جوایز بفتای تلویزیون اهدا شد

منبع: برترین ها

80

1400/3/17

13:49


میشلا کوئل بازیگر و کارگردان و فیلمنامه نویس مجموعه «ممکن است نابودت کنم» فاتح بزرگ شب گذشته جوایز بفتای تلویزیون لقب گرفت.

 خبرگزاری صبا به نقل از ددلاین: شب گذشته ۶ ژوئن جوایز تلویزیونی بفتا در حالی اهدا شد که میشلا کوئل با کسب دو جایزه مهم از سریال درام «ممکن است نابودت کنم» فاتح بزرگ این ضیافت لقب گرفت.

در طی مراسم از پیش ضبط شده شب گذشته جوایز بفتا، میشلا کوئل برای «ممکن است نابودت کنم» جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن و همینطور بهترین سریال کوتاه را دریافت کرد. سریال «ممکن است نابودت کنم» ساخته کوئل در بخش بهترین سریال کوتاه (مینی سریال) رقیب سرسختی چون «تبر کوچک» به کارگردانی استیو مک کویین داشت.

جوایز بفتای تلویزیون اهدا شد

«ممکن است نابودت کنم» ماه گذشته در جوایز بخش های فنی و مهارت بفتا نیز موفق به دریافت جوایز بهترین کارگردان و فیلمنامه شده بود.

کوئل که در این مجموعه ساخته خودش نقش یک زن سیاهپوست را که مورد سوءاستفاده قرار گرفته است، بازی می کند درباره دریافت این جایزه گفت: این مجموعه درباره استثمار، از دست دادن احترام و سوءاستفاده از قدرت است.

در این دوره از جوایز بفتای تلویزیونی، سریال «مرا هم نجات بده» محصول اسکای آتلانتیک، جایزه بهترین سریال درام را دریافت کرد. جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد نیز به پل مسکال برای بازی در سریال «مردم معمولی» محصول بی بی سی رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو