رئیسی: چرا از اقبال مردم به من ناراحتید؟

منبع: برترین ها

71

1400/3/15

19:17


ابراهیم رئیسی گفت: من نیازی ندارم که بیایم و دنبال پستی باشم. چه در آستان قدس و چه در اینجا، مردم با عملکرد و روحیه من آشنا هستند. چرا از این جایگاه ناراحت هستید؟

خبرآنلاین: ابراهیم رئیسی گفت: من نیازی ندارم که بیایم و دنبال پستی باشم. چه در آستان قدس و چه در اینجا، مردم با عملکرد و روحیه من آشنا هستند. چرا از این جایگاه ناراحت هستید؟

ابراهیم رئیسی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در تشریح برنامه های اقتصادی‌اش گفت:

من در مسئولیت ریاست قوه قضاییه با پرونده های بسیاری از دستگاه های اجرایی در خصوص بسترهای فساد و رانت مواجه بوده ام. مردم خوب می دانند که من در رسیدگی خط قرمز ندارم و در عمل این را برای مردم ثابت کرده ام. باید رفت و مجموعه ای که تولید فساد می کند را درست کرد و با علل فساد مبارزه کرد.

رئیسی: چرا از اقبال مردم به من ناراحتید؟

خدمت کردن من در قوه قضاییه بسیار مغتنم است اما خواست مردم در اقشار مختلف این بود که من وارد شوم. صدای مردم از تبعیض و رانت و فساد بلند شده است. من در قوه قضاییه می توانستم به سبک آقایان پیشین، ۵ یا ۱۰ سال باقی بمانم اما حالا آمده ام تا جایگاه خودم را از مطالبه گری(ریاست قوه قضاییه) به پاسخگویی(ریاست قوه مجریه) تغییر بدهم.

من نیازی ندارم که بیایم و دنبال پستی باشم. چه در آستان قدس و چه در اینجا، مردم با عملکرد و روحیه من آشنا هستند. چرا از این جایگاه ناراحت هستید؟ چرا از اقبال مردم ناراحتید؟

چرا ناراحتید از بازگشایی واحد های تولیدی؟ می گویید چرا به واحدهای تولیدی سر زده ام؟ خب چهار واحد را هم شما می رفتید و آباد می کردید. این بخاطر خصوصی سازی بی حساب و کتابی است که شما در دولت درست کرده اید. داد مردم درآمده است. ببینید در ماشین سازی تبریز و خوزستان در این خصوص چه خبر است. ما با فرمان رهبری پای کار آمده ایم چون ایشان فرمودند مسئله اصلی کشور تولید است.

مدیریت حلقه مفقوده کشور است. من اقتصاددان های کشور را به خط خواهم کرد تا مشکلات کشور حل بشود کما اینکه الان هم از اقتصاددان های زیادی مشاوره می گیرم و با آن ها کار می کنم.

بحث مردم امروز بر سر مکاتب اقتصادی نیست بلکه به دنبال مدیری جهادی هستند تا اوضاع کشور را سامان بدهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو