معرفی سیستم عامل ساعت اپل با نوآوری جدید

معرفی سیستم عامل ساعت اپل با نوآوری جدید


منبع: برترین ها

91

1400/3/18

11:19


رویداد WWDC ۲۰۲۱ اپل جذابیت‌های خوب و خاصی به همراه داشت و یکی از آن‌ها معرفی سیستم عامل اپل واچ یعنی watchOS ۸ بودیم. در این نسخه ویژگی‌های جدید به همراه رابط کاربری جذاب به همراه برخی حالت‌های فوق العاده استفاده شده است که باعث افزایش رضایت و همچنین ویژگی خاص این سیستم عامل شده است.

انگجت: رویداد WWDC 2021 اپل جذابیت های خوب و خاصی به همراه داشت و یکی از آنها معرفی سیستم عامل اپل واچ یعنی watchOS 8 بودیم. در این نسخه ویژگی های جدید به همراه رابط کاربری جذاب به همراه برخی حالت های فوق العاده استفاده شده است که باعث افزایش رضایت و همچنین ویژگی خاص این سیستم عامل شده است.

معرفی سیستم عامل ساعت اپل با نوآوری جدید

اپل در این نسخه تمرکز بیشتری روی خود مراقبتی و حالت های سلامتی داشته و قابلیت بسیار ویژه ردیابی تنفس را برای این سیستم عامل ارائه داده است. از قابلیت های بسیار ویژه این نسخه می‌توان به انیمیشن های جدید برای واچ فیس ساعت های اپل اشاره کرد که تنوع زیادی به همراه دارد.

در این نسخه بجای دریافت اعلان متنی از سوی سیستم، شاهد ارتباط با یک انیمیشن و استیکر های اپل خواهیم بود که با صوت هشدار و پیام مورد نظر را برای کاربر منتقل خواهد کرد. سال گذشته قابلیت ردیابی خواب به ساعت های هوشمند اپل اضافه شد و کارایی چندانی نداشت، اما در نسخه جدید شاهد معیار های ردیابی خواب، ردیابی میزان تنفس، ردیابی میزان اکسیژن خون و ضربان قلب هنگام خواب هستیم.

معرفی سیستم عامل ساعت اپل با نوآوری جدید

اپل watchOS 8 با طراحی جدید

معرفی سیستم عامل ساعت اپل با نوآوری جدید

اپل watchOS 8 با طراحی جدید در بخش رابط کاربری نیز عملکرد مناسبی ارائه می‌دهد، اپل علاوه بر حالت خواب و ردیابی تنفس، ویژگی تناسب اندام با تنوع بسیار زیاد را در این سیستم عامل ارائه داده و با اتصال به سرویس فیتنس پلاس اپل حالت های ورزشی زیادی ارائه می‎‌دهد.

اشتراک گذار محتوا و عکس از طریق Messages و ایمیل برای این سیستم عامل امکان پذیر خواهد بود و کاربران با اتصال شدن به دیگر دستگاه های اپل که از سیستم عامل انحصاری این شرکت استفاده می‌کنند امکان پذیر و قابل دسترس خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب و بسیار مناسب این سیستم عامل در بخش پیام ها اتفاق افتاده و شاهد اضافه شدن ظاهر مناسب و کاربردی در هنگام ارسال پیام است. همچنین کاربر توانایی این را دارد که به صورت مستقیم از اپل واچ پیام تایپ و ارسال کند که قابلیت هوشمندانه و بسیار خاص از سوی اپل محسوب می‌شود.

همچنین قابلیت ارسال گیف در پیام های اپل واچ ایجاد خواهد شد که ویژگی بسیار مناسب و فوق العاده خاص محسوب می‌شود. رابطه مستقیم این سیستم عامل با نرم افزار Find My نیز قابل توجه و خاص خواهد بود و می‌توان گفت اپل یک سیستم یکپارچه برای اتصال و داشتن سیستم یک دست خواهد بود.

معرفی سیستم عامل ساعت اپل با نوآوری جدید

سیستم عامل WatchOS 8 فعلا به صورت بتا عرضه شده است و عرضه نسخه رسمی در ماه جولای ۲۰۲۱ اتفاق خواهد افتاد و از پاییز امسال برای ساعت های اپل واچ سری ۳ و سری ۳ به بالا عرضه خواهد شد که منتظر عرضه این سیستم عامل دوست داشتنی هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو