خرید اینترنتی و یا آنلاین در چند سال اخیر محبوبیت بسیاری در بین افراد مختلف پیدا کرده و در این بین فروشگاه‌های بسیاری نیز محصولات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. سهولت در انتخاب کالا، پرداخت هزینه به صورت آنلاین و تحویل درب منزل از مهم‌ترین مزیت‌های خرید اینترنتی بوده که موجب توجه افراد به این نوع خرید شده است.

فروشگاه اینترنتی ایرانوس نیز یکی از برترین فروشگاه‌های خرید آنلاین کالاهای بهداشتی و آرایشی است که به صورت تخصصی انواع عطر و ادکلن، محصولات ضد تعریق، اسپری بدن، عطرهای سمپل و  انواع لوازم آرایشی را به صورت اصل و با نازل‌ترین قیمت به فروش می‌رساندو در فروشگاه ایرانوس می‌توان پرطرفدارترین محصولات مانند ادکلن لالیک، اسپری آدیداس، اسپری لورال و کمیاب‌ترین عطرها و لوازم‌ آرایشی را به صورت ضمانت شده خریداری کرد.

انواع سری‌ و مدل‌های مختلف زنانه و مردانه ادکلن پرطرفدار لالیک نیز در فروشگاه ایرانوس در حجم‌های مختلف موجود بوده و آماده ارسال درب منزل برای مشتریان است.

راهکارهایی برای تشخیص ادکلن لالیک اصل

یکی از مشکلات افراد مختلف برای خرید محصولاتی مانند عطر و ادکلن از فروشگاه‌های اینترنتی، اسلات و کیفیت کالا است. فروشگاه ایرانوس تمامی محصولات خود را به صورت اصل ارایه می‌کند، تمامی ادکلن‌های این فروشگاه دارای بارکد معرفی کننده اطلاعات محصول بوده و قیمت آن‌های نیز با قیمت اصل کالا برابری می‌کند از این رو نباید نگرانی بابت اصل بودن عطر و ادکلن‌های فروشگاه ایرانوس داشت.

برای تشخیص اصالت انواع ادکلن لالیک می‌توان به چندین مورد توجه کرد؛ اولین موضوع درب فلزی بر روی افشانه عطر است. درب ادکلن‌های اصل لالیک از جنس فلز بوده و سنگینی بیشتری نسبت به درب غیر فلزی ادکلن‌های فیک دارد، همچنین درب ادکلن اصل به خوبی در جای خود قرار گرفته و پس از چندین بار استفاده نیز همچنان کاربری خود را دارد.

نکته دوم وجود کد بر روی شیشه و جعبه عطر است. بر روی تمامی ادکلن‌های لالیک شماره و یا بارکدی مخصوص وجود داشته که بر روی شیشه با استفاده لیزر حکاکی شده و یا به صورت هولوگرامی بر روی جعبه آن چاپ شده است، عدم وجود این دو شناسه نشانه‌ای بر غیر اصل بودن ادکلن لالیک است.

نکته سوم کیفیت کلی بدنه، افشانه و سایر بخش‌های ادکلن است. ادکلن‌های غیر اصل معمولا بعد از چند بار استفاده با مشکل عدم پاشش در بخش افشانه روبه‌رو می‌شوند،همچنین پمپ فلزی متصل به افشانه نیز در ادکلن‌های فیک به راحتی در جای خود تکان خورده و حتی ممکن است از جای خود خارج شود. توجه به این سه نکته به شما در شناسایی ادکلن لالیک اصل کمک کرده و خریدی حرفه‌ای برایتان رقم میزند.

برترین مدل‌های ادکلن لالیک مردانه و زنانه

فروشگاه عطر و ادکلن ایرانوس با داشتن بیشترین تعداد از عطرهای برند لالیک مرجع خرید بسیاری از طرفداران این رایحه معروف است. در این فروشگاه می‌توان برترین مدل‌های زنانه مردانه را با بهترین قیمت خریداری کرده و به صورت رایگان درب منزل دریافت کرد. برای آشنایی بیشتر با انواع رایحه‌های زنانه م مردانه عطر لالیک پرفروش‌ترین مدل‌های آن را معرفی کرده تا با محصولات این برند بیشتر آشنا شوید.

عطر لالیک مردانه مدل Pour Homme Equus EDP

در بین تمامی بوهای تند و رایحه‌های مرکباتی ادکلن‌های مردانه لالیک، عطر Pour Homme Equus دارای نت‌هایی از رایحه لیمو ترش، بالنگ و ترنج بوده که به آن بویی با قالبی شیرین داده است.

این عطر انتخابی مناسب برای آقایانی است که به دنبال ادکلنی با رایحه بوهای شیرین است. در نت‌های میانی این عطر از رایحه جوز، هل، چوب ماهون، برگ بنفشه و سرو کوهی و در نت‌های آخر آن نیز از رایحه درخت سرخ چوب، خس خس و چرم و مشک استفاده شده است.

عطر لالیک مردانه مدل Encre Noire EDT

محبوب‌ترین ادکلن مردانه لالیک به طور قطع عطر معروف انکر نویر است. این ادکلن خوشبو و پرطرفدار دارای رایحه غلیظ و ماندگار چوب بوده که یادآور بوی طبیعت نیز است.

در نت آغازین این عطر از رایحه چوب سرو و در نت دوم آن از  رایحه وتیور و در نهایت رایحه چوب کشمیری استفاده شده است. ترکیب تمامی رایحه‌های به کار رفته در این ادکلن باعث ماندگاری بوی آن در خاطر تمامی افراد شده و کمتر کسی آن در لیست محبوب‌ترین ادکلن‌های مردانه قرار نمی‌دهد.

عطر لالیک زنانه مدل AMETHYST ÉCLAT

ادکلن لالیک در بین بانوان نیز طرفداران بسیاری داشته و یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های آن نیز عطر آمیتیس اکلت است. رایحه اصلی عطر از گل صد تومانی بوده و دیگر رایحه‌های آن نیز مگنولیا، لیمو، توت قرمز، انگور فرنگی سیاه، توت سیاه، چوب، وانیل و مشک است.

رنگ ارغوانی و درخشش شیشه عطر خاص بودن آن را کامل کرده استو تفاوت بوی آن با سایر عطرها محبوبیت بسیاری را برای در بین بانوان و دختران جوان ایجاد کرده است.

عطر لالیک زنانه مدل REVE D’INFINI

توجه به حس زنانگی در ادکلن REVE D’INFINI لالیک به وضوح در عطر و بوی آن حس شده و تمام رایحه گل‌هایی که در ساخت آن استفاده شده این حس را تقویت می‌کنند. رایحه‌های استفاده شده در این عطر به طور کل شامل رنج، فریزیا، گل رز، گل‌های پیازدار، گل یاسمن، اطلسی، هلو، چوب سدر، وانیل، مشک و صندل است.

ترکیب بوی این روایح مناسب استفاده برای خانم‌های بزرگسال بوده و به وقار و زیبایی آن‌ها شدت بیشتری می‌بخشد.

مزایا خرید ادکلن و عطر از فروشگاه ایرانوس

خرید از فروشگاه‌ اینترنتی عطر و ادکلن ایرانوس مزایا بسیاری برای مشتریان دارد. اصلی‌ترین مزیت خرید از این فروشگاه تضمین کیفیت و اصالت محصولات است، تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه دارای ضمانت اصل کالا بوده و هیچ محصول فیکی توسط این عرضه کننده به مشتری فروخته نمی‌شود.

دیگر مزیت خرید از ایرانوس تسهیل در انتخاب و دسترسی به تمامی اطلاعات کالای مورد نظر است، در پلتفرم خرید کالا در سایت ایرانوس تمامی اطلاعات مربوط به کالا مورد نظر درج شده و شبهه‌ای برای خریدار باقی نمی‌گذارد.

مهم‌ترین مزیت خرید از سایت ایرانوس نیز ارسال رایگان کالا است، با خرید هر نوع محصول بهداشتی و آرایش از این سایت، کالا خریداری شده را در کمترین زمان ممکن درب منزل و به صورت رایگان می‌توان دریافت کرده و از زمان انتخاب و خرید محصول مورد نظر تا دریافت آن از منزل خارج نشد.