بیوگرافی بهرام مشیری برنامه ساز و مجری شبکه پارس

بیوگرافی بهرام مشیری برنامه ساز و مجری شبکه پارس


منبع: آرگا

211

1400/3/16

11:11


در این مطلب از مجله آرگا بیوگرافی بهرام مشیری نویسنده و پژوهشگر تاریخ را همراه با تصاویر متفاوت وی مشاهده خواهید کرد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بهرام مشیری نویسنده، پژوهشگر و برنامه ساز تلویزیونی ایرانی در شبکه پارس است و همچنین او بیشتر بخاطر مجری برنامه سرزمین جاوید شناخته شده است. این شبکه از سال ۲۰۰۲ شروع شده و به مواردی همچون تاریخ و ادبیات و حوزه های مذهب می پردازد. وی رادیو های ایرانی در آمریکا، درباره علت های کم توجهی به ایران باستان کنونی گفت و گو می کند. آقای مشیری اکنون در کشور آمریکا نیز در لس آنجلس، تگزاس، واشینگتن زندگی می کند. در این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی بهرام مشیری آشنا شوید.

گالری شخصی بهرام مشیری

آشنایی با بیوگرافی بهرام مشیری

بهرام مشیری مجری و نویسنده سرشناس متولد سال ۱۳۲۶ که هم اکنون وی ۷۳ سال سن دارد و در گلپایگان استان فارس چشم به جهان گشوده. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک فوق لیسانس در علم مواد و مهندسی شیمی از دانشگاه کاتولیک کشور آمریکا می باشد.

پدرش مشیری جواد مشیری اهل روستای دُر و مادرش بی بی گوهر تاج نیز، (دختر میرزا حسین خان انتظام الملک) از ایل بختیاری می باشد. بهرام مشیری پس از گرفتن دیپلم در گلپایگان، در دوران محمد رضا پهلوی، وارد دانشکده افسری ارتش شد. تا اینکه در سال ۱۹۷۴ میلادی، به کشور آمریکا رفت.

سخنان کفرآمیز بهرام مشیری درباره “قرآن کریم”

بهرام مشیری با سخنان بسیار نا آگاهانه و از روی کینه ورزی به انتقاد و اظهار نظر درباره آیات قران و احادیث پرداخته است که برای این ادعای خود مدرک و سند معتبری ارائه نداده است. و با تحریف آیات و احادیث مطالب مد نظر خودش را به مخاطبان انتقال می دهد.

بیوگرافی بهرام مشیری همراه با تصویر

عقاید و نظرات

برنامه های بهرام مشیری از طریق تلویزیون و رادیو منتشر می شود. او به عنوان مجری برنامه سرزمین جاوید در مورد مسائل مختلف همچون فلسفه، تاریخ علم، ادبیات می پردازد. بهرام مشیری در این برنامه دین اسلام را به شدت مورد تمسخر قرار داده و بیشتر سخنانش توهین به مقدسات اسلامی بوده و بسیاری این عمل وی را به شدت محکوم کردند. وی ادعا می کند که سخنانش روشن فکر است و همچنین جلوی دوربین این سخنانش را اثبات می کند. دلیل اعتراض شدید مشیری از دین اسلام بخاطر سلطه شیخ های شیعه می باشد و ریشه اصلی مشکلات جامعه ایران را حکومت مذهبی می داند. او به طور سر بسته و هم به صورت صریح و آشکار بیان داشته که در صورت اسلامی نبودن این رژیم هیچ گونه انتقادی نداشته و به نقد های خود از اسلام نمی پرداخته است.

آثار بهرام مشیری

کتاب جدید و تازه ایشان با اسم ” نقدی بر چاپ‌ های انتقادی شاهنامه و ویرایش از داستان رستم و سهراب ” به چاپ رسیده است. او در این اثر از کتاب جدیدش به بحث و بررسی کتاب های چاپ مول، چاپ مسکو، چاپ جلال خالقی مطلق پرداخته است.

همچنین ایشان در یکی از کتاب ‌های خود به نام” از آتن تا هیروشیما” به مصیبت ‌های وارده در هیروشیما و ناکازاکی و فیزیک اتمی اشاره کرده است.

شاهنامه خوانی

بهرام مشیری در برنامه های خود بخشی از سخنانش را به مطالب شاهنامه اختصاص داده و سعی می کند با زبانی ساده برای بیننده ها مطرح کند. وی در سخنانش بسیار ابوالقاسم فردوسی را مورد ستایش قرار داده و مدعی است که این شاعر مشهور بزرگ ترین میراث دار زیبا و ادبیات پارسی است.

در ادامه این مطلب می توانید عکسهای بیشتری از بهرام مشیری را مشاهده کنید.

بیوگرافی بهرام مشیری نویسنده

عکس بهرام مشیری با استایل رسمی

زندگی نامه جالب بهرام مشیری

 بهرام مشیری

شرح حال خواندنی بهرام مشیری

تصویر جالب از بهرام مشیری برنامه ساز و مجری تلویزیون

آشنایی با بیوگرافی بهرام مشیری

تصویر متفاوت و خاص بهرام مشیری

البوم جالب بهرام مشیری

 عکسی از بهرام مشیری

عکس جالب بهرام مشیری

در این مطلب بیوگرافی بهرام مشیری نویسنده و مجری تلویزیونی شبکه پارس همراه با تصاویر شخصی را ملاحظه نمودید. از همراهی شما با این مطلب بی نهایت سپاس گذاریم. برای آشنایی با بیوگرافی هنرپیشه ها و هنرمندان ایرانی و خارجی می توانید از قسمت عکس بازیگران بازدید نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو