آتش سوزی در بیمارستان محب کوثر/ ده‌ها نفر نجات یافتند

119

1400/3/14

12:25


آتش سوزی در بیمارستان محب کوثر/ ده‌ها نفر نجات یافتند

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حادثه آتش سوزی در بیمارستان محب کوثر خبر داد و گفت: در این حادثه ده‌ها نفر نجات یافتند.

به گزارش سلامت نیوز ، جلال ملکی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در ساعت ۲۳:۴۸ شب گذشته یک مورد حادثه آتش‌سوزی در بیمارستانی واقع در یوسف‌آباد خیابان بیست و سوم به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان سریعاً از چهار ایستگاه به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: مشاهده کردند که این بیمارستان ۷ طبقه دارد که از این ۷ طبقه سه طبقه زیر زمین است و آتش‌سوزی در طبقه منهای یک در قسمت رادیولوژی رخ داده است.

ملکی بیان کرد: آتش‌نشانان مشاهده کردند که تمامی سقف کاذب و سیم‌ها آتش گرفته و دود زیادی محل را فرا گرفته و تعداد زیادی از بیماران در وضعیت ناایمن هستند.


وی اظهار کرد: آتش‌نشانان دهها نفر را با تخت و ویلچر جابجا کردند و به ساختمان مجاور انتقال دادند تا از حادثه و اتفاقات مربوط به آتش‌سوزی در امان باشند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در ساعت ۲:۳۴ بامداد این عملیات به پایان رسید، آتش خاموش و تخلیه دود انجام شد.

ملکی در پایان گفت: ذکر این نکته ضروری است آتش‌نشانانی که در این عملیات شرکت کردند، افرادی بودند که در دو روز گذشته در اطفای حریق پالایشگاه تهران هم انجام وظیفه کرده بودند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو