راز چهره سرد و بی روح بیلی آیلیش/ عکس

منبع: ایران آرت

254

1400/3/18

10:32


ایران آرت: بیلی آیلیش در مصاحبه اخیر خود گفت که از خندیدن متنفر است.

این خواننده 19 ساله در این‌باره بیان کرد: "من از خندیدن متنفرم، خندیدن من را ضعیف و کوچک نشان میدهد، من هرگز در عکس ها لبخند نمی‌زنم."

آیلیش که بیش از 84 میلیون هوادار در اینستاگرام دارد، چندی پیش به آنان گفت که او را الگوی خود قرار ندهند. 

بیلی آیلیش درباره تصاویر متفاوتی که از او در ووگ بریتانیا منتشر شد، اظهار داشت: "گاهی وقت‌ها باید تغییر کنی و دیگر آن کسی که در گذشته‌ می‌خواستی باشی، نباشی! همچنین، نباید تلاش کنی آن کسی باشی که در آینده دوست داری باشی! تو باید دقیقا همان کسی باشی که الان می‌خواهی باشی؛ در غیر این صورت، دیوانه خواشی شد! مرا الگوی خودتان قرار ندهید، چرا که تو خودت باید الگوی خودت باشی."

دومین آلبوم استودیویی بیلی آیلیش به نام Happier Than Ever در تاریخ ۳۰ جولای (۸ مرداد) امسال منتشر خواهد. بیلی درباره این آلبوم گفته "مورد علاقه‌ترین چیزی است که تاکنون ساخته". آلبوم Happier Than Ever شامل ۱۶ قطعه است.

اولین آلبوم استودیویی آیلیش، "وقتی همه می‌خوابیم، کجا می‌ریم؟" (۲۰۱۹) به برترین رتبه‌های بیلبورد ۲۰۰ رسید و به بهترین عملکرد آلبوم در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد. این آلبوم موفق به کسب جایزه گرمی شد. بیلی آیلیش در آن سال جایزه گرمی بهترین تک آهنگ، بهترین ضبط و بهترین اجرا را هم از آن خود کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو