تزیین شومینه های خاموش در روزهای گرم سال

تزیین شومینه های خاموش در روزهای گرم سال


منبع: دکوراسیون

293

1400/3/16

23:38


تزیین شومینه

شومینه جزء وسایل گرمایشی به شمار می رود و علاوه بر این شومینه ها آنقدر جذابیت دارند که می توانند نقش موثری در دکوراسیون داخلی منزل داشته باشند و باعث زیباتر شدن فضای منزل شوند. در ادامه ایده هایی برای تزیین شومینه را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

تزیین شومینه به کمک ایده های خلاقانه

برای دیزاین شومینه می توانید از انواع ایده های خلاقانه و کاربردی استفاده نمایید و بهتر است برای هر فصلی از دیزاینی متفاوت برای شومینه استفاده نمایید همچنین شومینه ها در انواع مدل های مختلف نظیر شومینه هیزمی و شومینه سنگی و شومینه برقی و … موجود می باشند که بهتر است شما تزیینات شومینه را با توجه مدل متریالی که در طراحی آن استفاده شده است انتخاب نمایید.

دیزاین شومینه

کهن استیل

دیزاین شومینه

در فصول سرد سال که شومینه ها همیشه روشن می باشند شما می توانید از تمی خاص برای زیباتر شدن فضا استفاده نمایید و در فصول گرم سال نیز که شومینه ها خاموش هستند می توانید آن ها را به نحو دیگری دیزاین کنید.

اگر تصمیم گرفته اید که در قسمت طاقچه شومینه دکوری زیبایی را قرار بدهید سعی کنید خیلی روی طاقچه را شلوغ نکنید زیرا به جای اینکه فضا زیباتر گردد شلوغ تر به نظر می رسد.

چاپ دی

می توانید برای تزیین دکور شومینه از شمع تزیینی و قالب عکس و سنگ و … استفاده نمایید و هر چقدر تزیینات شما خاص تر باشد دکوراسیون داخلی منزل تان متفاوت تر به نظر می رسد.

زمانی که شومینه خاموش می باشد می توانید از قسمت داخلی آن برای قرار دادن گل و گیاه و گلدان های خاص استفاده نمایید که در این صورت فضایی متفاوت در دکوراسیون منزل خلق می شود.

اجرای دکوراسیون داخلی

برای دیزاین نمای شومینه می توانید از سنگ های تزیینی یا کاشی های رنگی و خاص استفاده نمایید که در این صورت شومینه ظاهری منحصر به فرد پیدا می کند.

تزیین ساده شومینه

تزیینات شومینه

تزیین خلاقانه شومینه

مدل های تزیین شومینه

تزیین جالب شومینه

تزیین خلاقانه شومینه

طراحی شومینه

تزیین ساده شومینه

تزیین جالب شومینه با گیاهان

تزیین شومینه با گلدان و آینه

تزیین متفاوت شومینه

دیزاین شومینه با گل مصنوعی

دیزاین شومینه

تزیین ساده شومینه

تزیین شومینه با قاب عکس

تزیین شومینه کلاسیک

مدل های دیزاین شومینه

تزیین زیبا و متفاوت شومینه

تزیینات ساده شومینه

تزیین شومینه

تزیینات شومینه

برای دیزاین قسمت بالایی شومینه می توانید از قاب عکس و تابلوهای هنری استفاده نمایید همچنین می توانید شلف دیواری را روی این قسمت نصب نمایید و وسایل دکوری مورد علاقه خود را روی آن قرار بدهید. برای دیزاین دیوار بالایی شومینه همچنین می توانید از آویز ساده یا فانتزی استفاده کنید.

دیوار بالای شومینه را می توانید به کمک کاغذ دیواری پوشش بدهید که بهتر است در انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری حساسیت لازم را به خرج بدهید.

برای فصل زمستان و پاییز  بهتر است برای دیزاین اطراف شومینه از کوسن و شمع و قالیچه و روکش هایی پشم مانند استفاده نمایید همچنین می توانید میزی را در اطراف شومینه قرار بدهید و روی آن گیاهان و شمع و … را قرار بدهید. برای دیزاین اطراف شومینه نیز می توانید از میوه هایی رنگی نظیر سیب و زغال اخته و کدو حلوایی و … استفاده نمایید.

قرار دادن گل ها و گیاهان طبیعی در اطراف شومینه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید فضای منزل تان سرزنده به نظر برسد بهتر است گلدان ها را در مکانی مناسب قرار بدهید. قرار دادن شمع و فانوس نیز در اطراف شومینه باعث می شود تا نورپردازی اطراف آن ایده آل تر به نظر برسد.

 

تزیین خاص شومینه

تزیین شومینه با چوب

تزیین کاربردی شومینه

تزیین ساده برای شومینه

دیزاین خاص شومینه

دیزاین ساده شومینه با گلدان

مدل های تزیینات جالب شومینه

مدل تزیین شومینه برای دکوراسیون مدرن

تزیین شومینه برای فصل پاییز

مدل تزیینات شومینه

تزیینات شومینه با قاب عکس

دیزاین شومینه

در این مطلب با انواع روش ها برای دیزاین شومینه آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید فضایی متفاوت را در دکوراسیون داخلی منزل تان خلق کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو