معرفی خدمات تعمیرات موبایل در امداد موبایل

منبع: نوداد

113

1400/3/18

14:07


در دنیای امروزی و به خصوص پس از ظهور ویروس منحوس کرونا، همه افراد به دنبال راه‌های میانبر برای آسان‌تر ساختن امور خود هستند. بنابراین نیاز است تمامی خدمات و سرویس‌ها پا به پای مردم بیایند تا از قافله عقب نمانند. آنلاین شدن فروشگاه‌ها امری‌ست که امروزه بسیار مرسوم شده و مردم را از مراجعه حضوری برای خرید اجناس مورد نیازشان نجات داده است. اما تا به حال به آنلاین شدن سرویس‌هایی که مورد نیاز اکثریت مردم هستند فکر کرده‌اید؟ آنلاین شدن برخی سرویس‌ها و خدمات مانند تعمیرات موبایل شبیه به یک رویا به نظر می‌رسد. فرض کنید بدون نیاز به مراجعه حضوری با مشاورین متخصص در حوزه تعمیرات موبایل درباره مشکل گوشی خود صحبت کنید؛ مشکل را ریشه یابی کرده، سپس تعویض قطعات و تعمیرات موبایل شما به درستی انجام شود، رویایی که به لطف امداد موبایل به حقیقت پیوسته است.

معرفی خدمات تعمیرات موبایل در امداد موبایل

تعمیرات آنلاین موبایل، چگونه؟

بسیار ساده است. تنها کافیست به امداد موبایل مراجعه، فرم ثبت درخواست تعمیرات موبایل در امداد موبایل را پر کرده و منتظر تماس آنها بمانید.

فرم ثبت درخواست تعمیرات موبایل شامل چه اطلاعاتی است؟

این فرم شامل اطلاعاتی ساده و بسیار راحت است. اطلاعاتی ساده مانند نام و نام خوانوادگی شما، شماره موبایل جهت تماس مشاورین، شرحی کوتاه بر مشکل گوشی و بیان مدل و مارک آن. پس از وارد کردن این اطلاعات، روی گزینه با من تماس بگیرید کلیک کنید. شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید این فرم را پر کرده و مشاورین امداد موبایل در اسرع وقت در حین ساعات اداری، با شما تماس خواهند گرفت.

نحوه ارسال و دریافت موبایل به چه صورت انجام می‌شود؟

شما می‌توانید پس از دریافت مشاوره، به دفتر امداد موبایل در شهر تهران و شیراز (آدرس در سایت) به صورت حضوری مراجعه کنید و یا با پیک یا پست، گوشی موبایل خود را از سر تا سر ایران به این شعبه‌ها ارسال کنید. نحوه دریافت نیز می‌تواند به شیوه‌های گفته شده انجام شود.

چرا امداد موبایل؟

  • تعمیر موبایل سریع و حرفه‌ای؛ با سپردن امر تعمیرات موبایل خود به امداد موبایل، می‌توانید از این که موبایلتان توسط متخصصین مجرب و کار بلد تعمیر می‌شود مطمئن باشید.
  • ضمانت قطعات؛ قطعات مورد استفاده توسط متخصصین امداد موبایل، بسته به نوع آنان از 7 تا 30 روز دارای گارانتی هستند.
  • استفاده از قطعات اصلی؛ امداد موبایل همچنین یک فروشگاه آنلاین مورد اعتماد در زمینه فروش ابزار و قطعات اصل موبایل نیز می‌باشد؛ بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که در امر تعویض قطعات، قطعاً نمونه‌های اصل آن جایگزین خواهند شد.

معرفی خدمات تعمیرات موبایل در امداد موبایل

چرا باید به خدمات آنلاین تعمیرات موبایل سایت امداد موبایل اعتماد کنم؟

امداد موبایل emdadmobile.net دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و همین نماد تضمینی برای اعتماد شماست؛ همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با پشتیبانی آن تماس گرفته و یا در صورت امکان به دفاتر آن مراجعه کنید. همانطور که گفته شد امداد موبایل سایتی همه فن حریف است؛ در زمینه تعمیرات موبایل به شیوه آنلاین گرفته تا فروش قطعات اصل موبایل، لوازم جانبی موبایل و همچنین ابزار و لوازم مخصوص تعمیرات موبایل. علاوه بر مواردی که گفته شد می‌توانید برای مقالات آموزنده در زمینه آموزش تعمیرات موبایل نیز به این سایت کاربردی مراجعه کنید و بیشترین بهره را ببرید.

منبع

http://bia2safa.net/goto/web/url/2543864



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو