اکستنشن مو تخصصی ولنجک

منبع: رژلب

73

1400/3/17

17:31


اکستنشن مو تخصصی ولنجک

آموزش اسکالپ سر در بهترین مرکز اکستنشن و اسکالپ تهران


برخی خانم ها در ناحیه جلوی سر، شقیقه ها و کف سر دارای کم پشتی هایی هستند. این خانم ها اغلب از تاپیک برای پوشاندن نواحی خالی کف سر خود استفاده می کنند. استفاده از تاپیک باعث سیاه شدن بالشت و لباس های شما می شود و از همه مهم تر این که روش دائمی نیست. یکی از بهترین روش ها برای درمان کم پشتی موهای سر، راهکار اسکالپ سر است.
اسکالپ یک روش مدرن، اصولی و غیر تهاجمی است که با استفاده از آن می توان کم پشتی کف سر را به خوبی پوشش داد. اسکالپ سر یک روش دائمی برای درمان کم پشتی موی سر است. البته هر چند سال یک بار نیاز به ترمیم دارد. در روش اسکالپ سر باید دات ها با حد فاصل مشخص و به صورت اصولی روی پوست سر قرار بگیرند. رنگ اسکالپ سر نیز باید اورجینال باشد تا منجر به برخی اختلالات نشود. برخی افراد متاسفانه از رنگ های مخصوص تاتو بدن برای اسکالپ سر استفاده می کنند که اشتباه است. برای افزایش ماندگاری اسکالپ سر و همچنین کسب بهترین نتیجه باید از رنگ های مخصوص اسکالپ سر استفاده کرد که با مراجعه به بهترین مرکز اکستنشن و اسکالپ تهران میسر می شود.


معرفی بهترین مرکز اکستنشن و اسکالپ تهران

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز اکستنشن و اسکالپ تهران می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

اکستنشن مو تخصصی ولنجک


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو