in this music-based action platformer!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55 (or at least 5.05 for backport)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

——————-

دانلود آپدیت+بک‌پورت BACKPORT v1.01 FW5.05 PS4-OPOISSO893 با لینک مستقیم

——————-

دانلود بازی Mad Rat Dead PS4-P2P با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو