ترافیک فوق سنگین در جاده فیروزکوه ـ تهران

منبع: برترین ها

241

1400/3/16

19:42


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک در محدوده ورودی شهر دماوند پل «شلمبه» محور فیروزکوه ـ تهران سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی روبرو است.

خبرگزاری فارس: ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز روان و به شکل عادی در جریان است و هم وطنان بدون مشکل در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و در محدوده پل شلمبه ورودی شهر دماوند شاهد ترافیک فوق‌سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی هستیم که با حضور عوامل پلیس راهور بار ترافیکی در حال تخلیه است.

ترافیک فوق سنگین در جاده فیروزکوه ـ تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از بزرگراه حرم به حرم و محور امام رضا(ع) روان و عادی گزارش شده و خودروها بدون مشکل و گره ترافیکی در حال عبور از این محورها هستند.

کهریزی بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفر ایمن و بی‌خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو