تعبیر خواب آبشار بر اساس دیدن آبشارهای مختلف در خواب

تعبیر خواب آبشار بر اساس دیدن آبشارهای مختلف در خواب


منبع: آرگا

111

1400/3/17

21:09


در این مطلب سعی کرده ایم تمامی معانی و مفاهیم خواب آبشار را برایتان توضح دهیم و به شما نشان دهیم که این خواب می تواند معنای خوب و بد بسیاری داشته باشد. برای پیدا کردن معنای خواب آبشار بهتر است ادامه مطلب را مشاهده کنید.

ممکن است در خواب خود آبشار دیده باشید و بسیار از این خواب لذت برده باشید. در واقع این خواب معنای بسیار متفاوتی دارد و هر معبر برای جزئی از این خواب تعابیر مختلفی در نظر گرفته است. در ادامه تعبیر این خواب را برایتان بیان می کنیم.

معنالی دیدن رویای آبشار زیبا چیست؟

تعبیر خواب آبشار

دیدن مکان های طبیعی و گردشگری که قبلا به آن جا سفر کرده اید در خواب امری طبیعی می باشد و شما ممکن است خواب مکان هایی را ببینید که تا کنون حتی پای خود را به آن جا نگذاشته اید. دلیل این امر این است که روح در زمان خواب از بدن جدا می شود و چون محدود به زمان و مکان خاصی نمی باشد می تواند به هر مکان و زمانی برود. در واقع دیدن این خواب معنا های گسترده ای دارد که آن ها را از زبان یک معبر اسلامی و چندین معبر غربی برایتان بیان خواهیم کرد.

منوچهر مطیعی

منوچهر مطیعی تنها معبر اسلامی می باشد که این خواب را تعبیر کرده است و معنا های بسیار گسترده ای با توجه به جزئیات خواب در نظر دارد که یک به یک آن ها را برایتان بررسی خواهیم کرد.

  • دیدن آبشار در خواب می تواند نشانه حوادث باشد. در واقع زمانی که فردی در خواب خود آبشار می بیند باید مراقب خود و اطرافیانش باشد زیرا این خواب به معنای سیلی از حوادث غیر منتظره ای می باشد که در آینده ای نه چندان دو برای فرد رخ می دهد.
  • هیچ فردی نمی تواند جلوی این حوادث را بگیرد و یا از وقوع آن ها پیشگیری کند بنابراین برای تعبیر دقیق تر این خواب به عظمت و ارتفاع آبشار نگاهی بیندازید و در صورتی که آبشاری که در خواب دیده اید بسیار بزرگ و مرتفع بود عظمت و بزرگی حوادث نیز افزایش می یابد.
  • یادتان باشد که در این خواب دوری و نزدیکی خواب بیننده به آبشار نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در صورتی که فرد خواب بیننده نزدیک به آبشار باشد حوادث زود تر رخ می دهد و اگر فرد دور باشد حوادث در مدت زمان دور تری برای وی رخ خواهد داد.

تعبیر خواب منوچهر مطیعی درباره آبشار

  • اگر فردی در خواب ببیند که زیر آبشار ایستاده است بدین معنا می باشد که حادثه با سرعت بیش تری برای او رخ می دهد و اگر از دور ناظر آبشار باشید یعنی حادثه برای اطرافیان دور شما رخ می دهد بنابراین بهتر است به جزئیات خوابی که می بینید اهمیت بدهید.
  • رنگ آبشار در خواب نیز می تواند معنای خاصی داشته باشد. یادتان باشد که اگر رنگ آبشاری که مشاهده کردید آبی و صاف بود یعنی حادثه هایی که برایتان رخ می دهد خیر و برکت بسیار زیادی با خود به همراه دارند و در صورتی که آب آبشار کثیف و بد بو بود بدین معنا می باشد که بیماری در پی حوادث دامن گیر شما خواهد شد.
  • یادتان نرود احساسی که در خواب دارید نیز می تواند در معنای آن تاثیر های بسیار زیادی بگذارد. در واقع اگر شما از ایستادن زیر آبشار احساس خوبی دارید و از آن لذت می برید یعنی حادثه ای که رخ می دهد برایتان مطلوب و خوب می باشد و سود و منفعت بسیار زیادی از این حادثه گیر شما می آید که می توانید با استفاده از آن به دیگران هم کمک کنید.
  • البته گاهی ممکن است این خواب برعکس باشد و شما اصلا از این که زیر آبشار ایستاده اید احساس خوبی نکنید و دوست دارید هر چه سریع تر خود را از زیر آب رها کنید. باید بدانید که این خواب بدین معنا می باشد که گرفتار درد و رنج خواهید شد بنابراین بهتر است بعد از دیدن این خواب صدقه بدهید و از خداوند بخواهید که آینده شما و اطرافیانتان را به خیر کند.

رابطه معنای رویای آبشار با حوادث چیست؟

لیلا برایت

این معبر غربی برخی از خواب ها را تعبیر کرده است و برای هر خوابی که تعبیر می کند یک معنا کلی در نظر می گیرد. تعبیر خواب آبشار از دیدگاه لیلا برایت به معنای سختی و گرفتاری می باشد و اگر فردی چنین خوابی را ببیند بدین معنا است که او و خانواده اش به زودی درگیر سختی ها و مشکلاتی می شوند که قابل حل می باشد.

آنلی بیتون

آنلی بیتون برای بیش تر خواب ها چندین معنا در نظر دارد ولی برای این خواب یک معنا به صورت خلاصه و کلی بیان کرده است. وی معتقد می باشد که تعبیر خواب آبشار نوعی خشونت است که برای ثروت بوجود می آید. در واقع اگر فردی چنین خوابی را ببیند بدین معنا می باشد ثروتی بدست می آورد که برای آینده او بسیار مهم است و می تواند سرنوشت ساز باشد.

تعبیر خواب آبشار

لوک اویتنهاو

دیدن آبشار در خواب از نظر لوک اویتنهاو معنای خوبی ندارد و زمانی که شما این خواب را می بینید بدین معنا می باشد که قبل از خواب و در طی روز به تمامی رویا هایی فکر کرده اید که آن ها را از دست داده اید و دیگر قدرت رسیدن به آن ها را ندارید. در این خواب نوعی هشدار ریزی وجود دارد و به شما نشان می دهد که برای رسیدن به موفقیت های بیش تر باید تلاش و استقامت و صبوری خود را افزایش دهید در غیر این صورت باید همیشه نا امید باشید و غصه آرزو هایی را بخورید که می توانستید به آن ها برسید ولی برایشان تلاش نکردید.

کتاب سرزمین رویا ها

این کتاب برای خواب آبشار معنای بسیار خوبی در نظر دارد و بر خلاف سایر خواب هایی که بیان کرده است و جزئیات بسیاری برایشان در نظر گرفته است برای این خواب تنها یک معنا و یک جزء در نظر دارد و آن هم معنای بسیار خوبی می باشد. نویسنده این کتاب معتقد می باشد که اگر فردی در خواب خود یک آبشار تمیز و زیبا را ببیند به زودی خوشبخت می شود و از زندگی اش راضی خواهد شد هرچند که این رضایت آسان بدست نمی آید و زندگی می تواند پیچ و خم های مخصوص به خود را داشته باشد بنابراین بهتر است اصلا از ناملایمت های زندگی خود نا امید نشوید و با امید بیش تری به راهتان ادامه دهید.

آبشار در خواب از دیدگاه کتاب های تعبیر خواب

با توجه به این که تعبیر خواب آبشار را به صورت گسترده برایتان بیان کردیم امیدواریم که به خوبی معنا و مفهوم این خواب را به شما رسانده باشیم و اگر دوست داشته باشید می توانید در ادامه با کلیک بر روی لینک های زیر سایر مقالات آرگا را در زمینه تعبیر خواب و تعبیر خواب های مشابه مانند تعبیر خواب ساحل و تعبیر خواب سونامی نیز مشاهده کنید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده و سرگرم شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو