اجرای کرکره برقی

منبع: فوت و فن

152

1400/3/18

09:39


اجرای کرکره برقی

برای اجرای کرکره برقی نیاز داریم که بدانیم کرکره های برقی دارای انواع موتور هستند و آشنایی با انواع موتور به شما کمک می کند تا برای مکان مورد نظر خود بتوانید کرکره مناسب را انتخاب کنید.

به صورت کلی موتور کرکره برقی در سه گروه مختلف تقسیم بندی میشوند که شامل استوانه ای یا تیوبلار، سانترال و ساید می باشد. از نمونه پرکاربردترین موتور کرکره برقی می‌توان به موتور تیوبلار اشاره نماییم که دارای کیفیت مطلوبی نیز می‌باشد و معمولاً از این نوع موتور برای مکانهای استفاده می شود با دهانه کوچک و یک گزینه مناسب در خصوص مصارف خانگی به شمار می رود. زمانی که از نوع موتور سانترال استفاده شود کرکره برقی دارای سرعت بالای خواهد بود و البته در این مورد هزینه نصب کمی افزایش خواهد داشت. در خصوص کرکره برقی ساید نیز برای مکان هایی مناسب است که تردد زیاد است و می توان به مصارف صنعتی و فروشگاهی اشاره نمود. این گونه موتورها به نحو طراحی گردیده اند که اگر احتمال سقوط کرکره وجود داشته باشد مانع از افتادن آن خواهند شد.

چرا استفاده از پارتیشن شیشه ای یا اداری مهم است؟

بسیاری از افراد با این سوال روبرو می‌شوند که چرا لزوم استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای احساس می شود. با توجه به اینکه پرسنل در یک سازمان در محل کار خود زمان زیادی حضور پیدا می‌کنند و قطعاً وجود یک محیط نامناسب می‌تواند کاهش کارکرد سازمان و بهره‌وری پرسنل را کاهش بدهند توصیه می‌شود که حتما از المان های مختلفی همچون پارتیشن شیشه ای یا اداری برای فضای ساختمان ها و اداره ها استفاده شود. در سال‌های اخیر سازمان های کوچک و حتی اداره ها به چیدمان مهندسی فضای کاریشان توجه بسیار زیادی می کنند و از پارتیشن شیشه ای اداری استفاده می نمایند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن تفکیک سازی بین کارمندان را انجام بدهند و در نهایت تسلط کافی بر روی عملکرد آنها داشته باشد. استفاده از پارتیشن شیشه ای یا اداری در یک فضای کاری موجب می‌شود انعطاف پذیری فضا نیز افزایش داشته باشد.

آینه کاری دکوراتیو

اگر شما علاقمند به این هستید که آینه کاری دکوراتیو دیواری را انجام بدهید و نصب آینه کاری منزل را به چنین شیوه‌ای انجام گردیده است و در عین حال می خواهید اگر جابجایی منزل را انجام بدهید این فضای دکوراتیو نیز انتقال پیدا کند. در چنین شرایطی شما می توانید با کمک ام دی اف دیوار را بپوشانید و سپس نصب آینه کاری منزل را بر روی آن انجام بدهید در چنین وضعیتی این طرح قابل انتقال بوده و اگر شما بخواهید آن را جابجا کنید و در مکان دیگری از این طرح استفاده کنید برای شما مهیا می باشد. از آینه کاری منزل تنها بر روی دیوار انجام نمی گردد بلکه می‌توان آن را بر روی ام دی اف یا چوب نیز اجرا نمود. نصب آینه کاری منزل در قسمت های متفاوت قابل اجراست و البته در هر قسمت نیز متفاوت می باشد. به همین جهت نصب آینه کاری در چنین فضاهایی به چندین دسته مختلف تقسیم بندی خواهد شد که شامل اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و غیره می باشد.

چگونه می‌توان شیشه سکوریت را تشخیص داد؟

برخی از افراد این سوال برایشان به وجود می‌آید که چگونه می‌توانند شیشه‌سکوریت را تشخیص بدهند. در واقع راهکارهای مختلف وجود دارد که به شما کمک می۸ کند تا بتوانید این تشخیص را به درستی انجام بدهید مثلاً شیشه سکوریت نسبت به شیشه های دیگر دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه بوده است. شیشه سکوریت به دلیل عدم برش و خراش کاری با الماس از دیگر شیشه های خام متمایز می گردد. عینک پلارید از دیگر مواردی است که شما می توانید شیشه سکوریت را به واسطه آن ببینید و تشخیص اینکه شیشه سکوریت است یا نه با مشاهده دایره های کوچک و بزرگ صورت می گیرد.

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گرد

درب اتوماتیک شیشه ای گرد به عنوان یکی از نمونه درب های خاص به شمار می رود که ساختاری زیبا و نو عملکرد دلنشینی داشته است. به همین جهت این نمونه درب ها برای محیط های مناسب هستند که خاص و لوکس می باشند مثل سالن های همایش، هتل ها، نمایشگاه ها و غیره. در واقع قبل از اینکه بخواهید این درب را بخرید و اقدام به نصب آن کنید باید به این موضوع توجه کنید که استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گرد نسبت به دیگر درب های اتوماتیک شیشه ای فضای بیشتری را برای نصب می طلبد. نکته دیگر که در خصوص استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای نیمه گرد وجود دارد این است که مثل دیگر درب اتوماتیک شیشه ای می تواند به وضعیت های مختلفی صورت بگیرد و همگی این وضعیت ها به واسطه یک سوئیچ در اپراتور تنظیم می گردند.

فواید و مزیت های شیشه بالکن

استفاده از شیشه بالکن اول از هر چیزی سبب افزایش ایمنی ساختمان خواهد شد و در واقع مزیت‌های بیشماری دارد که می توان به موارد زیر به عنوان اصلی ترین آنها اشاره کرد. شیشه بالکن در واقع زیبایی ساختمان را نیز به همراه خواهد داشت و موجب جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار به فضای ساختمان می‌گردد. شما با استفاده از شیشه بالکن میتوانید از بالکن خود در چهار فصل سال با دمای مطبوع استفاده کنید. استفاده از شیشه بالکن از نفوذ هوای آلوده نیز جلوگیری کرده و به عنوان یک عایق بندی حرفه‌ای محسوب می‌شود و برای این که یک نمای جذاب تر ایجاد شود شیشه بالکن را با شیشه دودی یا رفرکس می‌سازند و همچنین خیلی راحت و سریع باز و بسته خواهد شد.

شیشه لاکوبل به چه معناست؟

شیشه لاکوبل از دسته شیشه های پشت رنگی هستند که دارای تنوع رنگ بالایی بوده و در اندازه های متفاوتی ساخته می شوند و شیشه ها معمولا برای فضاهای داخلی ساختمانها استفاده می گردند. به دلیل اینکه شیشه لاکوبل نور را از خود عبور نمی دهد. برخی از افراد به جای استفاده از کاغذ دیواری از شیشه لاکوبل استفاده می‌کنند چرا که این شیشه ها به راحتی تمیز می شود و همچنین ضد خش نیز می‌باشند. شیشه لاکوبل در ۲۵ رنگ استاندارد ساخته می‌گردد و طرفداران بسیار زیادی داشته است و در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی دارای کاربردهای متنوع می‌باشد. جالب است بدانید که اخیراً شیشه لاکوبل در بیمارستانها، آزمایشگاه‌ها و محیط‌های حساس و داروخانه‌ها با پوشش ضدباکتری تولید می گردد.

کابین شیشه ای حمام

امروزه افراد برای اینکه از حمام رفتن خود لذت ببرند و بتوانند یک محیط زیبا را در تمامی قسمت های خانه خود پیاده سازی کنند از المان های مختلفی استفاده می نمایند. شیشه حمام از مواردی می باشد که برای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه حمام از جنس سکوریت بوده و دارای بالاترین کیفیت می باشد و به عنوان یک جداکننده برای حمام و سرویس بهداشتی نیز شناخته می‌شود. شیشه حمام دارای طرح های متنوعی هستند و در فضاهای گوناگون می توان آنها را اجرا کرد و یک زیبایی و طراوت را به وجود بیاورند. البته استفاده از شیشه حمام یا همان پارتیشن حمام نسبت به دیگر روش ها دارای قیمت منصفانه تری می باشد و همانطور که از نام آن هم می توان متوجه شد برای حمام ها و سرویس های بهداشتی قابل استفاده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو